Combinatie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van de V&D of van Hoog Catharije? Of van de combinatie?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van de V&D of van Hoog Catharije? Of van de combinatie?
De v&d helpt juist mee aan het nog lelijker wordenquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Combinatie.Heel HC wordt momenteel compleet verbouwd en van de huidige staat word je niet vrolijk. De V&D helpt niet.
2 weken geleden al gekocht in Utrecht. Bij de hoek waar etos en subway zit.quote:
Kom net bij Amsterdam Centrum vandaan. Nog erger dan bij jou denk. Alles staat in groene bakken (quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:45 schreef F1gamer het volgende:
Ik was vandaag weer in v7d geweest.
Echt treurig ziet er nu uit.
Bijna alles wordt naar begane grond gebracht en er wordt niks aangevuld.
De 1e verdieping is helemaal leeg.
De 2e verdieping wordt nog boeken, cd's, dvd's en blurays verkocht, maar dat is bijna ook allemaal weg.
Op de 3e verdieping servies, hobby, keuken en serviespullen.
De korting is nu wel 30%
Nou, ik heb toch echt ¤1,80 voor een boek betaald gisterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht dat de prijs van boeken wettelijk stond vastgesteld en dat je niet zomaar een andere prijs voor een bepaald boek mag vragen.
Volgens mij geldt dit alleen voor Nederlandse literatuur.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht dat de prijs van boeken wettelijk stond vastgesteld en dat je niet zomaar een andere prijs voor een bepaald boek mag vragen.
Klopt, maar in het geval van een faillissement kan er wel van afgeweken worden. En als het boek al maar ¤3,- kostte dan zal het niet de nieuwste bestseller zijn, maar een ouder boek waarvan de vaste prijs al is losgelaten, dan kan na een jaar,quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:10 schreef Snoepje5 het volgende:
Dan steel je toch nog een keer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:01 schreef Dovenwereld het volgende:
De boeken zijn nu afgeprijsd tot 40 % korting ..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |