Dat heb ik gisteren paar keer gehoord op tv dat Edwin vertelde dat Johan in besloten kring begraven wordt binnen 48 uur!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
In Barcelona geldt de wet dat hij binnen 48 uur begraven moet worden. Sowieso komt er geen staatsbegrafenis omdat de familie het liever in besloten kring doet.
Over nummer 14, pagina 14 van het Parool vandaag:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:55 schreef Tagliano het volgende:
Het Nederlands Elftal speelt zonder nummer 14 vanavond. Maar goed, de laatste keer dat het überhaupt gebeurde was september 2014
Ook mooi gevondenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Over nummer 14, pagina 14 van het Parool vandaag:
[ afbeelding ]
En het gedicht van Spaan staat op de voorpagina van het Parool:
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:06 schreef onlogisch het volgende:
http://www.fcbarcelona.com/
Alles op de frontpage gaat over El Salvador.
Hij heeft meer vrienden in Barcelona dan in Nederland. Daar zijn ze hem meer dankbaar dan hier. Gek is dat eigenlijk hé. Ook als je Guardiola over hem hoort praten. Niets anders dan lof.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ien-van-cruijff.html
Klinkt stom, maar ik ben wel onder de indruk van de grootsheid van Cruijff. Heb dat nooit zo in de gaten gehad.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft meer vrienden in Barcelona dan in Nederland. Daar zijn ze hem meer dankbaar dan hier. Gek is dat eigenlijk hé. Ook als je Guardiola over hem hoort praten. Niets anders dan lof.
Mooi om te zien
Wat hij in die zeven jaar heeft neergezet in Barcelona is natuurlijk fabuleus. Zeker is het jammer dat Laporta de presidentsverkiezingen daar niet heeft gewonnen maar die geldzieke Bartomeu. Al blij genoeg dat Enrique het prima op de been houdt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft meer vrienden in Barcelona dan in Nederland. Daar zijn ze hem meer dankbaar dan hier. Gek is dat eigenlijk hé. Ook als je Guardiola over hem hoort praten. Niets anders dan lof.
Mooi om te zien
Wat Stijn zegt. Hij wist ze natuurlijk kampioen te maken na de hegemonie van Real. En hij bezorgde ze de eerste europacup 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar ik ben wel onder de indruk van de grootsheid van Cruijff. Heb dat nooit zo in de gaten gehad.
Bizar dat die man nooit voor een hele lange tijd de KNVB heeft gewerkt eigenlijk. Hier komen we de laatste jaren niet verder dan een belachelijk 'symposium' terwijl het voetbal afglijd naar een idioot slecht niveau.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat Stijn zegt. Hij wist ze natuurlijk kampioen te maken na de hegemonie van Real. En hij bezorgde ze de eerste europacup 1.
Maar, het allermooiste vind ik dat ze verwijzen naar het totaal voetbal, de manier van voetballen. Ja we hadden in de gouden tijd Xavi/Messi/Iniesta, maar het idee, de gedachte is één en al Johan.
Omdat het in Nederland stikt van de ego's en belangen, denk ik. Het veel aanvallende voetbal van vijf jaar geleden is inmiddels totaal verdwenen. Nu kijken we naar trainers die doordrenkt zijn van een resultaatvoetbalgedachte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar dat die man nooit voor een hele lange tijd de KNVB heeft gewerkt eigenlijk. Hier komen we de laatste jaren niet verder dan een belachelijk 'symposium' terwijl het voetbal afglijd naar een idioot slecht niveau.
De Johan Cruijff graftombe zou ik dan weer toepasselijker vinden.quote:
Jij moet eens ophouden met het haten op resultaatvoetbal. Daar is helemaal niets nis mee als je daarmee meer kan bereiken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland stikt van de ego's en belangen, denk ik. Het veel aanvallende voetbal van vijf jaar geleden is inmiddels totaal verdwenen. Nu kijken we naar trainers die doordrenkt zijn van een resultaatvoetbalgedachte.
Ik moet niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met het haten op resultaatvoetbal. Daar is helemaal niets nis mee als je daarmee meer kan bereiken.
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met het haten op resultaatvoetbal. Daar is helemaal niets nis mee als je daarmee meer kan bereiken.
Raap me opquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:51 schreef BadderHaring het volgende:
Cruijff was afgelopen dinsdag nog bij de dokter. Hij vroeg aan de dokter: Haal ik Goede vrijdag nog? Zei de dokter: Da witte donderdag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |