krijg hem niet aan de praat op de mac...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Trek die stream niet zo goed met dat trillen...
Ik hou wel van groundhoppen, maar iets zegt me dat ik Molenbeek voorlopig even links laat liggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelen vierde klasse tegenwoodig. Dat is niet best. Je hebt wel ballen als je op eigen vervoer gaat die kant op.
Nu handmatig checken, robot is kapot.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:58 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe moeilijk is dit, ram die arm in de bom en kijk of hij afgaat.
Ze willen niet dat die ontploft dus sturen ze maar een mannetje om de bom onschadelijk te makenquote:
Dailymail nu officieel volledig gediskwalificeerd als relevante nieuwsbronquote:
Geen bus, geen tram, maar een metro dustwitter:vrtderedactie twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 14:59:24[VIDEO] - Ontmijner van DOVO onderzoekt verdachte rugzak op metrosporen https://t.co/ChcsVCJqdr #vrtnieuws reageer retweet
Gewoon een niet zo stabiele streamquote:
Zag er behoorlijk levenloos uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:00 schreef bierkip het volgende:
De man in het filmpje op deze site is volgens mij niet in zn been geschoten hoor
quote:
Volgens de begeleidende tekst:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:00 schreef bierkip het volgende:
De man in het filmpje op deze site is volgens mij niet in zn been geschoten hoor
quote:Un homme, blessé à la jambe droite, a été neutralisé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |