Ik zou het toch een logische reactie vinden om je ook om die peuter te bekommeren. Maar goed, in zo'n situatie doe je soms gekke dingenquote:
Het kan nog veel eenvoudiger, Palestijnen gebruiken vrouwen met keukenmessen die ze plotseling vanuit hun boerka halen en insteken op politieagenten of anderen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Weet ik. Tijdens studie op TU was er echt geen controle. .
En het probleem is dat je van de meest makkelijk verkrijgbare chemicaliėn al wel wat kunt maken. Neem nou keukenzout. ..electrolyse en je hebt chloorgas, pomp een brandblusser ermee vol op hoge druk en voila. Wissel die om met een echte brandblusser ergens in een kleine ruimte,timertje erbij..als het gas geen slachtoffers maakt doet de paniek het wel. Of je maakt er chloraat/perchloraat van en je hebt al de helft van een explosief.
Dit soort kennis is gewoon algemeen te vinden. ... doe je helemaal niets aan
En dan nog steeds, better safe then sorryquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
jadat is hier ook al op paar stations geweest. Gewoon tas vergeten
't Is natuurlijk oordelen over een situatie waarin je gelukkig niet weet hoe je zelf zou reageren. En misschien omdat ik hier thuis ook zo'n mini heb lopen. Maar ik vind het hartverscheurend.quote:
Lijkt me meer moeite dan een bom maken, aangezien je met een keukenmes een stuk minder slachtoffers zal maken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het kan nog veel eenvoudiger, Palestijnen gebruiken vrouwen met keukenmessen die ze plotseling vanuit hun boerka halen en insteken op politieagenten of anderen.
Dit moslimvolk is door en door verrot.
Klinkt het gek als ik zeg dat het me niks meer doet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:31 schreef bierkip het volgende:
[..]
't Is natuurlijk oordelen over een situatie waarin je gelukkig niet weet hoe je zelf zou reageren. En misschien omdat ik hier thuis ook zo'n mini heb lopen. Maar ik vind het hartverscheurend.
Niet voor Moslims alleen, maar dit is wel het volk wat die het meeste ten uitvoer legt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt me meer moeite dan een bom maken, aangezien je met een keukenmes een stuk minder slachtoffers zal maken.
Tevens zijn verrassingsaanvallen nou niet bepaald iets voor moslims alleen.
Heb je daar ook wat meer informatie over? Hoezo zouden moslims het vaakst guerrilla-strijders zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet voor Moslims alleen, maar dit is wel het volk wat die het meeste ten uitvoer legt.
Je hebt te veel gezienquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klinkt het gek als ik zeg dat het me niks meer doet?
Nou je kan je toch voorstellen dat het voor een kind een nog schokkendere ervaring is om helemaal alleen daar te staan/zitten/liggen zonder iemand die hij kent die zich erom ontfermt? Als volwassene ben je toch minder hulpeloos zeg maarquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, het doet mij nog wel heel veel. Maar ik snap nooit waarom het verdriet van een kind (wat notabene nog leeft) erger is dan het leed van volwassenen.
Dit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:26 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ik denk dat je hersenen het niet eens registreren. Ik denk wel dat je ziet, maar op dat moment niet echt weet wat je ziet. Je zoekt alleen je zoon...
Een kind begrijpt het niet, is totaal hulpeloos en geheel afhankelijk van zn moeder. Een moeder (en vader) vervult op die leeftijd nog zo'n belangrijke positie. Ze kunnen helemaal in paniek raken als ze die alleen al even niet in het zicht hebben, laat staan in zo'n situatie. Hello trauma.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, het doet mij nog wel heel veel. Maar ik snap nooit waarom het verdriet van een kind (wat notabene nog leeft) erger is dan het leed van volwassenen.
Wat een idiotenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
nee dit helpt
Advocaat van Abdeslam krijgt klappen
Een advocaat doet gewoon zijn werk. .blijf daar van af!quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
nee dit helpt
Advocaat van Abdeslam krijgt klappen
Lijkt me sterk. Zeker die dikke jongen is erg opvallend qua uiterlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een paar dagen na de aanslag, op een uurtje rijden van Nederland. Die kun je wel rekenen tot de slachtoffers. Of zo zwaar gewond dat ze niet meer zo snel te herkennen zijn.
Ook als ie in 12 stukken is ontploft?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zeker die dikke jongen is erg opvallend qua uiterlijk
Een mens kan veranderen na derdegraads brandwonden en een kilo spijkers in je lijf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zeker die dikke jongen is erg opvallend qua uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |