Battle.net, lees op Tweakers dat er meer last van hebben en het aan je provider kan liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarin? Ik log nu net gewoon zonder problemen in op Battle.net & in HS.
Okay. Ik heb zelf Ziggo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Battle.net, lees op Tweakers dat er meer last van hebben en het aan je provider kan liggen.
Lijkt mij welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Azpilicueta het volgende:
Wordt er trouwens nog een officiële datum gegeven wanneer de nieuwe uitbreiding uitkomt?
Leokk, Huffer & Misha in 1quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:40 schreef Timwonnacott het volgende:
De ontbrekende art van Richard Knight:
[ afbeelding ]
Be very, very afraid
Doet me denken aan de hunter skill Stampede in WoW. Welke tijdelijk al je pets oproept.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:40 schreef Timwonnacott het volgende:
De ontbrekende art van Richard Knight:
[ afbeelding ]
Be very, very afraid
Maar t is nog geen 1 aprilquote:Op maandag 28 maart 2016 15:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/april-fools-day-game-pranks
Blader gerust door, IGN doet verder nooit aan april fools jokes
Zo'n hekel aan gasten die niet gewoon de kill maken maar nog even moeten laten zien welke legendaries ze hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:56 schreef Thormodo het volgende:
Je had dan ook geen enkele reden om Malganis te spelen, want met niets doen had je in elke willekeurige situatie gegarandeerd gewonnen.
Ga liever voor de BM killquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:56 schreef Thormodo het volgende:
Je had dan ook geen enkele reden om Malganis te spelen, want met niets doen had je in elke willekeurige situatie gegarandeerd gewonnen.
Hij kon de kill niet maken. HIj was warrior en had alleen mal'ganis. Het enige juiste was waarschijnlijk blijven armoren en het laten aankomen opfatiguequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan gasten die niet gewoon de kill maken maar nog even moeten laten zien welke legendaries ze hebben.
Dit is dan ook overduidelijk een 10 mana combo met 2x raidleader om je minions out of range te halen. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
Superkaart voor je museum curator, je nothshire cleric en je deathlord!
Mag toch hopen voor druids dat ze eindelijk een fatsoenlijk beast deck kunnen maken. Na 3 expansions van beast synergy kaarten zou ik er wel moedeloos van worden als het nog niet kon.quote:
Meestal pas 's avonds hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik een dagje vrij nemen
Synergie kaarten zijn er wel, maar of deze nu zoveel gaat helpen, die +2 +2 plus taunt voor 2 mana zie je ook vrij weinig gespeeld worden..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mag toch hopen voor druids dat ze eindelijk een fatsoenlijk beast deck kunnen maken. Na 3 expansions van beast synergy kaarten zou ik er wel moedeloos van worden als het nog niet kon.
Combo gaat generfed worden, dus gaan we veel meer de midrange/control-achtige decks terugzien. Dan krijgt Beast Druid of Taunt Druid met een aantal beasts veel meer ruimte, dan zit deze kaart in 100% van de decksquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:47 schreef icemotion het volgende:
[..]
Synergie kaarten zijn er wel, maar of deze nu zoveel gaat helpen, die +2 +2 plus taunt voor 2 mana zie je ook vrij weinig gespeeld worden..
Nu is card draw dan weer wel beter dan taunt stiekem.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:36 schreef F1gamer het volgende:
weet iemand waarom je niet kan inloggen op battle.net en hs, terwijl je wel een internetverbinding hebt
Extended maintenancequote:
Paladin met seal of champions.quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:55 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Neutral. Maar ik denk goed voor veel priests.
Waar genoeg; ik heb gisteren nog een druid deck gemaakt dat meer de aggro kant op gaat naast mijn good old ramp deck. En dat aggro deck kan met deze kaart prima nog wat extra gas geven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Combo gaat generfed worden, dus gaan we veel meer de midrange/control-achtige decks terugzien. Dan krijgt Beast Druid of Taunt Druid met een aantal beasts veel meer ruimte, dan zit deze kaart in 100% van de decks(Want inderdaad: card draw >>> taunt
)
Let me change your mind.quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:55 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Neutral. Maar ik denk goed voor veel priests.
quote:This set would take 806,128 dust to complete.
Voor de complete collectiequote:This set would take 1,258,288 dust to complete.
quote:This set would take 82,184 dust to complete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, gouden kaarten boeien me niet. dus dit is wat ik wel nodig heb.quote:
quote:This set would take 178,484 dust to complete
Gewoon standard spelen johquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:59 schreef Blistering het volgende:
En met Muster for Battle.Goeie kaart
Ik vind HS Deck Tracker fijner werken. Meer gegevens en statistieken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:47 schreef Blistering het volgende:
Innkeeper heeft ook een overlay nu ingameHoef ik geen HS deck tracker meer te gebruiken
Goed punt. Ik kom er net achter dat je Deck Tracker ook zo kan instellen dat 'ie alleen zichtbaar is als je HS doet. Ach ja, nu heb je keusquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind HS Deck Tracker fijner werken. Meer gegevens en statistieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De minste C'thun kaart tot nu toe vind ik.
KJ wordt waarschijnlijk generfed, dus dat wordt nig even kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik denk dat aggro warlock gehakt maakt van veel van die langzame deckjes in Standard.straks.
Wat ze nu Burst lock noemen ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Halen we hier de Naxx en GvG kaarten uit, dan krijg je zoiets:
Voor het nieuwe standard formaat wordt dit deck natuurlijk nog wat beter als er in de nieuwe set iets zit om de zwakste kaarten te vervangen.
Dit deck is ook ultra low budget dus dit soort aggro ga je straks weer veel tegenkomen.
[ afbeelding ]
Zo, dat is wel een mooie voor tempo mage.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:45 schreef Blistering het volgende:
Idiote smilies, maar voor zestienjarigen is het heel kostelijk.
Nieuwe kaart van Reynad:
[ afbeelding ]
En voor Reno/Control mage. Draw 3 zonder dichterbij fatigue te komen is heerlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een mooie voor tempo mage.
Ook minst gave art imoquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwakste van de drie als je het mij vraagt. Voelt als een mindere Varian ook.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:45 schreef Blistering het volgende:
Idiote smilies, maar voor zestienjarigen is het heel kostelijk.
wtfquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwakste van de drie als je het mij vraagt. Voelt als een mindere Varian ook.
Ik zou wachten tot de nieuwe expansion er is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:00 schreef Verbal het volgende:
1580 dust. Welke legendary zal ik binnenkort eens craften?
Denk aan Malygos, Justicar, Paletress of Sylvana.
V.
ik hoop van deze kaart eerlijk gezegd dat het geen 1 april grap is. zou wel een ultieme kaart zijn voor murloc deckquote:
Murloc deck wel, maar het enige wat een paladin murloc deck op het moment viable maakt is Anyfin, en in dat deck wil je deze kaart juist niet hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik hoop van deze kaart eerlijk gezegd dat het geen 1 april grap is. zou wel een ultieme kaart zijn voor murloc deck
Dat denk ik ook ja. Nu heb ik daar niets op tegen dat ze aanwezig zijn voor fun decks, maar het is en blijft zonde dat er dan een class card aan verspilt wordt. Vooral Shaman en Rogue zijn daar vooral het slachtoffer van.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben bang van niet. De stat's van de murlocs zijn simpelweg te zwak, er zijn maar twee kaarten die daadwerkelijk murlocs sterker maken EN Old Murk-eye verdwijnt uit Standard.
Zal nooit meer worden dan fun-decks, zelfde als Pirates.
Dat maakt hem dan weer een stuk beter, dan heb je nog een mooie curve met totem golem en tuskar totemic of flametongue.quote:Thing from Below procs off hero powers and any played or summoned totems (like those summoned from Tuskarr Totemic
Geen verstand van Amazon, maar ik geloof nooit dat het zo veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:59 schreef WesCAddle het volgende:
Hoi!
Heeft iemand ervaring met Amazon coins? Zo ja, is dit ook in NL voordeliger? Zit er over te denken om die 50 packs voor de nieuwe expansion te halen en je bent nederlander of niet... als het goedkoper kan dan doe je het. Heb zelf helaasch 0,0% ervaring met (Sc)amazon.
Als het voordeliger is, zou je dan wellicht ook in kort kunnen vertellen hoe dit in z'n werk gaat?
Ben een beetje een n00b, heb 't al via google gezocht, maar kom er niet uit.
Bij de weg, ik kan eventueel in de openingspost worden gezet: Beauterham#2183
Post zelden tot nooit op Fok!, maar ben redelijk actief op HS.
Dit is juist een super mooie kaart man, inderdaad omdat het summoned is en niet enkel via hero power. Tuskar Jouster of simpelweg Totem Golem, heck, midrange/control gebruikt ook flametongue totems. Met slechts twee van deze kaarten heb je een superieure Taz'Dingo, die al vrij goed isquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:28 schreef Timwonnacott het volgende:
Twijfel over die kaart, lijkt me wat langzaam. Je wilt hem niet op 6 spelen want fire elemental. turn 5 5/5 taunt is ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar wel redelijk.
Wil je hem eerder spelen dan moet je al minstens 2 van je turn 2, 3 en 4 besteden aan een hero power en dat wil je eigenlijk ook niet doen.
[..]
Dat maakt hem dan weer een stuk beter, dan heb je nog een mooie curve met totem golem en tuskar totemic of flametongue.
buiten facedesk shitaman was er ook weinig te spelen. Rogue en shamans zijn/waren verreweg de slechtste heroes om mee te spelen.quote:
Zelfs N'zoth niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:30 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb nog niet echt 'wow' kaarten gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |