quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ikea
Had kastje hierzo, meer kreeg deurtje neit en ik zou zweren dat het deurtje gewoon niet pastmaar uiteindelijk ging ik doorduwen en deurtje kapot
. Maar, Ikea verkoopt het deurtje niet los, enkel samen met kastje
.
Dus ik klantenservice, nou blabla.. het gewoon toegegeven 'ja ik zou zeggen dat deurtje te groot is maar dat zeggen ze allemaal..en ik heb gewoon doorgeduwd' en toen kreeg ik nieuw deurtje hIHIGHIG
en hij zei 'ja als het niet lukt niet doorduwen maar gewoon terug komen he
'
Ik blijf erbij, paste gewoon nietquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
for what it's worth ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor crackie
Dat is wel een faal actie van media markt, maar wel lekker voor jouw!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Media markt is tof kan dinsdag mijn 2e nieuwe ps4 controller ophalen terwijl die controller die ik had ingeleverd helemaal niet van mij was![]()
En had er al een opgehaald omdat de tijd verstreken was heeft sony na de deadline toch contact gehad met Media Markt.
En nu kan ik dus zonder bon die andere ophalen.
Maar nu de grote vraag: past het nieuwe deurtje nou wel of nietquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ikea
Had kastje hierzo, meer kreeg deurtje neit en ik zou zweren dat het deurtje gewoon niet pastmaar uiteindelijk ging ik doorduwen en deurtje kapot
. Maar, Ikea verkoopt het deurtje niet los, enkel samen met kastje
.
Dus ik klantenservice, nou blabla.. het gewoon toegegeven 'ja ik zou zeggen dat deurtje te groot is maar dat zeggen ze allemaal..en ik heb gewoon doorgeduwd' en toen kreeg ik nieuw deurtje hIHIGHIG
en hij zei 'ja als het niet lukt niet doorduwen maar gewoon terug komen he
'
Ja, maar zo houdt je de economie wel draaiende natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb nog een leuk verhaal over de media markt.
Had ooit een kabeltje gekocht, ging na een half jaar stuk, dus ik terugbrengen. Hadden ze hem opgestuurd naar een reparatiebedrijf, en dat bedrijf vroeg 43 euro reparatiekosten (terwijl het kabeltje 20 euro nieuw kostte), maar daar was de MM het niet mee eens omdat de schade volgens hun onder garantievoorwaarden viel. Dus de MM betaalde die 43 euro voor mij in ipv een nieuw kabeltje uit de schappen te halen.
_____ Dat reparatiebedrijf stuurde overigens gewoon een nieuwe kabel terug.
Dat wel ja, één goede weldoener die media marktquote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, maar zo houdt je de economie wel draaiende natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |