Inderdaad. Rotziekte.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:33 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak. Mensen met kanker die positief nieuws krijgen en korte tijd erna helaas toch er aan bezwijken.
RIP.
Jawel hoor... Sky, BBC, Reuters, ZDF etc etc.. .allemaaal al getweet enzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:38 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Hmm, internationale media is nog niet wakker.
http://www.eurosport.com/football/
Denk het niet neequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef SeLang het volgende:
Dus hij zal het Nederlands Elftal dan waarschijnlijk ook niet meer gaan coachen
Ik ook. Het gezwollen uiterlijk van iemand die aan de zware medicatie zit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van deze foto schrok ik eigenlijk wel.
Ik ook. Opgezet gezicht, vaak het gevolg van medicatie zoals prednison. Maar de eerdere berichten waren dat het beter met hem ging. Daarom komt dit nieuws rauw op het dak.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van deze foto schrok ik eigenlijk wel.
Je weet het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef SeLang het volgende:
Dus hij zal het Nederlands Elftal dan waarschijnlijk ook niet meer gaan coachen
Ik denk dat het al helemaal uitgezaaid was en dat die kutziekte K al door zijn hele lichaam zat..quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:41 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik ook. Het gezwollen uiterlijk van iemand die aan de zware medicatie zit.
Ja mjah dit is wel even heel erg schrikken hoor Onnoquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef Onnoman het volgende:
ik las het..
helden gaan nu eenmaal ook dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |