abonnement Unibet Coolblue
pi_160988587
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:43 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Wow :D echt mega handig ^O^
Precies wat ik (al een hele tijd) zoek eigenlijk :P

Gelijk ook maar eentje besteld.

[ afbeelding ]

Werk zelf ook graag in de tuin, maar dat geschravel op de tegels moest eens afgelopen zijn. Hier ga ik dus erg veel plezier mee beleven! Super thanks voor de tip _O_

[..]

Oops >:) te laat gelezen O-)

Hierdoor dus ook nog onderstaand spul gekocht:

Narex beitelset in doos + losse blok-houder
[ afbeelding ]

LYRA dry-marker:
[ afbeelding ]

WERA bit-check bitjes:
[ afbeelding ]

En nog wat los spul...

Thanks Bleiblei, weer een rip uit m'n lijf :+
Die dry Marker, wat is daar speciaal aan? :p enne die laatste is gewoon een mini bitset?

Worden wel weer mooie spullen gekocht hier :)
pi_160988804
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:43 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Wow :D echt mega handig ^O^
Precies wat ik (al een hele tijd) zoek eigenlijk :P

Gelijk ook maar eentje besteld.

[ afbeelding ]

Werk zelf ook graag in de tuin, maar dat geschravel op de tegels moest eens afgelopen zijn. Hier ga ik dus erg veel plezier mee beleven! Super thanks voor de tip _O_

[..]

Oops >:) te laat gelezen O-)

Hierdoor dus ook nog onderstaand spul gekocht:

Narex beitelset in doos + losse blok-houder
[ afbeelding ]

LYRA dry-marker:
[ afbeelding ]

WERA bit-check bitjes:
[ afbeelding ]

En nog wat los spul...

Thanks Bleiblei, weer een rip uit m'n lijf :+
En nog wat los spul zegt hij erbij :P

Maar mooie spullen hoor, had nog niet van Narex gehoord maar het ziet er goed compleet uit. ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:39 schreef bleiblei het volgende:
Zojuist een handig hulpstuk besteld om snel de geleiderails haaks neer te leggen, is toch vaak vaak een gepiel met blokhaken, meerdere punten markeren, etc.

Het is een onetimetool van Woodpecker, te duur dus, maar zoiets laten maken kost nog meer. Dus dan maar zo :P .
http://www.woodpeck.com/tracksquare.html
[ afbeelding ]

Verder voor de zolder verbouwing is een soort van werkbank wel erg handig, daarnaast werk ik vaak in de tuin. Dus daarom een Centipede aangeschaft
[ afbeelding ]
Ze beweren dat ie 1400kg kan hebben. Het ziet er iig. verrekte handig uit :Y .

En een Peltor X5A:
[ afbeelding ]

ik vind mijn MSA Left/Right kappen erg fijn, maar bijv. bij frezen dempt ie toch net te weinig.
+ dat als ik hulp heb, dat we allebei goeie oorkappen op kunnen zetten.

Ga ik denk ik wel veel lol van hebben :P .
En de tip van vandaag, blijf weg van gereedschappro, dat zet aan tot kopen :') .
Dat zijn een hoop (teveel) centjes voor een stuk aluminium, maar lijkt me wel een handig ding ja. Teken je straks zodra je hem binnen hebt even de afmetingen over en scan je ze in voor het fok gereedschapstopic? *) :P

Overigens heb ik je goede raad ook niet opgevolgd :+ en zag ik deze set ook op zijn site staan, heeft iemand hier ervaring mee?

Wera-Zyclop Dopsleutelset

Ziet er wel goed uit, al kan ik me voorstellen dat het niet zo mishandeld kan worden als een gedore/stahlwille doppenset waar ik eigenlijk naar keek. Je kan de kop draaien en al, lijkt me wel een mooi setje voor de hobbyist.
Of zijn ze met een reden zo flink afgeprijsd? :s)
pi_160989090
Kijk eens naar de mannesman mammut 215 delige doppenset. Ik heb die al een aantal jaar, ideale set.
  zondag 27 maart 2016 @ 23:20:39 #29
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_160989313
Ik heb die zyklop-set op die beurs laatst gezien. Zit slim in elkaar. Het kleine rateltje vond ik wel erg klein en wat fragiel aanvoelen.
Zelf zou ik voor een gedore set gaan met minder accessoires. Die schroevendraaier en bits bijv. heb je waarschijnlijk al goed spul voor liggen.

Nare lees ik erg goede verhalen over. Stonden ook op die gereedschap beurs en zag er allemaal erg netjes uit. Heb er verder geen ervaring mee, want mijn bahco en stanley sw beitels gaan nog wel ff mee :P .
  Moderator zondag 27 maart 2016 @ 23:23:16 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160989359
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:10 schreef Makrolon het volgende:
Kijk eens naar de mannesman mammut 215 delige doppenset. Ik heb die al een aantal jaar, ideale set.
In zo'n hardschalen koffer lijkt me het wel een rommeltje worden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 27 maart 2016 @ 23:25:34 #31
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_160989405
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:50 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Die dry Marker, wat is daar speciaal aan? :p enne die laatste is gewoon een mini bitset?

Worden wel weer mooie spullen gekocht hier :)
Die drymarker is gewoon een vulpotlood, maar wel een erg fijne! Heb er twee liggen van het oude type en vind het superfijn werken. Snel en makkelijk scherp te slijpen, daarom altijd een mooi strak aftekenlijntje.
  zondag 27 maart 2016 @ 23:26:23 #32
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_160989424
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 18:43 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Wow :D echt mega handig ^O^
Precies wat ik (al een hele tijd) zoek eigenlijk :P

Gelijk ook maar eentje besteld.

[ afbeelding ]

Werk zelf ook graag in de tuin, maar dat geschravel op de tegels moest eens afgelopen zijn. Hier ga ik dus erg veel plezier mee beleven! Super thanks voor de tip _O_

[..]

Oops >:) te laat gelezen O-)

Hierdoor dus ook nog onderstaand spul gekocht:

Narex beitelset in doos + losse blok-houder
[ afbeelding ]

LYRA dry-marker:
[ afbeelding ]

WERA bit-check bitjes:
[ afbeelding ]

En nog wat los spul...

Thanks Bleiblei, weer een rip uit m'n lijf :+
:D lol. Sorry! :P
pi_161062889
Net wat besteld wat ik al een tijdje wou hebben!



Eerst wou ik de 5 tool set met de slagschroevendraaier en de multitool, maar ik wilde ook heel graag de radio. Dus toch voor deze gekozen, en na wat yt filmpjes over de decopeerzaag te hebben gekeken is dat ook wel een heel leuk ding om te hebben. Kan ik ook het holster dat ik gekregen heb van Atmoz gebruiken! :D

En deze er bij besteld, in l-boxx


Lijkt me toch wel handig.
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 22:40:17 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161063016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:34 schreef Makrolon het volgende:
Net wat besteld wat ik al een tijdje wou hebben!

[ afbeelding ]

Eerst wou ik de 5 tool set met de slagschroevendraaier en de multitool, maar ik wilde ook heel graag de radio. Dus toch voor deze gekozen, en na wat yt filmpjes over de decopeerzaag te hebben gekeken is dat ook wel een heel leuk ding om te hebben. Kan ik ook het holster dat ik gekregen heb van Atmoz gebruiken! :D

En deze er bij besteld, in l-boxx
[ afbeelding ]

Lijkt me toch wel handig.
Ik vind ze beide qua samenstelling 'net niet'. Mijn ideale set zou accuboor, slagschroevendraaier, radio, multitool en stofzuiger zijn.

Maar mooi spul heb je besteld! Doet je grote stofzuiger het weer goed? En hoeveel en welke accu's heb je erbij?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161063171
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind ze beide qua samenstelling 'net niet'. Mijn ideale set zou accuboor, slagschroevendraaier, radio, multitool en stofzuiger zijn.

Maar mooi spul heb je besteld! Doet je grote stofzuiger het weer goed? En hoeveel en welke accu's heb je erbij?
Ik had liever de accuklopboor of de ssd gehad inderdaad. Maar de reciprozaag wou ik wel graag. En t spul is los niet zo gek duur gelukkig, langzaam maar wat uitbereiden als dat 10.8 spul goed bevalt. Er zitten volgens mij 3 2Ah accus bij. :)

Ja! Gelukkig wel. Alles schoongemaakt zoals jij volgens mij zei, en wat met die knop gespeelt (kom maar met de foute grappen :+) en hij deed het weer! Was al bang dat ik t terug naar duitsland kon sturen. Dat is wel een nadeel hoor van het in DE kopen...
  Knikkerking donderdag 31 maart 2016 @ 11:33:17 #36
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_161069768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:34 schreef Makrolon het volgende:
Net wat besteld wat ik al een tijdje wou hebben!

[ afbeelding ]

Eerst wou ik de 5 tool set met de slagschroevendraaier en de multitool, maar ik wilde ook heel graag de radio. Dus toch voor deze gekozen, en na wat yt filmpjes over de decopeerzaag te hebben gekeken is dat ook wel een heel leuk ding om te hebben. Kan ik ook het holster dat ik gekregen heb van Atmoz gebruiken! :D

En deze er bij besteld, in l-boxx
[ afbeelding ]

Lijkt me toch wel handig.
Heel fraai ^O^
Ik heb ze allemaal (behalve de radio) en ben er uiterst tevreden over.
Worden bijna allemaal ook dagelijks gebruikt. Super fijn dat 10.8 volt spul :7

Veel plezier d'r mee! Ook met je holster :D

(en check je PM O-))
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 14:23:23 #37
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161073140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:46 schreef Makrolon het volgende:

Dat is wel een nadeel hoor van het in DE kopen...
Tjah, GLS Large pakket binnen NL is ¤12 en naar D ¤19. Die ¤7 kom je wel overheen toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161099896
Nog net op de grens een nieuwe makita schroefmachine besteld, nu krijg ik er nog een gratis accu bij en heeft de schroefmachine maar 20 euro gekost
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_161122782
ik zat al een tijdje te zeuren dat ik het zat was om steeds bitjes te wisselen omdat ik nog maar 1 redelijke accu schroef/boormachine had, en nu kreeg ik van iemand deze:
http://www.makita.nl/comb(...)-boren-en-schroeven/
met wat korting, alleen blijkt die korting de normale online prijs te zijn :P
naja ik kan hem nog ruilen. Dacht dat er een koffer omheen zou zitten maar is een stoffen tas.
was een enorme impuls aankoop.
Volgende week eens zien of ik hem kan ruilen voor het bosch blauw setje dat hier bijzonder veel op lijkt alleen waar wel een nette koffer omheen zit :')

[ Bericht 12% gewijzigd door MrDrako op 02-04-2016 22:47:42 ]
  Knikkerking zondag 3 april 2016 @ 13:11:13 #40
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_161141877
Nog maar wat nieuw Bosch spul gekocht zojuist *O*





Dit zijn typisch van die dingen die ik niet super vaak zal gebruiken, maar wel fijn zijn om te hebben :P
  Moderator zondag 3 april 2016 @ 13:19:45 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161142077
Hehehe, goed bezig chef
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 3 april 2016 @ 14:02:43 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161143048
Nice :Y 2 stukken gereedschap die hier ook nog op, de verlanglijst staan :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 03-04-2016 14:29:04 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 3 april 2016 @ 14:06:19 #43
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_161143122
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2016 13:11 schreef Atmoz het volgende:
Nog maar wat nieuw Bosch spul gekocht zojuist *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn typisch van die dingen die ik niet super vaak zal gebruiken, maar wel fijn zijn om te hebben :P
Heb je al aandelen gekocht ? _O-
pi_161143388
Ik wil wel eens weten welke bank hij beroofd heeft :+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_161145203
Veel te veel blauw hier. Zal er een beetje balans in brengen :P

Gisteren ontvangen. M'n nieuwe (kruislijn) laser. 3x 360graden op 10.8v accu. Komt goed van pas bij de indeling van m'n nieuwe appartement :) 8-)



M'n 'oude' kruislijnlaser verkoop ik om de aanschaf enigzins te rechtvaardigen O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door Drexciyan op 03-04-2016 18:12:10 ]
  Moderator zondag 3 april 2016 @ 15:56:24 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161145586
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 14:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil wel eens weten welke bank hij beroofd heeft :+
Geen Nederlandse, daar moeten ze vaak eerst bestellen als je cash wilt ophalen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 3 april 2016 @ 17:11:22 #47
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_161147653
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef Drexciyan het volgende:
Veel te veel blauw hier. Zal er een beetje balans in brengen :P

Gisteren ontvangen. M'n nieuwe (kruislijn) laser. 3x 360grade op 10.8v accu. Komt goed van pas bij de indeling van m'n nieuwe appartement :) 8-)

[ afbeelding ]

M'n 'oude' kruislijnlaser verkoop ik om de aanschaf enigzins te rechtvaardigen O-)
Dat is relaxt! Dan heb je dus ook geen rotatielaser ouzo meer nodig? :o .
  Moderator zondag 3 april 2016 @ 17:25:48 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161148079
Nieuwe hamer



:P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161148956
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:04 schreef JanB het volgende:
Maar eens iets anders dan het groene of blauwe geweld. Vandaag deze accuboormachine set in ontvangst mogen nemen. Lekkere kleine en lichte machines. Ben benieuwd hoe deze gaan bevallen.

[ afbeelding ]
Vandaag een hardhouten vlonderplank vervangen. Voor het eerst de slagschroevendraaier gebruikt. Wat een mooi fijn en klein krachtpatsertje. Hij rammelde de vlonderschroeven (Spax 5x50 vlonderschroeven) zonder voorboren zo er in. Hier ga ik nog een hoop plezier aan beleven :)
  zondag 3 april 2016 @ 17:58:56 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161149001
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 17:57 schreef JanB het volgende:

[..]

Vandaag een hardhouten vlonderplank vervangen. Voor het eerst de slagschroevendraaier gebruikt. Wat een mooi fijn en klein krachtpatsertje. Hij rammelde de vlonderschroeven (Spax 5x50 vlonderschroeven) zonder voorboren zo er in. Hier ga ik nog een hoop plezier aan beleven :)
wel oppassen dat de boel niet splijt ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')