Verschrikkelijk figuur, inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
Annabel Nanninga, wat een godvergeten hork zeg.. jezus.
Welke filmtitel stond er in?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:45 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ga eens niet de TT aanpassen, nu werkt mijn vorige reactie niet meer.
Mis je ook niets aan. Begint als een film over klimaatverandering, maar dan komen er opeens tornado's, orkanen en aardbevingen en een soort onzichtbare kracht die alles op zijn pad in één keer tot, waar het op lijkt, absolute nulpunt bevriest. Daarna gaan een paar acteurs met een dikke jas door New York heen en dan ontdooit alles weer, eindigt het met zo'n typische "Amerikanen kunnen alles overleven" en dan vergeet iedereen gewoon alles weer.quote:
Haha, fucking mooi toch? Vooral dat stuk met die wolven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mis je ook niets aan. Begint als een film over klimaatverandering, maar dan komen er opeens tornado's, orkanen en aardbevingen en een soort onzichtbare kracht die alles op zijn pad in één keer tot, waar het op lijkt, absolute nulpunt bevriest. Daarna gaan een paar acteurs met een dikke jas door New York heen en dan ontdooit alles weer, eindigt het met zo'n typische "Amerikanen kunnen alles overleven" en dan vergeet iedereen gewoon alles weer.
Hehe, die was ik vergeten. Wolven in NYCquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, fucking mooi toch? Vooral dat stuk met die wolven.
2012 is ook genieten.
Oh ja, wel gezien. Maar heeft weinig indruk gemaakt inderdaad, was 'm alweer bijna vergeten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mis je ook niets aan. Begint als een film over klimaatverandering, maar dan komen er opeens tornado's, orkanen en aardbevingen en een soort onzichtbare kracht die alles op zijn pad in één keer tot, waar het op lijkt, absolute nulpunt bevriest. Daarna gaan een paar acteurs met een dikke jas door New York heen en dan ontdooit alles weer, eindigt het met zo'n typische "Amerikanen kunnen alles overleven" en dan vergeet iedereen gewoon alles weer.
Het probleem met een dergelijke aanpak is dat iedereen in beginsel verdacht is terwijl er geen redelijke verdenking bestaat. Door al het internetverkeer te scannen en de metadata op te slaan ondermijn je de mogelijkheid voor burgers om in vertrouwen met elkaar te kunnen communiceren via een open internet. Een middel dat die mogelijkheid aantast moet je gewoon niet willen gebruiken als overheid zijnde, en al helemaal niet in het kader van 'het waarborgen van de vrije Westerse waarden'. Hetzelfde geldt overigens naar mijn idee ook voor het uitwisselen van passagierslijsten, het opeisen van data over bankrekeningen en kluizen bij banken door de fiscale autoriteiten en het registreren van alle kentekens van auto's die over de snelweg rijden. Dat soort sleepnetmethoden moet gewoon verboden worden naar mijn idee.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zo lang het bij aftappen blijft maak ik mij er eigenlijk nog niet zo heel druk om. Ik maak mij tegenwoordig veel meer zorgen over de centralisatie van het internet bij grote bedrijven als Google en Facebook. Die hebben een praktisch monopolie op het weergeven van content en hebben dus veel meer macht omtrent vrijheden. Op YouTube worden nog wel eens negatieve reviews en gevoelige content verwijderd puur op basis van een aanklacht van een bedrijf of persoon en Facebook wil ook in hun ogen slechte comments censureren. Maar wie beslist dan wat ongewenst is?
De vrijheidsbeperking van een router die alle packets door een algoritme heen gooit heb ik nog niet echt zo concreet onder ogen. Partijen als de Piratenpartij gebruiken tot nu toe vooral argumenten op basis van angst of hellend vlak drogredenen.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het probleem met een dergelijke aanpak is dat iedereen in beginsel verdacht is terwijl er geen redelijke verdenking bestaat. Door al het internetverkeer te scannen en de metadata op te slaan ondermijn je de mogelijkheid voor burgers om in vertrouwen met elkaar te kunnen communiceren via een open internet. Een middel dat die mogelijkheid aantast moet je gewoon niet willen gebruiken als overheid zijnde, en al helemaal niet in het kader van 'het waarborgen van de vrije Westerse waarden'. Hetzelfde geldt overigens naar mijn idee ook voor het uitwisselen van passagierslijsten, het opeisen van data over bankrekeningen en kluizen bij banken door de fiscale autoriteiten en het registreren van alle kentekens van auto's die over de snelweg rijden. Dat soort sleepnetmethoden moet gewoon verboden worden naar mijn idee.
Ik neem er een biertje opquote:
Was je op vakantie gestuurd?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoi Bolkje, ik mag weer even reageren alhier
Ik denk het niet. Ik werk mij politiek gezien steeds verder in de nesten wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar deelt de Staatkundig Gereformeerde Partij dit standpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |