Te weinig babyvoeding gegeten denk ik dan.quote:
Stybar kwam vorig jaar anders best ver..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:19 schreef tdrone het volgende:
Ben benieuwd wie Ettix_quickstep naar voren gaat schuiven. Boonen lijkt niet in al te goede vorm en van Terpstra/Stybar denk ik niet dat ze kunnen winnen hier.
Sommige users moeten we maar gewoon in hun eigen fantasiewereld laten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs de wielrenshow in België gaat straks het over Cruijff hebben blijkbaar. Maar die man heeft verder weinig toegevoegd schijnt
oppergod heeft een mooie act opgevoerd gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs de wielrenshow in België gaat straks het over Cruijff hebben blijkbaar. Maar die man heeft verder weinig toegevoegd schijnt
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oppergod heeft een mooie act opgevoerd gisteren
Wat een idiote posts maakte die man jaquote:
quote:
quote:
Ook gewoon 10 maanden per jaar in vorm.quote:
Ik zou het hem gunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint van Avermaet vandaag.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wint van Avermaet vandaag.
Wat doet Boskamp raar.quote:
Als hij dit jaar in de klassiekers niet goed presteert zal hij helemaal depressief worden. Arme Sep.quote:
Is toch einde contract?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij dit jaar in de klassiekers niet goed presteert zal hij helemaal depressief worden. Arme Sep.
Nee, is volgend jaar ook nog te zien in het prachtige geel van Lotto Djumbo.quote:
Als hij nog van voren zit een paar honderd meter voor de streepquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat Sep lek rijden? #dtv
#samenlekrijdenquote:
Dat zou bijna net zo genant zijn als vlak voor de finish vallen of je sprint verkeerd timen! #gaviriaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij nog van voren zit een paar honderd meter voor de streep
Stiekem een jaartje verlengd zonder het ons te laten weten?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, is volgend jaar ook nog te zien in het prachtige geel van Lotto Djumbo.
Een niet nader te noemen user vindt dat niet zo leukquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat zou bijna net zo genant zijn als vlak voor de finish vallen of je sprint verkeerd timen! #gaviria
Lekker koersen nu al hoor.
Ik dacht dat hij een hele tijd terug al tot 2017 was vastgelegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Stiekem een jaartje verlengd zonder het ons te laten weten?
Belgen zijn sowieso niet zo goed in de communicatie, naar het schijntquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Stiekem een jaartje verlengd zonder het ons te laten weten?
In 2014 heeft ie t/m 2016 verlengd. Kan niks vinden over een jaar erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een hele tijd terug al tot 2017 was vastgelegd.
Als dat niet zo is zou ik wel heel snel vertrekken als ik hem was.
Dan hebben ze bij Lotto Djumbo een probleem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
In 2014 heeft ie t/m 2016 verlengd. Kan niks vinden over een jaar erbij.
Hofland en Roosen hadden deze week kapotte cassette's, als dat maar niet het nieuwe lek rijden wordt.quote:
Als het op Google staat moet het wel heel ver gaan wil het niet waar zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:20 schreef Momo... het volgende:
Volgens wikipedia heeft Sep contract tm 2016, en wikipedia heeft altijd gelijk
Gewoon stoppen met fietsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar moet Sep naar toe? Naar Patrick L.?
Naar ergens waar het niet Lotto Djumbo isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar moet Sep naar toe? Naar Patrick L.?
Naar Roompot..quote:
Net als Gesinkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar ergens waar het niet Lotto Djumbo is
Hij moet gewoon naar een ploeg met een sterke ploegleiding. Zonder die hulp gaat Sep het niet redden. En goede banden natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft praktisch altijd pech op de fiets.
Wie?quote:
Ondertussen speelt Wuyts dan zeker ergens anders meequote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:28 schreef DeeBee het volgende:
Boonen speelt met de pedalen, oh jongons toch.
Zat in het laatste wiel ja.quote:
Ik zet mijn geld op Stannard!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zat in het laatste wiel ja.
Weer zoveel Etixx vooraan, doe mij denken aan vorig jaar.
Topshow van jewelstequote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:30 schreef rubbereend het volgende:
ik schakel net in, maar op 70lm van de finish zijn de toppers er vandoor?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke van Etixx zitten er nu bij? Boonen, Trentin Trentèn, Terpstra zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |