twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:25:15UPDATE: Man arrested in #Schaerbeek raid is allegedly Mohamed Abrini who drove Salah Abdeslam after #Parisattacks according to local reports reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is dus de question du jambon.
Dit gaat over de tramhalte?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:25:15UPDATE: Man arrested in #Schaerbeek raid is allegedly Mohamed Abrini who drove Salah Abdeslam after #Parisattacks according to local reports reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Geweer gevonden bij de gast. Op de stream net.
ik dacht dat het een paraplu was...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Geweer gevonden bij de gast. Op de stream net.
Wat ik niet snap is dat een Belg naar NL getransporteerd wordt vanuit Turkije en er hier niemand zich afvraagt waarom die niet gelijk in zijn eigen land is gedumpt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:22 schreef Infection het volgende:
Minister België: geblunder bij zelfmoordterrorist Ibrahim El Bakraoui
[..]
Hij moest Turkije verlaten, that's all. Kon dus zelf kiezen waar ie heen ging.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat een Belg naar NL getransporteerd wordt vanuit Turkije en er hier niemand zich afvraagt waarom die niet gelijk in zijn eigen land is gedumpt?
Zou toch om een andere cel gaan dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij mocht zelf kiezen naar waar hij ging. Hij wilde zo het de politie in België moeilijker maken om hem te vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat een Belg naar NL getransporteerd wordt vanuit Turkije en er hier niemand zich afvraagt waarom die niet gelijk in zijn eigen land is gedumpt?
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:29:41Unconfirmed reports that arrested suspect in #Brussels raids is Mohamed Abrini reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:30:41@MarQs__ He was also the guy in white at the airport reageer retweet
Is dat niet ook de bommenmaker?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:33 schreef Infection het volgende:
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:29:41Unconfirmed reports that arrested suspect in #Brussels raids is Mohamed Abrini reageer retweet
twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 15:30:41@MarQs__ He was also the guy in white at the airport reageer retweet
hij had de voorwaarden van zijn voorwaardelijke invrijheidstelling geschonden toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hij mocht zelf kiezen naar waar hij ging. Hij wilde zo het de politie in België moeilijker maken om hem te vinden
NL heeft toch minimaal bericht gehad daarover vanuit Turkije met naam enzo, hoe moeilijk is het dan om even de collega's in België te bellen wie er precies aankomt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hij moest Turkije verlaten, that's all. Kon dus zelf kiezen waar ie heen ging.
Die was al douwtquote:
dat zou mooi zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:33 schreef Infection het volgende:
Berichten kwalen te laat, toen was ie al weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
NL heeft toch minimaal bericht gehad daarover vanuit Turkije met naam enzo, hoe moeilijk is het dan om even de collega's in België te bellen wie er precies aankomt?
Dan heb ik dus iets gemist. Dacht dat die twee broers links dood zijn en die rechter de bommenmaker is en nog voortvluchtig...quote:
Dat heeft u juist.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus iets gemist. Dacht dat die twee broers links dood zijn en die rechter de bommenmaker is en nog voortvluchtig...
En dan zet je niet even een vlaggetje naast zijn naam?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Berichten kwalen te laat, toen was ie al weg.
Tsja ze luisteren alles af en zijn nog steeds te laat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Berichten kwalen te laat, toen was ie al weg.
de linker is de bommenmaker (Laarchaoui); de middelste is een van de El Bakraoui broers en de rechter is dus nu klaarblijkelijk Abrini...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus iets gemist. Dacht dat die twee broers links dood zijn en die rechter de bommenmaker is en nog voortvluchtig...
Grote kans dat het er nog veeel meeeeeer zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh...
Waarom zijn het er zoveeeeeeeeeeel
Dan zit ik goed misquote:
Dat is nog maar een klein percentage van het volledige aantal.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh...
Waarom zijn het er zoveeeeeeeeeeel
Jij zegt dus iets anders dan user hierboven.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
de linker is de bommenmaker (Laarchaoui); de middelste is een van de El Bakraoui broers en de rechter is dus nu klaarblijkelijk Abrini...
Ik vind ze op die foto overigens alledrie niet lijken op hun mugshots..
Is nog niet bevestigd toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
de linker is de bommenmaker (Laarchaoui); de middelste is een van de El Bakraoui broers en de rechter is dus nu klaarblijkelijk Abrini...
klopt.. maar zo staat het in mijn aantekeningenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij zegt dus iets anders dan user hierboven.
Volgens mij klopt het wat SureD1 zeiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om het te kunnen blijven volgen moet je die idd maken :pquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
klopt.. maar zo staat het in mijn aantekeningen
Nicequote:
parijs.... toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu weet ik dus niet meer waar de El Bakraoui broers van zijn?
Vingerafdrukken van de linker op de foto zijn gevonden op de spullen om bommen te maken, dat zegt in feite nog niet veel, hij kan ze ook even vastgehad hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van de aanslagen op het vliegveld in Brussel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu weet ik dus niet meer waar de El Bakraoui broers van zijn?
Staat er ook niet er staat beek!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:00 schreef bierkip het volgende:
De man in het filmpje op deze site is volgens mij niet in zn been geschoten hoor
Ohhh is was ook nog die 4e dader die idd niet op die foto stond.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Van de aanslagen op het vliegveld in Brussel.
Als ik het goed begrijp staat dat metrohokje voor het huis van die knakker.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Gaat die stream over het metro hokje of is dit weer wat anders?
de vierde (van de metro) is de andere El Bakraoui broerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohhh is was ook nog die 4e dader die idd niet op die foto stond.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |