SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen![]()
Zou wel handig zijn als we weten wat de precieze naam is van de communityquote:Op donderdag 24 maart 2016 02:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Gewoon fok community maar het is toch dood.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als we weten wat de precieze naam is van de community
Net als alle andere communities?quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:55 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Gewoon fok community maar het is toch dood.
Wil je een Dark Souls game of een interactieve horror met een boeiend verhaalquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm bloodborne aanschaffen in de sale?
Of Until Dawn...
Bloodbornequote:Op donderdag 24 maart 2016 09:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Of Until Dawn...
bloodbornequote:Op donderdag 24 maart 2016 09:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Of Until Dawn...
laatste dinsdag/woensdag vd maand melden ze ze aan, eerste di/wo doen ze ze releasenquote:
dan ligt het toch echt aan jouquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef BarryOSeven het volgende:
GTA Online is eigenlijk niet echt speelbaar. 4 heist gedaan allemaal niet gehaald door connection problems. En dan de laadtijden
Volgende week dusquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laatste dinsdag/woensdag vd maand melden ze ze aan, eerste di/wo doen ze ze releasen
ach het is het alombekende: "kutspel" gevoel waarna de PS4 uit gaat, maar 5 minuten later alweer aan het ratelen is.quote:
nouja moet er toch wat op terug komen, probeer GTA op te starten maar werkt gewoon voor geen meter.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
ach het is het alombekende: "kutspel" gevoel waarna de PS4 uit gaat, maar 5 minuten later alweer aan het ratelen is.
Dat is ook voor mij de dealbreaker. Ik kan daar helaas te weinig plezier aan beleven. Zonde ook, want de gameplay is wel heel goed. Alleen zitten er teveel elementen in die pure frustratie oproepen bij mij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren een stukje van Dark Souls 3 gekeken, welke ik voor het gemak maar even 1 op 1 gelijktrek aan bloodborne.
De games ademen echt sfeer en de gameplay/bosses zien er fantastisch uit.
Alleen de speler gaat op een punt dood, respawned op een plek "5 minuten" voor de plek waar hij doodging en begint opnieuw.
Daarna ging hij nog twee keer dood ophetzelfde punt. 15minuten heen en waar wandelen op dezelfde plek....
dat is juist "part of the fun", dat is wat het moeilijk maaktquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook voor mij de dealbreaker. Ik kan daar helaas te weinig plezier aan beleven. Zonde ook, want de gameplay is wel heel goed. Alleen zitten er teveel elementen in die pure frustratie oproepen bij mij.
Ieder zijn ding. Persoonlijk houd ik niet van games die dood gaan afstraffen met verlies van dingen die je daarvoor verzameld hebt. Prima als iemand anders het wel tof vindt, dat kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is juist "part of the fun", dat is wat het moeilijk maakt
Vijf minuten valt toch wel mee?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Gisteren een stukje van Dark Souls 3 gekeken, welke ik voor het gemak maar even 1 op 1 gelijktrek aan bloodborne.
Alleen de speler gaat op een punt dood, respawned op een plek "5 minuten" voor de plek waar hij doodging en begint opnieuw.
Daarna ging hij nog twee keer dood ophetzelfde punt. 15minuten heen en waar wandelen op dezelfde plek....
Welke flauwekul doel je dan op?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd overigens best van moeilijke games, maar niet van de Souls games. Ik lees veel dat de games 'eerlijk' zouden zijn en juist geen flauwekul bevatten om de moeilijkheidsgraad op te krikken, maar ik zie toch echt dat deze game ook in die vijver vist, naar mijn mening.
Uhm.. je verliest niks behalve wat geld wat makkelijk terug te krijgen is. Als jij de patterns van de enemy's kent heb je er helemaal geen moeite meer met die vijanden en ben je binnen 1min weer terug op de plek waar je dood ging.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Persoonlijk houd ik niet van games die dood gaan afstraffen met verlies van dingen die je daarvoor verzameld hebt. Prima als iemand anders het wel tof vindt, dat kan ik wel begrijpen.
Ik houd overigens best van moeilijke games, maar niet van de Souls games. Ik lees veel dat de games 'eerlijk' zouden zijn en juist geen flauwekul bevatten om de moeilijkheidsgraad op te krikken, maar ik zie toch echt dat deze game ook in die vijver vist, naar mijn mening.
De games zijn ook eerlijk. Het is duidelijk dat je het nog nooit hebt gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Persoonlijk houd ik niet van games die dood gaan afstraffen met verlies van dingen die je daarvoor verzameld hebt. Prima als iemand anders het wel tof vindt, dat kan ik wel begrijpen.
Git gudquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Heerlijke games. Heb niet eens verwacht dat ie al in april uitkwam though, dikke meevallerquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De games zijn ook eerlijk. Het is duidelijk dat je het nog nooit hebt gedaan.
Jawel. Zowel DS1 als DS2.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De games zijn ook eerlijk. Het is duidelijk dat je het nog nooit hebt gedaan.
Ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke flauwekul doel je dan op?
Die moeilijkheidsgraad of de 'eerlijkheid' schuilt in mijn ogen vooral in zaken als timing, het moeten leren kennen van je vijanden (zowel gewone als bosses) en je eigen movesets/wapens meester maken. Dat de games bezaaid zijn met vallen, afgronden en tegen troll-aangrenzende manieren om dood te gaan vind ik eigenlijk wel vet
Zeker prima. Ninja Gaiden (2) is idd weer op een andere manier frustrerend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb DMC3, Ninja Gaiden en nog een hoop andere frustrerende games met plezier uitgespeeld. Het trage tempo van de Souls games trekt me niet. Ik wil graag een beetje tempo maken en het genadeloos afstraffen van een kleine fout waardoor je weer een stuk opnieuw moet doen vind ik gewoon niet leuk.
Ik zeg niet dat de games slecht zijn, integendeel. Ik zeg alleen dat het niet voldoet aan mijn idee van plezier. Prima toch? Er zijn zoveel games die ik tof vind waar anderen zich bij afvragen op welke manier ik daar plezier aan kan beleven.
Sommige mensen kunnen er niet zo goed mee omgaan dat andere mensen een andere smaak hebben. Jij hebt iig nog het vermogen om je eigen smaak niet als maatstaf te gebruiken voor het beoordelen van de kwaliteit van een game, dat is voor het gros van de mensen niet eens weggelegd. Die roepen gewoon "ik vind het kut, dus het is slecht".quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet
Ik heb DMC3, Ninja Gaiden en nog een hoop andere frustrerende games met plezier uitgespeeld. Het trage tempo van de Souls games trekt me niet. Ik wil graag een beetje tempo maken en het genadeloos afstraffen van een kleine fout waardoor je weer een stuk opnieuw moet doen vind ik gewoon niet leuk.
Ik zeg niet dat de games slecht zijn, integendeel. Ik zeg alleen dat het niet voldoet aan mijn idee van plezier. Prima toch? Er zijn zoveel games die ik tof vind waar anderen zich bij afvragen op welke manier ik daar plezier aan kan beleven.
Nee, ik snap het. Alleen kun je ze dus ook weer kwijt raken, wat voor extra frustratie zorgt bij mij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker prima. Ninja Gaiden (2) is idd weer op een andere manier frustrerend.
Ik heb zelf bij heel veel games echt een bloedhekel aan dezelfde stukjes steeds opnieuw moeten doen, maar bij Dark Souls heb ik dat op een of andere manier nauwelijks.
Wat daarbij helpt is dat je na doodgaan weer opnieuw kunt 'grinden' onderweg naar je verloren souls. Het feit dat je je verloren souls terug moet zien te pakken maakt het al extra spannend/motiverend, en de weg ernaartoe - waarbij alle vijanden opnieuw gespawned zijn - kun je weer een heleboel extra souls verzamelen zodat je uiteindelijk beter af bent met meer Souls.
Als je begrijpt wat ik bedoellekker duidelijk verhaal ofniedan.
Ik had ook een hoop problemen, maar daarnaast vond ik er ook niets aan. Meeste random mensen kloten maar een beetje aan. Ik denk dat de MP alleen leuk is als je met een serieuze vaste crew bent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
nouja moet er toch wat op terug komen, probeer GTA op te starten maar werkt gewoon voor geen meter.
Meer mensen last van het volgende:
Settings worden niet opgeslagen
Soms moet je alles opnieuw instellen (brightness) en zelfs rockstar account
PSN connection problem
Random crashes van GTA zelf
Ontzettend lange laadtijden
Ontzettend vaak mensen die er gewoon uit worden gegooid
Vind dit persoonlijk wel extreem slecht, je hoeft het maar voor 1 device goed te doen: PS4. Lijkt me dat je dan na 2 jaar toch wel een ietwat stabiele versie hebt.
In de tussentijd sinds mijn laatste post ben ik er alweer 4x uitgegooid.
Dan denk ik dat Bloodborne bij je past, dat is een stuk agressiever en sneller dan Dark Souls, maar heeft er wel alles van weg!quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Alleen kun je ze dus ook weer kwijt raken, wat voor extra frustratie zorgt bij mij.
Ik kwam niet echt in de 'flow' die ik bij snelle games wel heb. In bijvoorbeeld NG2 of een bullet hell shooter word ik er in gezogen en maal ik er niet om als ik dood ga, je hebt toch niks te verliezen. Gewoon resetten en nog een keer gaan, veel adrenaline en zo. Als je goed patterns onthoudt wordt het bijna een rhythmgame omdat alles in dezelfde volgorde gebeurt. DS is daarvoor net te traag en te onvoorspelbaar. Denk ook dat het daarom te moeilijk wordt voor mij. Dus nee, ik vind het goede games en had er graag meer van willen zien maar ik moet me er bij neerleggen dat ze niet voor mij weggelegd zijn.
5 maps en 1 uur online voor 36 euro. mehhquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Track mania Turbo het geld waard?
Hoezo 1 uur online?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
5 maps en 1 uur online voor 36 euro. mehh
ik sluit niets uitquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
... dus als je nu een gratis trial neemt, heb je kans dat ze straks bij hun volgende screw-up jou de complete license geven, zodra ze het proberen te herstellen..?
Bij de season pass van Fallout 4 was dat ook zo. Werd weer ingetrokkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
... dus als je nu een gratis trial neemt, heb je kans dat ze straks bij hun volgende screw-up jou de complete license geven, zodra ze het proberen te herstellen..?
Moet FAT32 zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb geen usb poort op mijn televisie zitten, kan ik een usb met daarop mkv bestanden in de playstation 4 doen en het dan afspelen? Dit geeft namelijk denk ik mooier beeld dan de usb in mijn laptop en dan laptop met hdmi aansluiten.
Moet ik nog iets omzetten? Deed de stick erin en hij zei dat het bestandstype niet werd ondersteund. Hij staat nu op NTFS.
Schijnt ook meer op te kunnen qua ruimte. Hoe zet ik het om naar exfat?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Of exFAT, schijnt ook te werken:
http://kotaku.com/the-ps4-now-supports-mkv-files-1711594813
Al gevondenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Schijnt ook meer op te kunnen qua ruimte. Hoe zet ik het om naar exfat?
Gast maak je nou een grapjequote:Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Trackmania vind ik nou wel echt zo'n spel wat ik op mijn telefoon zou spelen, in tegenstelling tot de maandelijkse indies waarvan ik dat op een enkeling na helemaal niet vind.
Vrijwel hetzelfde als Asphalt
Maar daar hoor je dan weer niemand over
Prima, zolang de bestaande userbase maar niet genaaid wordt vind ik het prima, als ik nog een jaar of 2-3 met mijn ps4 kan doen. Ik snap het ergens wel, met name het PSVR gebeuren lijkt mij een goede reden.quote:
Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kreeg deze mail trouwens van Sonyflauw hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:05 schreef MMaRsu het volgende:
Bethesda. Tyf dan maar lekker op met je gare Fallout 4 dlc. Hoef t niet eens
.
( lees : de 'gratis' fallout 4 season pass is uit mijn library gehaald door Sony/Bethesda ).
Die gast is sowieso al deze emoticon waard ->quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet zo woedend als MMaRsu:
[..]
Fat32 kan niet werken met bestanden groter dan 4gb.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Als k nu een film wil kopieren (7,95 gb) op een stick van 16 gb geeft ie aan dat het bestand te groot is. Net toen ie op ntfs stond was dat geen probleem?
Kan ik eventueel ook streamen? Want om nou een tv met usb stick aansluiting te kopen is ook zoiets haha
Yi-Long heeft een Japanse stemmen fetish. Jiang studeert blijkbaar rechten, maar is er tevens trots op zijn games op illegale wijze te verkrijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gast is sowieso al deze emoticon waard ->
Maar MMaRsu is altijd ruzie aan het zoeken als iemand zijn mening niet deeltquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yi-Long heeft een Japanse stemmen fetish. Jiang studeert blijkbaar rechten, maar is er tevens trots op zijn games op illegale wijze te verkrijgen.
Pizzapuntje koopt en verkoopt de meeste games van deze reeks, dit terwijl een bewindvoerder hoort te bepalen wat ze mag kopen.
Om over SodaPoppin en Utopie nog maar te zwijgen.
En zo heeft iedereen wel wat aparts.
Jeetjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Kleine groep? Ja ik denk ook echt dat 10 man dit maar heeft gedaan...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Ik vind het jammer dat ze niet gewoon die kleine groep die hem gratis heeft 'gekocht' tegemoet komen, maar ik snap het ook wel.
Je zal er maar kwaad om worden omdat je iets niet gratis hebt gekregen.
Relatief kleine groep dan, het heeft toch echt maar een uur op gratis gestaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kleine groep? Ja ik denk ook echt dat 10 man dit maar heeft gedaan...
Nouja, eigenlijk is gekocht wel gekocht natuurlijk. Kunnen ze dat straks ook doen als ze per ongeluk een game van 20 euro voor een tientje hebben aangeboden?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen ze wel ja, doen ze niet. En zo wel dan geven ze je netjes je geld terug met een kortingscode oid.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk is gekocht wel gekocht natuurlijk. Kunnen ze dat straks ook doen als ze per ongeluk een game van 20 euro voor een tientje hebben aangeboden?
Kan MMaRsu wel begrijpen, het maakt de PSN store er nou niet betrouwbaarder op als je de kans loopt dat ze je game terugtrekken. Hoewel het hier natuurlijk wel een obvious fout was, maar goed.
Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of nietquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Nice, vette game he!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, Dying Light uitgespeeld, de main game althans.
Absolute aanrader voor wie hem nog nooit gespeeld heeft![]()
Straks maar eens aan Dying Light The Following beginnen, ben benieuwd
Valt wel meequote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:34 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nice, vette game he!
Ik wil die ook nog wel gaan halen, The Following, maar vind het wel duur voor wat je er voor krijgt.
Een nieuwe map groter dan de 2 area's van de main game bij elkaar + nieuwe mechanics in de vorm van buggy's niet genoeg voor 20 euro?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:34 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nice, vette game he!
Ik wil die ook nog wel gaan halen, The Following, maar vind het wel duur voor wat je er voor krijgt.
Mogelijk moet hij Dying Light zelf ook halen... En dan is het nog steeds 45e waard voor die enhanced editionquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een nieuwe map groter dan de 2 area's van de main game bij elkaar + nieuwe mechanics in de vorm van buggy's niet genoeg voor 20 euro?
als ik zie hoe die ground and pound eruit ziet hoeft het voor mij al niet meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC 2 net binnen, wat een spel. Ook voor deze platinum halen.
Ik heb zelf ook de Enhanced Edition, en ondanks dat ik echt helemaal niks met zombies heb, vind ik het zelfs een van de tofste games die ik de afgelopen paar jaar gespeeld hebquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk moet hij Dying Light zelf ook halen... En dan is het nog steeds 45e waard voor die enhanced edition![]()
Erg raar inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of niet. Ik was er niet eens 'kwaad' over, maar eerder geirriteerd
.
Komop man, Bethesda heeft gewoon geklaagd bij Sony en zij halen voot het eerst sinds het ontstaan van de psn store die licentie eraf. Dat is bij andere prijsglitches en bv P.T nooit gebeurd.
Grappig dat wanneer je per ongeluk iets koopt je door hoepels mag springen om je geld terug te krijgen, en dan moet je nog geluk hebben. Wanneer zij een fout maken en een paar duizend x die season pass gratis "verkopen" is het allemaal snel teruggedraait. Dat vind ik wel matig ja
Daarbij staan ze in hun recht maar het is wel stom. Daarnaast ziet alle f4 dlc er enorm matig uit, ik had die pass sowieso niet gekocht na hoe enorm Fallout 4 tegenvalt.
Maar woedend? rofl
Je klinkt madquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahaha woedend.. jullie zijn echt van het overdrijven in dit topic of niet. Ik was er niet eens 'kwaad' over, maar eerder geirriteerd
.
Komop man, Bethesda heeft gewoon geklaagd bij Sony en zij halen voot het eerst sinds het ontstaan van de psn store die licentie eraf. Dat is bij andere prijsglitches en bv P.T nooit gebeurd.
Grappig dat wanneer je per ongeluk iets koopt je door hoepels mag springen om je geld terug te krijgen, en dan moet je nog geluk hebben. Wanneer zij een fout maken en een paar duizend x die season pass gratis "verkopen" is het allemaal snel teruggedraait. Dat vind ik wel matig ja
Daarbij staan ze in hun recht maar het is wel stom. Daarnaast ziet alle f4 dlc er enorm matig uit, ik had die pass sowieso niet gekocht na hoe enorm Fallout 4 tegenvalt.
Maar woedend? rofl
Holy crap, wist niet dat die zo groot wasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een nieuwe map groter dan de 2 area's van de main game bij elkaar + nieuwe mechanics in de vorm van buggy's niet genoeg voor 20 euro?
Nee heb hem wel hoor, maar dacht dat het niet zoveel uitbreiding was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mogelijk moet hij Dying Light zelf ook halen... En dan is het nog steeds 45e waard voor die enhanced edition![]()
Inderdaad, ik heb ook het idee dat het erg ondergewaardeerd is, het is echt fantastische gameplay en voor coop is er wat mij betreft echt niks betersquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de Enhanced Edition, en ondanks dat ik echt helemaal niks met zombies heb, vind ik het zelfs een van de tofste games die ik de afgelopen paar jaar gespeeld heb![]()
Het lijkt een beetje een ondergewaardeerde game te zijn, maar het is echt een absolute aanrader, elke euro méér dan waard.
En de maps van de main game zelf (Slums en The Old Town) zijn al groot met meer dan genoeg verschillende, en leuke, dingen te doen.
Ik heb 53 uur in de main game zitten, en alleen de main story en de sidemissions gedaan.
De challenges, Be the Zombie en de Bozak Horde heb ik nog niks mee gedaan.
De uitbreiding The Following schijnt nog veel groter te zijn dan die 2 gecombineerd.
Heb ik iig genoeg te doen totdat Dark Souls 3 er is
Je kan het zien als een aparte gamequote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Holy crap, wist niet dat die zo groot wasDacht dat het wel meeviel, maar dit lijkt wel waar voor je geld. Na Bloodborne maar eens aanschaffen dan.
[..]
Nee heb hem wel hoor, maar dacht dat het niet zoveel uitbreiding was.
[..]
Inderdaad, ik heb ook het idee dat het erg ondergewaardeerd is, het is echt fantastische gameplay en voor coop is er wat mij betreft echt niks beters
rofl lmao get rekt m8quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
Maar woedend? rofl rolling on floor laughing
ondanks dat ik bij sommige reviews en beelden ook wel wat grafische foutjes zag, ziet dit er toch prima uit.quote:
Geen idee, ik kende heel het spel niet. Gisteren gekocht en ik ben er verslaafd aan, het speelt zo ontzettend lekker wegquote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ja is die goed? vond de beta niet zo geweldig....istie veel groter/beter dan de beta?
200 tracks en dan ook nog de zelfgemaakte tracks door de gebruikers.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:34 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
ja is die goed? vond de beta niet zo geweldig....istie veel groter/beter dan de beta?
Ik vind vooral de leaderboards een reden om maar heel veel te spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
200 tracks en dan ook nog de zelfgemaakte tracks door de gebruikers.
Dat kan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de leaderboards een reden om maar heel veel te spelenJe wil steeds hogerop komen en sneller worden
Haha ok whatever gastquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
rofl lmao get rekt m8
[ afbeelding ]
dat je 50e van NL bent bij track 1 en je maten binnen 15 minuten je tijd verpulverenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind vooral de leaderboards een reden om maar heel veel te spelenJe wil steeds hogerop komen en sneller worden
Kusjes! Maar je bent me wel alweer voorbij :pquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat je 50e van NL bent bij track 1 en je maten binnen 15 minuten je tijd verpulveren
Zeker goed spel maar die platinum ga je nooit halen door die challengesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC 2 net binnen, wat een spel. Ook voor deze platinum halen.
En dat is het ook in deze serie... je krijgt 1 kans om je fout goed te maken. En dat gaat vaak samen met "oh dat doen we wel even" en dan gevolgd door een "kut kut kut kut" en grandioos fout. Of met een "opletten hier moet het zo, opletten even wachten en ja nu, opletten daar liggen ze JAAAA".quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat daarbij helpt is dat je na doodgaan weer opnieuw kunt 'grinden' onderweg naar je verloren souls. Het feit dat je je verloren souls terug moet zien te pakken maakt het al extra spannend/motiverend, en de weg ernaartoe - waarbij alle vijanden opnieuw gespawned zijn - kun je weer een heleboel extra souls verzamelen zodat je uiteindelijk beter af bent met meer Souls.
Valt toch wel mee? Heb 'm al 2 keer uitgespeeld, als swordfighter en als dagger/gun class. Welke heb je moeite mee?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Salt & Sanctuary heeft dit ookDer zitten bazen in die zijn gewoon ronduit niet te doen
![]()
Tot nu toe.
Hijs oud dus heeft een minder snelle reactievermogen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Heb 'm al 2 keer uitgespeeld, als swordfighter en als dagger/gun class. Welke heb je moeite mee?
Zijn er meerdere FOK!ers die spelen dat je weet?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat je 50e van NL bent bij track 1 en je maten binnen 15 minuten je tijd verpulveren
teveelquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn er meerdere FOK!ers die spelen dat je weet?
* admiraal_anaal speelt ookquote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn er meerdere FOK!ers die spelen dat je weet?
Hahaha n0000bquote:
Ja inderdaad herkenbaar ditquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
En dat is het ook in deze serie... je krijgt 1 kans om je fout goed te maken. En dat gaat vaak samen met "oh dat doen we wel even" en dan gevolgd door een "kut kut kut kut" en grandioos fout. Of met een "opletten hier moet het zo, opletten even wachten en ja nu, opletten daar liggen ze JAAAA".
Salt & Sanctuary heeft dit ookDer zitten bazen in die zijn gewoon ronduit niet te doen
![]()
Tot nu toe.
* Buitendam zit nog steeds in de schuldsanering om er financieel weer bovenop te komen, maar het rode kleurtje is elke cent waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal kan alleen verklappen dat hij daar grof geld voor betaald heeft
Vooral met die 2 onderin. Dat vlieg ding en die met dat grote zwaardquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Heb 'm al 2 keer uitgespeeld, als swordfighter en als dagger/gun class. Welke heb je moeite mee?
de gameplay ziet er nog steeds houterig uit en zo traag als dikke stront door een trechter.quote:
Ja maar die vloeiende ninja ginger Mmarsu kicks in de nutsack game Iggy T.I. Team kan je nooit verwerken in een game.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de gameplay ziet er nog steeds houterig uit en zo traag als dikke stront door een trechter.
dit is toch totaal niet te vergelijken met de echte UFC sport?
goed verhaal,quote:Op zondag 27 maart 2016 01:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar die vloeiende ninja ginger Mmarsu kicks in de nutsack game Iggy T.I. Team kan je nooit verwerken in een game.
vast wel, net als jijquote:Op zondag 27 maart 2016 01:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga je kopen en dan uitspelen en weer doorverkopen?
Deze man verkoopt alleen maar dat weet jij ook!quote:
Ben je al begonnen dan ? Kwestie van leren, elke gamer met een beetje skill en geduld kan het !quote:Op zondag 27 maart 2016 01:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deze man verkoopt alleen maar dat weet jij ook!
Ik moet eerst bloordborne nog doenik ben echt te slecht en mijn maatje heeft al plat gehaald
Slaat nergens op he, maar het is wat de gek er voor over heeftquote:Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50.
Omdat je ook nooit iets bij gamemania moet kopen, tenzij het nieuwe games zijn. Die winkel is gewoon erg duur, zeker tweedehands gamesquote:Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Waarom zijn tweedehands PS4 games nog steeds achterlijk duur?GTA 5 bvb is bij GameMania te koop voor €50.
Yup.. Ik kom alleen niet voorbij het eerst stukquote:Op zondag 27 maart 2016 08:52 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ben je al begonnen dan ? Kwestie van leren, elke gamer met een beetje skill en geduld kan het !
[..]
Slaat nergens op he, maar het is wat de gek er voor over heeft
Dat wordt nog wat als je straks tegen de bosses mag aantreden.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok bloodborne gekocht, en inmiddels al 40 minuten bezig met doodgaan in het eerste level
Je moet ze ook niet allemaal tegelijk willen afmaken. Het beste werkt om ze per paar te lokken naar achteren of rechts op het verhoogde pad via de trap.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Bij die plek met een soort kampvuur met 15 enemies eromheen en zelf geen items ga ik er gewoon aan.
Oh dat ding dat je niet eens hoeft te killen bedoel je?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Inmiddels kom ik daar af en toe voorbij, maar daarna wordt ik GE ass whooped door dat beest/ding wat tegen de deur staat te beuken.
Echt pfff
Nadeel is ook dat je geen enkel item meer hebt
Wees gerust, ik heb daar precies hetzelfde ervaren, er komt een punt waarop je het ineens begrijpt. Het is echt de truc van geduld in het begin. O en 1 tip: zodra je 1 insight punt hebt, direct naar de hunters dream terug om je echoes te spenderenquote:Op zondag 27 maart 2016 13:59 schreef HansvanOchten het volgende:
3 uur verder, nog steeds op hetzelfde stuk......
Echt wtf
Nou, wat een aanbieding van GTA5, een aanfluiting dat is hetquote:Op zondag 27 maart 2016 10:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Gta5 is in de aanbieding nu, net als bf4
Als er een game 50 EU waard is, is het GTA welquote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nou, wat een aanbieding van GTA5, een aanfluiting dat is het
We praten verder als de prijs rond €30 ligt..
Nouja ik heb deze ellende twee weken geleden aangeschaft voor de volle pond, zelfde geldt voor BF4.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nou, wat een aanbieding van GTA5, een aanfluiting dat is het
We praten verder als de prijs rond €30 ligt..
Omdat hun naaiers zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Parry die mofo je hebt geen items nodig. Gun parry. Schieten als hij jou bijna raakt en als die op zn knieen gaat ervoor staan en r1 drukkenquote:Op zondag 27 maart 2016 12:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Inmiddels kom ik daar af en toe voorbij, maar daarna wordt ik GE ass whooped door dat beest/ding wat tegen de deur staat te beuken.
Echt pfff
Nadeel is ook dat je geen enkel item meer hebt
prijs wordt bepaald door wat ze inkopen aan 2de handsquote:Op zondag 27 maart 2016 07:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
haal ds3 en dan spelen we met zn 3enquote:Op zondag 27 maart 2016 01:46 schreef Friday12 het volgende:
eerst bloordborne nog doen ik ben echt te slecht en mijn ma
Mwah das onzin. gtav is nog full price dus die ze niet voor veel minder 2e hands verkopen als die voor 40 of meer ook verkocht word.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
prijs wordt bepaald door wat ze inkopen aan 2de hands
weinig gta 5 -> hogere prijs.
LOLquote:Op zondag 27 maart 2016 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
prijs wordt bepaald door wat ze inkopen aan 2de hands
weinig gta 5 -> hogere prijs.
Ik heb de game al op de ps3, en ga hem niet nog een keer kopen voor €50quote:Op zondag 27 maart 2016 14:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als er een game 50 EU waard is, is het GTA wel
Netjes... maarre Father Gascoigne is iets meer om over te juichen.quote:
De verkoopwaarde 2de hands zit net zo'n berekening op.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah das onzin. gtav is nog full price dus die ze niet voor veel minder 2e hands verkopen als die voor 40 of meer ook verkocht word.
De inruilwaarde is wel gekoppeld aan hoeveel exemplaren ze hebben.
Father Gascoigne, mensen gaan huilen hierquote:Op zondag 27 maart 2016 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Netjes... maarre Father Gascoigne is iets meer om over te juichen.
En pas op voor de vuurbal >:-D
Echt he D: D:quote:Op maandag 28 maart 2016 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Father Gascoigne, mensen gaan huilen hierIk denk wel een van de meest extreme difficulty spikes die ik tegen ben gekomen in huidige games
Bij mij glitchte hij vast en daarom kon ik hem verslaan gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2016 10:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he D: D:
Ik heb hem vastgepinnend tegen de deur aan. Dat zorgde ervoor dat ik geen health potions hoefde te gebruiken voor deel 1. Deel 2 was rondjes rennen
Alle hunter type monsters waren erg![]()
2mm vooruit.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bij mij glitchte hij vast en daarom kon ik hem verslaan gelukkigVooral die groepjes hunters waren erg, of die ene die je net voor Ron the Spider kreeg
Maar die was easy.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Father Gascoigne, mensen gaan huilen hierIk denk wel een van de meest extreme difficulty spikes die ik tegen ben gekomen in huidige games
ja, via die worldwide challenges.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:00 schreef kreuk050 het volgende:
Trackmania Turbo toch maar gekocht, kon het niet laten, campaign is wel leukMaar weet iemand hoe je online op de tracks van mensen die ze zelf hebben gemaakt rijd?
Ok, ga het eens proberen.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja, via die worldwide challenges.
en daar heb je ook verschillende modi in.
Ebrietas was ook feestquote:Op maandag 28 maart 2016 11:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar die was easy.![]()
Vond Bloodletting beast/Bloodstarved beast of Amygdala pas kut.
Die fucking sinister bell ringing woman in Nightmare Mensis was ook vervelend. Dodgend tussen de bliksemschichten en weerwolven door dat kutwijf vinden omdat je anders ook nog PVP op je ass krijgtquote:Op maandag 28 maart 2016 11:14 schreef wdn het volgende:
[..]
2mm vooruit.
2mm vooruit.
2mm vooruit.
2mm vooruit.
ah crap all 3 getriggerd.
Opnieuw
2mm vooruit
2mm vooruit
2mm vooruit
1mm vooruit
Ja komt er 1.
1 mm vooruit
Ja komt er 1.
nu die laatste hunter.
Jaaaaaaaaaa
alleen daar zit dan een keer of 20 dood gaan aan vooraf om te achterhalen dat het 7 en niet 8 mm moest zijn
Ik heb hele mappen teruggerend vanwege die hunters
Ohja die aidsplek. Als echte veteraan was dit één van de kutste gebieden ooit.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die fucking sinister bell ringing woman in Nightmare Mensis was ook vervelend. Dodgend tussen de bliksemschichten en weerwolven door dat kutwijf vinden omdat je anders ook nog PVP op je ass krijgtSuch good memories, nu al zin in DSIII.
Geslaagd bij poging 4!quote:Op maandag 28 maart 2016 10:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bron: http://www.wsj.com/articl(...)avy-games-1459152941quote:Sony Plans New PlayStation for Graphics-Heavy Games
Sony Corp. is planning to sell a more powerful version of its PlayStation 4 machine to handle higher-end gaming experiences, including virtual reality, people familiar with the matter said, while continuing production of its existing console that has so far sold more than 36 million units world-wide.
Existing PlayStation 4 owners would need to buy the new model to take full advantage of the enhanced graphics and power, though it is likely that the current model and the coming one would share the same software catalog, one of the people said.
The new console would be announced before the planned October release of the PlayStation VR, Sony’s new virtual-reality headset, the people said. It would be able to handle ultra-high-definition resolution graphics. The upgraded console would also provide more power for running the PlayStation VR, whose main competitors, Facebook Inc.’s Oculus Rift and HTC Corp.’s Vive, are designed to work with top-shelf computers.
Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bron: http://www.wsj.com/articl(...)avy-games-1459152941
Dat viel wel mee. Plankje <3 Daar heb ik goede herinneringen aan. Aan Plankje.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die fucking sinister bell ringing woman in Nightmare Mensis was ook vervelend. Dodgend tussen de bliksemschichten en weerwolven door dat kutwijf vinden omdat je anders ook nog PVP op je ass krijgtSuch good memories, nu al zin in DSIII.
Ach, zolang je geen 4K of Ultra HD tv hebt en geen VR gaat kopen zul je er niet zo gek veel van gaan merken denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.
Ditquote:Op maandag 28 maart 2016 16:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou, ik voel me nu wel erg genaaid door Sony. 2 jaar geleden gekocht voor de volle prijs en nu brengen ze alweer een betere versie uit.
Ik vind het schandalig en voel mij ook genaaid op deze manier. Op het moment dat de nieuwe "ps4.5" uit is, dan storten waarschijnlijk alle ontwikkelaars zich daarop en gaan ze de huidige ps4 echt niet meer pushen tot de limiet van mogelijkheden.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:31 schreef Droopie het volgende:
ik vind het dubbel.
enerzijds heb je gewoon met de huidige ps4 dezelfde catalogus.
aan de andere kant je kan mij niet wijsmaken dat uit deze ps4 niet veel meer te halen is.
Koop mijnes dan wil er vanafquote:Op maandag 28 maart 2016 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
En door dat gepraat over Bloodborne heb ik er spijt van gekregen dat ik die ooit verkocht heb
KOST DA DAN HE?quote:
Fuck you Sony, Fuck you! Moge jullie hetzelfde lot als Sega te wachten staan met dit geneuk.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mn neefje van 12, en hij heeft oom je moeder geneukt!quote:Op maandag 28 maart 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Black Ops 3 - Zombie mode is awesome
Meer mensen die dat spelen?
het enige wat die comment nog triester maakt is de spelfout die er in zitquote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mn neefje van 12, en hij heeft oom je moeder geneukt!
Wat verwacht je van een hipster met dierenshirt en stekeltjesquote:Op maandag 28 maart 2016 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het enige wat die comment nog triester maakt is de spelfout die er in zit
Zou een betere zijn dan die Flow van vorig jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Steeds meer websites kopiëren het nieuws over de Ps4k. Maar nog steeds geen bericht van Sony. Ik hoop echt op een 1 april grap.
zover ik weet gewoon op de europesequote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef Cikx het volgende:
Ik vroeg me af: als je een game uit de US Store koopt, maar hem speelt op je EU account kom je dan op de Amerikaanse of Europese servers terecht wanneer je online gaat? Of werkt het überhaupt niet zo?
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Drankster het volgende:
Is Ass creed Black Flag leuk? Heb alleen Ass creed 1 gespeeld en black flag lijkt mij wel wat. Beetje varen enzo.
Jep, doen. Toffe gamequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Drankster het volgende:
Is Ass creed Black Flag leuk? Heb alleen Ass creed 1 gespeeld en black flag lijkt mij wel wat. Beetje varen enzo.
Ik lees overal dat mensen er geen kut van begrijpen en dat het om 4k bluray support gaat ipv gamen op 4k.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Top, thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zover ik weet gewoon op de europese
Dit. Deze actie is echt ondenkbaar.quote:
Beter dan deel 3? Die vond ik nogal tegenvallen.quote:
Bedoel je SP? Ik heb ooit zombie mode in Black Ops gespeeld. Voor een keer was dat wel geinig.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Black Ops 3 - Zombie mode is awesome
Meer mensen die dat spelen?
Ja deel 3 was een aanfluiting, Black Flag is tofquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Beter dan deel 3? Die vond ik nogal tegenvallen.
Ik wist trouwens niet dat Black Flag ook voor de PS4 was.
quote:
Cool, hij is nu 18,- bij Cex en ik woon daar 2 minuten vandaan dus dat is prima te doen.quote:
Tis altijd nog een geruchtquote:Op maandag 28 maart 2016 16:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk spelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Drankster het volgende:
Vroeger was dat een gimmick, nu zit dat er default in als gamemode.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedoel je SP? Ik heb ooit zombie mode in Black Ops gespeeld. Voor een keer was dat wel geinig.
Ik vind 4K gaming ook ongeloofwaardig klinken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik lees overal dat mensen er geen kut van begrijpen en dat het om 4k bluray support gaat ipv gamen op 4k.
Nassau Ambient van AC IV: Black Flagquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:53 schreef Drankster het volgende:
Normaal geen fan van thema's maar het Geralt & Ciri thema met het muziekje van White Orchard is wel dikke
Tuurlijk is dat ongeloofwaardig. Op de PC kost het je al honderden euro's aan alleen al grafische kaarten om dat te kunnen, de PS4 gaat nooit games op 4k runnen. Dit gaat over 4k bluray support, let maar op.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind 4K gaming ook ongeloofwaardig klinken.
Netflix zei een jaar geleden ook al dat de PS4 4K/Ultra HD video zal gaan ondersteunenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat ongeloofwaardig. Op de PC kost het je al honderden euro's aan alleen al grafische kaarten om dat te kunnen, de PS4 gaat nooit games op 4k runnen. Dit gaat over 4k bluray support, let maar op.
ik verkoop dieren shirtsquote:Op maandag 28 maart 2016 23:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een hipster met dierenshirt en stekeltjes
Oh, ik doe niet aan multiplayer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vroeger was dat een gimmick, nu zit dat er default in als gamemode.
Is multiplayer. Met wapenlevels, gummyball verzamelen en zo.
Soort van Gears of War online dat je van die waves moet verslaan maar dan met verhaal.
Soort van zelfbescherming.quote:
In dat geval wellicht verstandigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Soort van zelfbescherming.Voor ik het weet zit ik 's nachts weer urenlang te gamen. Had ik ook met Mario Kart online.
Dat is een mooi stukje man! Genieten daar, welke enemies one hitten je daar dan ? Kidnapper? Heb je die beast rune al gevonden ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Godverdomme Bloodborne, het ging net lekker,maar nu het stukje van the Healing workshop kom ik alleen vijanden tegen die me zo goed als oneshotten
Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:
Ik heb 'm ook al gekocht, die let's play van Nothern Lion ziet er super chill uit. Echt een combi tussen BOI en NT idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen ja.Ook een soort combinatie van Nuclear Throne en Binding of Isaac.
Ook wel kutindie genoemd
hipsterquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef Drankster het volgende:
Unravel ziet er echt prachtig uit.
Dit in 4K op een OLED TV.
De kidnappers inderdaad, maar ook die "reguliere" mobs. Gemiddelde grote met een "cane"quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat is een mooi stukje man! Genieten daar, welke enemies one hitten je daar dan ? Kidnapper? Heb je die beast rune al gevonden ?
Op een nintendo 64 scart kabel zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef Drankster het volgende:
Unravel ziet er echt prachtig uit.
Dit in 4K op een OLED TV.
Ik probeer te zeggen hoe vet mij dat lijkt, ik heb geen 4k oled tv helaas.quote:
Nee g met een HDMI kabel van 80 euro want die zijn sowieso beter dan goedkope kabels.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Op een nintendo 64 scart kabel zeker![]()
![]()
:)11)-)2€1€1€1€!!!HIEHEUEHEUEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice als het goed is vind je die beast rune daar toch ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
De kidnappers inderdaad, maar ook die "reguliere" mobs. Gemiddelde grote met een "cane"
De beast rune heb ik al.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ook de duurste hdmi kabels gekocht bij de dixons want met die gouden stekkers geven het beste beeld zei de verkopert
Het is een ginger wat verwacht je dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu serieus bent? Maar die verkoper zegt natuurlijk alles zodat je de duurste shit koopt
Haha ja natuurlijk nie serieusquote:Op woensdag 30 maart 2016 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu serieus bent? Maar die verkoper zegt natuurlijk alles zodat je de duurste shit koopt
Er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn dan waren de dixons niet failliet gegaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb ook de duurste hdmi kabels gekocht bij de dixons want met die gouden stekkers geven het beste beeld zei de verkopert
Klopt die inderdaad. Eerst maar even wat grinden om 1 of 2 levels omhoog te gaan dan zal het vast lukken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nice als het goed is vind je die beast rune daar toch ?
Ja die dudes die eruit zien als mimespelers (thans dat vind ik) Vind die kidnappers inmiddels niet zo irritant meer, ben vooral geen fan van die rabid dogs en die skull plants, man man man. Die geluiden die ze maken ook
Creepy mofo's
Ja ik herken dat ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:09 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Klopt die inderdaad. Eerst maar even wat grinden om 1 of 2 levels omhoog te gaan dan zal het vast lukken.
Het stomme is ook, soms wandel ik er zo doorheen zonder enige dmg te pakken, en soms wordt ik gewoon zo goed al ge one shot.
Wat kan ik doen tegen Frenzy overigens?
oaquote:
Oh wel tof ding en zou een goeie upgrade zijn voor die huidige ps4 oortjequote:Op woensdag 30 maart 2016 17:07 schreef utopie het volgende:
Even via een omweg vragen of er nog interesse is voor iemand voor een hyperx cloud gaming headset nieuw in doos (wit) V&A / [TK]Kingston HyperX Pro Cloud gaming headset Wit - nieuw in doos
Ik zou dan de originele wireless headset halen, top apparaat.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh wel tof ding en zou een goeie upgrade zijn voor die huidige ps4 oortje
Wireless is kut want ze kunnen mijn gamesessies niet handelen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zou dan de originele wireless headset halen, top apparaat.
Gewoon 2 kopen jeweetquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wireless is kut want ze kunnen mijn gamesessies niet handelen.
Ga toch niet om de paar uur opladen
[ afbeelding ]
Je kan er gewoon bedraad mee gamen en de accu gaat 10 uur mee..quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wireless is kut want ze kunnen mijn gamesessies niet handelen.
Ga toch niet om de paar uur opladen
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef magikmichael het volgende:
Zombi is die Wii U game toch? Lijkt me wel tof!
En Shutshimi, een raar uitziende shmup met local coop.quote:
voor 52 mag je hem overnemenquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh wel tof ding en zou een goeie upgrade zijn voor die huidige ps4 oortje
quote:CEO Kaz Hirai – @KazHiraiCEO
I can reveal that the official name for the rumored “PlayStation 4K“ will be ”PlayStation 4: Remastered“
13:03 - 30 mrt. 2016
414RETWEETS380 VIND-IK-LEUKS
Deep Down en GoW4 maar meteen er even bij. Iemand bij Sony lacht de tranen in zijn broek om deze matige grapquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:12 schreef MMaRsu het volgende:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1202462&page=1
K.u.t
Nog meer 'bevestiging' van de ps4k. Poster is door een mod daar approved dat te mogen posten, zonder bron. waarschijnlijk een dev? Of misschien via een gamestop ofzo.
Maar shit dat zou echt fucked up zijn. Ga die sws niet halen, dan spaar ik wel voor een goede game pc.
De ps4k launched in een bundel met Half Life 3, Ps4k exclusivequote:Op woensdag 30 maart 2016 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deep Down en GoW4 maar meteen er even bij. Iemand bij Sony lacht de tranen in zijn broek om deze matige grap
Hoop wel dat je daar beter mee om bent gegaan dan met je controllers.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef utopie het volgende:
[..]
voor 52 mag je hem overnemenhyperx is ongekend beter dan de wireless gold. enige voordeel van de wireless gold is dat die wireless is. build quality is echt onwijs slecht. hyperx is toch een allround super goeie headset die vaak toch weer naar boven komt als beste aanrader in prijsklasse 50-200 euro
Je kan gewoon alle games spelen die ze uitbrengenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:53 schreef Drankster het volgende:
Mocht het waar zijn is het wel belachelijk. Ik koop niks voor niks een console. Als ik om 2/3 jaar voor honderden euro's spullen wil vervangen dan koop ik wel een PC.
+1quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan gewoon alle games spelen die ze uitbrengen
Klopt maar ik ben toch iemand die dan het nieuwste van het nieuwste wil hebben dus zou hem blind kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan gewoon alle games spelen die ze uitbrengen
Dan moet je ook niet zeiken over geldquote:Op donderdag 31 maart 2016 01:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben toch iemand die dan het nieuwste van het nieuwste wil hebben dus zou hem blind kopen.
269,99 dollar voor die ultimate collector's edition. Vind dat echt te duur. Pass. Haal misschien wel die Deluxe edition. 89,99. FFXV + Kingsglaive blu-ray.quote:Op donderdag 31 maart 2016 05:51 schreef DJ_ het volgende:
square store ligt al plat vanwege de ultimate collectors edition die straks te pre orderen is
Must have , zit nog steeds op F5 te rammen om mijn winkelmandje geladen te krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:37 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
269,99 dollar voor die ultimate collector's edition. Vind dat echt te duur. Pass. Haal misschien wel die Deluxe edition. 89,99. FFXV + Kingsglaive blu-ray.
nee maar heeft wel veel stuffquote:
Mij echt te duur voor dat soort prullaria. En dan zijn er mensen die het nog allemaal in plastic laten omdat er maar 30k zijn gemaakt en dus in mint condition willen houden om ooit weer door te verkopen voor nog meer geldquote:Op donderdag 31 maart 2016 06:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee maar heeft wel veel stuff
[ afbeelding ]
tja dat kan je ook doen, maar dan moet je er 2 kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij echt te duur voor dat soort prullaria. En dan zijn er mensen die het nog allemaal in plastic laten omdat er maar 30k zijn gemaakt en dus in mint condition willen houden om ooit weer door te verkopen voor nog meer geld
ja die krijgt ze ook, heb de link wel maar alles ligt steeds plat.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:09 schreef Pheno het volgende:
Krijgt Europa het wel of staan ze allemaal in de US store
Ach, de US-store was al in 15 minuten uitverkocht, dus iets zegt me dat die amerikanen nu naar de Eu store gaanquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja die krijgt ze ook, heb de link wel maar alles ligt steeds plat.
moeten ze wel een shipping adres hebben hier in europa, want amerikaanse adressen staat die niet toe.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, de US-store was al in 15 minuten uitverkocht, dus iets zegt me dat die amerikanen nu naar de Eu store gaan
En dat is precies waarom lastig? Ik importeer uit Azie, Amerika en wat dan wat meer op dezelfde manier. Er zijn gewoon zakenlui die er sites voor hebben opgericht om als shipping address te dienenquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
moeten ze wel een shipping adres hebben hier in europa, want amerikaanse adressen staat die niet toe.
Nooit geweten, geen idee of billing en shipping adres overeen moeten komen btw.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is precies waarom lastig? Ik importeer uit Azie, Amerika en wat dan wat meer op dezelfde manier. Er zijn gewoon zakenlui die er sites voor hebben opgericht om als shipping address te dienen
quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:35 schreef Pheno het volgende:
Het gebeurde ook met de Amiibo bv, in Amerika uitverkocht en dan hier ook nog de markt komen verstoren. Ah well, als ik iets graag wil hebben zou ik het ook doen
hoefde niet in te loggen met paypal, en zie ook niks in mijn paypall overzicht.quote:VAT region: Netherlands
Description Quantity VAT Rate (%) Price Amount in EUR
FINAL FANTASY XV Ultimate Collector´s Edition (Xbox One) 1 20.00 269.99 269.99
Total excl. VAT: 224.99
Postage & Packing: 0.00
VAT: 45.00
Order Total: 269.99
Nevermindquote:"FINAL FANTASY XV ULTIMATE COLLECTOR?S EDITION" - YOUR PRE-ORDER
When the product is released, it will be shipped to your delivery address.
You will usually be charged for the product ten days before the expected release date although this can vary.
je hebt een X1-editie en post dat in het ps4-topicquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
hoefde niet in te loggen met paypal, en zie ook niks in mijn paypall overzicht.
maar heb wel een email bevestiging dus zal wel goed zitten dan denk ik ?
[..]
Nevermind![]()
Nooit van proxy´s gehoord nee? Er zijn gewoon hele sites voor opgericht om dat soort dingen te omzeilen. Die mensen laten het gewoon thuis bezorgen en sturen het dan door voor een kleine vergoeding.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Nooit geweten, geen idee of billing en shipping adres overeen moeten komen btw.
( sommige sites wel verplicht, andere niet. geen idee hoe SE daar over denkt )
Ik vond het niks. Het zegt me niks over de uiteindelijke game.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:01 schreef Kyran het volgende:
Demo uitgespeeld. Wel erg kort.
Eerste gedeelte lijkt wel Kingdom Hearts, laatste gevecht is meer wat ik er van verwachtKomt volgens mij wel goed.
Mee eens. Ik vind de battles van 7 en 8 bijvoorbeeld ook veel interessanter. Al denk ik dat er wel wat tactiek zit in gevecht aan het einde. Ze leggen het helemaal niet uit, maar dat warpen en op tijd op defend rammen etc. is volgens mij wel nodig bij moeilijke gevechten. Even afwachten nog.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond het niks. Het zegt me niks over de uiteindelijke game.
Ik houd ook niet van real time battles, overigens. Wat ik leuk vind aan Final Fantasy is het tactische aspect, dat elke battle een soort van clou heeft die je moet vinden. Wat ik niet leuk vind is rondjes rennen en af en toe een klap uitdelen. Ik denk dat ik deze ga skippen. Ook al heeft deze demo maar weinig te maken met de uiteindelijke game, denk ik.
Ik wil gewoon mijn turn based battles. Ik zal wel een ouwe zak zijn die teveel terug verlangt naar de oude tijd. Als ik Final Fantasy wil spelen verwacht ik ook iets wat lijkt op de voorgaande 13 games, niet een actie-RPG waarbij het aankomt op de juiste timing en of je wel handig genoeg bent met je controller.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind de battles van 7 en 8 bijvoorbeeld ook veel interessanter. Al denk ik dat er wel wat tactiek zit in gevecht aan het einde. Ze leggen het helemaal niet uit, maar dat warpen en op tijd op defend rammen etc. is volgens mij wel nodig bij moeilijke gevechten. Even afwachten nog.
Square Enix is te hard aan het proberen inderdaad, terwijl het volgens mij ook niet nodig is. Ik speel zelf ook al jaren FF14 (MMORPG) en ook daar doen ze er alles aan om meer richting WoW te gaan, alles zo toegangkelijk mogelijk te houden en steeds weer iets opnieuw proberen uit te vinden terwijl hun oude MMORPG FF11 een prima game was die juist afweek van alle standaard dertien in een dozijn MMORPG's.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn turn based battles. Ik zal wel een ouwe zak zijn die teveel terug verlangt naar de oude tijd. Als ik Final Fantasy wil spelen verwacht ik ook iets wat lijkt op de voorgaande 13 games, niet een actie-RPG waarbij het aankomt op de juiste timing en of je wel handig genoeg bent met je controller.
Het zal niet slechter dan FF13 worden. Maar ik heb hier ook weer het gevoel bij dat ze de formule zo toegankelijk mogelijk willen maken voor 'Westerse gamers'. Alsof die alleen maar hack and slash games willen met zoveel mogelijk actie. Waarom iets opnieuw uitvinden terwijl het oude nog prima werkte?
FF12 was een prima vernieuwende game in de geest van Final Fantasy. Ik had liever gezien dat ze op die voet verder gingen.
Eerst de reviews maar eens afwachten voordat ik überhaupt iets koop.quote:
Speel de demo maar. Zelden zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eerst de reviews maar eens afwachten voordat ik überhaupt iets koop.
Dat ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eerst de reviews maar eens afwachten voordat ik überhaupt iets koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |