abonnement Unibet Coolblue
pi_161207094
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Dat is bij alle winkels zo bij the wall :P
Behalve bij de Media Markt :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:59:52 #177
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161207649
He
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:02 schreef Operc het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat erom dat je ALLE spullen die je meeneemt afrekent en niet selectief wat uitzoekt waar je voor betaalt en de rest steelt.
het gaat gewoon alle spullen worden afgerekend. dus NIET zeuren! Daar heb ik gewoon alles spullen in de rugzak. daar moet cassiere dan goed kijken. Normaal gesproken moet hij goed controleren in rugzak. dus ik zei dat het moet ook spullen laten af te rekenen. Er is geen aparte mandtje beschikbaar. dus alle spullen en rugzak bij cassiere laten af te rekenen. dus Geen stelen dus .

[ Bericht 5% gewijzigd door Dovenwereld op 05-04-2016 22:08:18 ]
pi_161208211
Wat
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2016 @ 22:16:31 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161208461
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:18 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Dat is bij alle winkels zo bij the wall :P
En terecht.
Echt veel gedoe om er te komen, alleen eerste (half?) uurtje gratis parkeren, geen bijzondere winkels, geen bijzonder assortiment en al helemaal geen aantrekkelijke prijzen, wat waarschijnlijk ook niet kan op die dure grond daar.

Aardig om, uit nieuwsgierigheid, een keertje geweest te zijn en daarna is er geen reden daar nog eens terug te komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161208987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:59 schreef Dovenwereld het volgende:
He

[..]

het gaat gewoon alle spullen worden afgerekend. dus NIET zeuren! Daar heb ik gewoon alles spullen in de rugzak. daar moet cassiere dan goed kijken. Normaal gesproken moet hij goed controleren in rugzak. dus ik zei dat het moet ook spullen laten af te rekenen. Er is geen aparte mandtje beschikbaar. dus alle spullen en rugzak bij cassiere laten af te rekenen. dus Geen stelen dus .
Je bent gewoon een crimineel natuurlijk. Je kunt de cassiere erop attenderen dat er spullen in de rugzak zitten of je kunt ze eruit halen bij de kassa en er daarna weer in stoppen.
pi_161209393
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En terecht.
Echt veel gedoe om er te komen, alleen eerste (half?) uurtje gratis parkeren, geen bijzondere winkels, geen bijzonder assortiment en al helemaal geen aantrekkelijke prijzen, wat waarschijnlijk ook niet kan op die dure grond daar.

Aardig om, uit nieuwsgierigheid, een keertje geweest te zijn en daarna is er geen reden daar nog eens terug te komen.
Ik dacht dat het anderhalf uur gratis parkeren was? Ik heb er een tijdje in de buurt gewoond maar dat was toen het net geopend was :')

edit: blijkbaar 2 uur tegenwoordig.
Tap tap tap
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2016 @ 22:39:56 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161209498
Ok, nu misschien 2 uur. Voor mij te laat, want ik ga er niet nog eens heen. Ik zou niet weten waarom.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:54:39 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_161210154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:59 schreef Dovenwereld het volgende:
He

[..]

het gaat gewoon alle spullen worden afgerekend. dus NIET zeuren! Daar heb ik gewoon alles spullen in de rugzak. daar moet cassiere dan goed kijken. Normaal gesproken moet hij goed controleren in rugzak. dus ik zei dat het moet ook spullen laten af te rekenen. Er is geen aparte mandtje beschikbaar. dus alle spullen en rugzak bij cassiere laten af te rekenen. dus Geen stelen dus .
Geef de schuld maar weer aan een ander. :')
For great justice!
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:05:12 #184
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161210578
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:29 schreef Operc het volgende:

[..]

Je bent gewoon een crimineel natuurlijk. Je kunt de cassiere erop attenderen dat er spullen in de rugzak zitten of je kunt ze eruit halen bij de kassa en er daarna weer in stoppen.
daar moet hij doen want ik ben erg moe door lange rij van uren!
pi_161210620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:05 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

daar moet hij doen want ik ben erg moe door lange rij van uren!
Neuh, dat is net zoiets als de helft overslaan bij het zelfscannen bij de AH of niet zeggen dat je nog twee kratten bier onder in je kar hebt staan. Oneerlijk en jatten.
Tap tap tap
pi_161210677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:05 schreef Dovenwereld het volgende:

daar moet hij doen want ik ben erg moe door lange rij van uren!
Mijn hemel, wat ben je een raar persoon. Lees nou eens wat je zelf zegt en probeer dan eens logisch te denken. Want er ontbreekt nogal wat logica in je denkwijze. Je bent gewoon een dief als je weet dat je spullen in je tas hebt zitten waar je de cassiere niet van op de hoogte stelt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:07:54 #187
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161210701
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Neuh, dat is net zoiets als de helft overslaan bij het zelfscannen bij de AH of niet zeggen dat je nog twee kratten bier onder in je kar hebt staan. Oneerlijk en jatten.
Bij AH is er veel makkelijker scannen .bij v&d loopt er heel anders. ik moet spullen dragen voor urenlang rij dus. daar heb ik dus in rugzak gestopt en gewacht ... uren.. dus ik werd moe. Door slchthorendheid ben ik vaak moe dus. ik moet vaak zitten... Eindelijk heb ik gekomen bij cassiere. maar communicatie is ook niet optimaal door heel drukte . Wachttijd is 3 uren ! Cassiere is druk met klkant met veel meer spullen...aftrekenen. dus per ongeluk heeft hij mijn spullen overgeslagen.
pi_161210982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:07 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

Bij AH is er veel makkelijker scannen .bij v&d loopt er heel anders. ik moet spullen dragen voor urenlang rij dus. daar heb ik dus in rugzak gestopt en gewacht ... uren.. dus ik werd moe. Door slchthorendheid ben ik vaak moe dus. ik moet vaak zitten... Eindelijk heb ik gekomen bij cassiere. maar communicatie is ook niet optimaal door heel drukte . Wachttijd is 3 uren ! Cassiere is druk met klkant met veel meer spullen...aftrekenen. dus per ongeluk heeft hij mijn spullen overgeslagen.
De cassiere zal het niet expres hebben gedaan nee. Jij daarentegen wel. Dus heb je diefstal gepleegd. Hoe druk het ook is, als jij met je hand in de rugzak gaat en daar spullen uithaalt en aan de cassiere geeft om af te rekenen, dan is het precies duidelijk wat je wil, of jij als klant doof, stom, blind of alle drie bent.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:18:03 #189
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161211047
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:16 schreef Operc het volgende:

[..]

De cassiere zal het niet expres hebben gedaan nee. Jij daarentegen wel. Dus heb je diefstal gepleegd. Hoe druk het ook is, als jij met je hand in de rugzak gaat en daar spullen uithaalt en aan de cassiere geeft om af te rekenen, dan is het precies duidelijk wat je wil, of jij als klant doof, stom, blind of alle drie bent.
en. maar daar heb ik wel gezegd Maar omdat ik doof ben dus het gaat soms moeilijk communiceren .dus het moet veel snel gebeuren. Ik moet goed kijken maar door drukte kan ik niet veel doen. HMakkelijk gezegd maar daden blijft moeilijkk. dus ik ehb wel met bewaker gesproken .dus. de bewaker zei dat het is niet erg omdat het is al druk. dus het is al een bon die ik heb .. ik heb alle spullen met rugzak. dus bewaker zei het is ok. dus. Toen ik thuis kwam ging ik bon controleren .het blijkt dat spullen niet goed afgerekend waren dus.
  roze dinsdag 5 april 2016 @ 23:27:12 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161211377
:') Sorry maar dit klinkt echt alsof je het slechthoren nu als excuus gebruikt. Eerst vond je het allemaal normaal dat je dit deed en nu ligt het aan het feit dat je slechthorend bent? Tuurlijk.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:29:26 #191
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161211444
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
:') Sorry maar dit klinkt echt alsof je het slechthoren nu als excuus gebruikt. Eerst vond je het allemaal normaal dat je dit deed en nu ligt het aan het feit dat je slechthorend bent? Tuurlijk.
het is al bewezen. daar kreeg ik horen dat moeheid is wel bekend bij slechthorendheid. Kijk eens bericht Het is geen excuus dat moeheid bij slechthorendheid. Zie lees goed. http://www.100procentslec(...)tspanning/_426____NL

Omdat ik 3 uren lang moest wachten. daar hoorde ik gveel geluiden dus het maakt mij erg moeheid. en soms in slaap gevallen. dus Toen ik bij casseire kwam .dus.
pi_161211503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:18 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

en. maar daar heb ik wel gezegd Maar omdat ik doof ben dus het gaat soms moeilijk communiceren .dus het moet veel snel gebeuren. Ik moet goed kijken maar door drukte kan ik niet veel doen. HMakkelijk gezegd maar daden blijft moeilijkk. dus ik ehb wel met bewaker gesproken .dus. de bewaker zei dat het is niet erg omdat het is al druk. dus het is al een bon die ik heb .. ik heb alle spullen met rugzak. dus bewaker zei het is ok. dus. Toen ik thuis kwam ging ik bon controleren .het blijkt dat spullen niet goed afgerekend waren dus.

Totale nonsens natuurlijk en dat weet je zelf ook best. Je ziet prima dat die cassiere niets uit je rugzak pakt en het dus niet wordt afgerekend. Je hebt dus gewoon wat gestolen en bent een ordinaire dief.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:32:56 #193
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161211581
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Totale nonsens natuurlijk en dat weet je zelf ook best. Je ziet prima dat die cassiere niets uit je rugzak pakt en het dus niet wordt afgerekend. Je hebt dus gewoon wat gestolen en bent een ordinaire dief.
De bewakers heeft mijn bon goedgekeurd dus. daar hebben ze gekeken naar mijn spullen en rugzak. het is al goed. ik ben geen dief .Maar door omstandigheden ben ik al erg moe geweest. Dus daar heb ik gezdgd. dus waarom neom je andere mensen die met een handicap snel een dief? daar kunnen sommige mensen soms vergeetachtig. Toen V&D ging heropend,was er een grote stroom klanten.binnengekomen. dus het werd erg veel drukte. V&D moest deuren sluiten.
  roze dinsdag 5 april 2016 @ 23:37:12 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161211725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

De bewakers heeft mijn bon goedgekeurd dus. daar hebben ze gekeken naar mijn spullen en rugzak. het is al goed. ik ben geen dief .Maar door omstandigheden ben ik al erg moe geweest. Dus daar heb ik gezdgd. dus waarom neom je andere mensen die met een handicap snel een dief? daar kunnen sommige mensen soms vergeetachtig. Toen V&D ging heropend,was er een grote stroom klanten.binnengekomen. dus het werd erg veel drukte. V&D moest deuren sluiten.
Dit is allemaal nogal tegenstrijdig met:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:23 schreef Dovenwereld het volgende:
alarm doet niet meer .. en ik zag dat beveiligers .... ze merken ook niet .
Het was eenvoudig test....... ik schrok dat resultaat erg slecht was.
Your beauty never ever scared me.
pi_161211768
Ik ben wel klaar met je slachtofferrol.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:32 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

De bewakers heeft mijn bon goedgekeurd dus.
Je wist toen al dat je had gestolen, anders zou je er niet voor naar de bewaker gaan, het is dus onzin dat je er daarna thuis 'opeens' achter kwam. En de bewaker heeft niet goed gecontroleerd (als hij uberhaupt al iets gecontroleerd heeft), dat geeft je geen vrijbrief om te stelen, je bent nog steeds een crimineel.
quote:
daar hebben ze gekeken naar mijn spullen en rugzak. het is al goed. ik ben geen dief .
Onzin, gewoon diefstal.
quote:
Maar door omstandigheden ben ik al erg moe geweest.
Wakker genoeg om het wel tegen de cassiere te zeggen, maar niet aan te wijzen, rotsmoes dus.
quote:
Dus daar heb ik gezdgd. dus waarom neom je andere mensen die met een handicap snel een dief?
Ik noemen dieven heel snel dieven, heeft verder niets met handicaps of andere zaken te maken. Sneu dat je je wil verdedigen met 'Ik ben gehandicapt en zielig.'
quote:
daar kunnen sommige mensen soms vergeetachtig. Toen V&D ging heropend,was er een grote stroom klanten.binnengekomen. dus het werd erg veel drukte. V&D moest deuren sluiten.
Doet er niet toe. Je hebt spullen gestolen, dus je bent een dief. Zo simpel is het.

Maar goed, ik ben er wel weer klaar mee. Je weet zelf prima dat je winkeldiefstal hebt gepleegd en in dit topic krijg je niet de bijval die je wil, dus je kunt er beter mee stoppen.

OT: Dat artikel over Blokker was wel interessant. Ik ben benieuwd of de auteur gelijk krijgt dat langzaam al de Blokker merken uit het straatbeeld gaan verdwijnen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:43:03 #196
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161211902
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dit is allemaal nogal tegenstrijdig met:

[..]

Het is ook simpele test maar het zijn lange rijen dus. daar hebben ze gekeken .de bewakers gingen ook kijken naar mijn rugzak en spullen. ik schrok pas dat het erg slecht is. want het is ook heel drukte en mensen maar er zijn ook alarm geweest maar de bewaker zocht er ook door maar het liet de bewakers door. dus het waren teveel mensen die nu willen uit. dus. er zijn grote spullen dus. daar heb ik dus vanavond goed gecontroleerd. ik ging pas bespreken met een bewaker toen ik geen alarm zag . dus het is ook correct. dus.Achteraf hadden ze sommige spullen van alarm gehaald. dus het stond espullen wel in een bon maar het wordt niet gehaald. denk eraan een soort sticker met NFC erin. Maar dit spullen waren erg klein en is onderdeel van rugzak dus. De bewakers waren bezig met controleren met grote spullen. en bewakers zei dat je mag verlaten dus
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:45:17 #197
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161211984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:38 schreef Operc het volgende:
Ik ben wel klaar met je slachtofferrol.

[..]

Je wist toen al dat je had gestolen, anders zou je er niet voor naar de bewaker gaan, het is dus onzin dat je er daarna thuis 'opeens' achter kwam. En de bewaker heeft niet goed gecontroleerd (als hij uberhaupt al iets gecontroleerd heeft), dat geeft je geen vrijbrief om te stelen, je bent nog steeds een crimineel.

[..]

Onzin, gewoon diefstal.

[..]

Wakker genoeg om het wel tegen de cassiere te zeggen, maar niet aan te wijzen, rotsmoes dus.

[..]

Ik noemen dieven heel snel dieven, heeft verder niets met handicaps of andere zaken te maken. Sneu dat je je wil verdedigen met 'Ik ben gehandicapt en zielig.'

[..]

Doet er niet toe. Je hebt spullen gestolen, dus je bent een dief. Zo simpel is het.

Graag ophouden. er waren al vaak geweest. De bewkaers vhebben geen probleem met mij. want het was dit. alle spullen waren al op een bon. Op tweede dag van hetzelfde VD was ik al terug geweeset en ik heb met mensen gesproken .dus ze hebben nu betere maatregelen genomen. ik heb al geschreven wat ze moesten doen. hNa 2e dag is er veel beter georganiseerd dan eerste dag. Bij tweede aankoop is er alle spullen goed afgerekend!
pi_161212092
Ik snap er geen kut van maar volgens mij wilde je stoer doen met je jatverhaal en zijn de reacties anders dan je had gehoopt waardoor je er nu allemaal smoesjes bij verzint. Geef je slechthorendheid maar de schuld, ga ik ook eens proberen.
Tap tap tap
  dinsdag 5 april 2016 @ 23:49:20 #199
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_161212136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kut van maar volgens mij wilde je stoer doen met je jatverhaal en zijn de reacties anders dan je had gehoopt waardoor je er nu allemaal smoesjes bij verzint. Geef je slechthorendheid maar de schuld, ga ik ook eens proberen.
Geen smoesjes. daar heb ik zelf ervaring gedaan maar Niet proberen want VD is al na tweede dag beter georganiseerd. dus Bij eerste dag van VD was er grote choas geweest. Ik zag dat bedrijfsleider niet blij was.
  roze dinsdag 5 april 2016 @ 23:50:08 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161212163
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:45 schreef Dovenwereld het volgende:

[..]

Graag ophouden. er waren al vaak geweest. De bewkaers vhebben geen probleem met mij. want het was dit. alle spullen waren al op een bon. Op tweede dag van hetzelfde VD was ik al terug geweeset en ik heb met mensen gesproken .dus ze hebben nu betere maatregelen genomen. ik heb al geschreven wat ze moesten doen. hNa 2e dag is er veel beter georganiseerd dan eerste dag. Bij tweede aankoop is er alle spullen goed afgerekend!
:') :') :') :') :') :')
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')