Duh, dat riep ik gelijk al.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:34 schreef john2406 het volgende:
Is het nou al 5 dagen geleden dat er een nieuwe reactie hier kwam, zijn ze hem hier nou al vergeten?
Ik gaf het 2 weken dus nog iets langer ik ben hem nooit vergeten trots dat hij voor Barcelona ging!quote:
Ok.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik gaf het 2 weken dus nog iets langer ik ben hem nooit vergeten trots dat hij voor Barcelona ging!
Over wie ging het ook alweer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:34 schreef john2406 het volgende:
Is het nou al 5 dagen geleden dat er een nieuwe reactie hier kwam, zijn ze hem hier nou al vergeten?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:44 schreef golfer het volgende:
Zaterdag, bij de wedstrijd Barcelona-Real Madrid zal er wel weer veel aandacht voor hem zijn.
Waarom? In Barcelona hebben ze hem al uitgebreid herdacht. Ik denk dat er helemaal geen aandacht aan besteed wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:44 schreef golfer het volgende:
Zaterdag, bij de wedstrijd Barcelona-Real Madrid zal er wel weer veel aandacht voor hem zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:36 schreef emil23 het volgende:
Waarom? In Barcelona hebben ze hem al uitgebreid herdacht. Ik denk dat er helemaal geen aandacht aan besteed wordt.
Er komt een speciaal eerbetoon vanuit het publiek. Zo zal er groot Gracies Johan te zien zijn op de tribunes. Ook hebben de Barca spelers Gracies Johan op hun shirt staan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:36 schreef emil23 het volgende:
[..]
Waarom? In Barcelona hebben ze hem al uitgebreid herdacht. Ik denk dat er helemaal geen aandacht aan besteed wordt.
Voetbal is in Amerika dan ook vooral een sport die onder vrouwen en kinderen word beoefendquote:Op zondag 27 maart 2016 03:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, toen Cruyff voor LA speelde, speelde ene Magic johnson voor de Lakers, er was gewoon geen hond geinteresseerd in voetbal, vandaar dat die club ook maar 7 jaar bestaan heeft. Nu doet voetbal het beter in de VS, dankzij de toename van Latino's, maar het komt nog altijd ver achter football, basketbal, baseball en hockey qua populariteit.
Toch denk ik dat de meerderheid van de Amerikanen hem niet kennen. Niet dat dat erg is verder.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch was JC in die tijd dus wel een grootheid in de USA. Of jij het nou wil geloven uit de Wiki of niet.
Vraag het maar aan Pele en Beckenbauer die er toen ook speelden. Hij werd ook nog eens benoemd tot MVP van die competitie.
Reken maar dat ze hem daar ook nog steeds kennen.
Dat is inmiddels ook wel anders, door de enorme toestroom van Latino's, die het voetbal wel een warm hart toedragen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voetbal is in Amerika dan ook vooral een sport die onder vrouwen en kinderen word beoefend
Was nog mooier geweest als deze het zelf zou zien!quote:
Hebben ze nu zelf de Arena al omgedoopt in JC stadion?quote:Op zondag 3 april 2016 13:05 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag een mars voor hem: http://www.ajaxlife.nl/up(...)ff-op-zondag-3-april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |