Heel eerlijk, hoe hoog schat je het percentage in van moslims in Nederland die wel zouden willen dat het verboden zou zijn om homofiel te zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:49 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb mijn persoonlijke meningen over bepaalde kwesties die weliswaar conservatief en of zo orthodox kunnen zijn en of opgevat kunnen worden, maar laat ik voorop stellen dat ik alle mensen hier in Nederland in hun waarde laat en dat ik niet intolerant tegen de ander ben, zelfs niet tegen een PVVer die mij liever vandaag dan morgen het land wilt uit knikkeren. Nederland is een land waarin je orthodoxe mengingen mag hebben en dat geldt ook voor hetgeen dat gaat om hoofdoeken, homos en andere zaken.
Welke mening over homo's en andere zaken bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:49 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb mijn persoonlijke meningen over bepaalde kwesties die weliswaar conservatief en of zo orthodox kunnen zijn en of opgevat kunnen worden, maar laat ik voorop stellen dat ik alle mensen hier in Nederland in hun waarde laat en dat ik niet intolerant tegen de ander ben, zelfs niet tegen een PVVer die mij liever vandaag dan morgen het land wilt uit knikkeren. Nederland is een land waarin je orthodoxe mengingen mag hebben en dat geldt ook voor hetgeen dat gaat om hoofdoeken, homos en andere zaken.
Moslims willen niet dat het verboden wordt in Nederland. Nederland is namelijk een open democratie en een land waarin je om het zo maar te zeggen de raarste ideeën mag hebben. Het past niet in Nederland om te zeggen dat homofilie verboden moet worden bij de wet en dat weten de meeste moslims ook wel. Je vraag moet eigenlijk zijn; Hoeveel procent van de moslims vindt homofilie verwerpelijk? Dan denk ik de meeste wel, het is namelijk zoals in de Koran en de Bijbel staat; een verwerpelijke daad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heel eerlijk, hoe hoog schat je het percentage in van moslims in Nederland die wel zouden willen dat het verboden zou zijn om homofiel te zijn?
Overigens een oprechte vraag, geen insinuerende.
Sorry hoe bedoelt u?quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Welke mening over homo's en andere zaken bijvoorbeeld?
Dit stukje; "Nederland is een land waarin je orthodoxe mengingen mag hebben en dat geldt ook voor hetgeen dat gaat om hoofdoeken, homos en andere zaken"quote:
Je ziet dat de Paus nog wel tegen het huwelijk is tussen mensen van dezelfde sekse is maar tegen homoseksualiteit terughoudender wordt. Als deze trend zo doorgaat zal het een kwestie vor tijd zijn dat het wordt geaccepteerd binnen de kerk (hoop ik)quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Moslims willen niet dat het verboden wordt in Nederland. Nederland is namelijk een open democratie en een land waarin je om het zo maar te zeggen de raarste ideeën mag hebben. Het past niet in Nederland om te zeggen dat homofilie verboden moet worden bij de wet en dat weten de meeste moslims ook wel. Je vraag moet eigenlijk zijn; Hoeveel procent van de moslims vindt homofilie verwerpelijk? Dan denk ik de meeste wel, het is namelijk zoals in de Koran en de Bijbel staat; een verwerpelijke daad.
Je mag in Nederland het homohuwelijk en homoseksualiteit verwerpelijk vinden. Deze mening mag je aanhangen en je mag het ook uitdragen zolang deze mening niet oproept naar geweld tegen de homoseksuele medemens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:58 schreef marsan het volgende:
[..]
Dit stukje; "Nederland is een land waarin je orthodoxe mengingen mag hebben en dat geldt ook voor hetgeen dat gaat om hoofdoeken, homos en andere zaken"
Welke mening over homo's en andere zaken.
De katholieke tak van het Christendom wordt geleid door de wind die de paus inblaast. En als je een progressieve paus hebt gaat het daarheen waar jij naartoe wil, maar als er weer een conservatieve kwast op de hoogste stoel zit dan wordt het meeste weer teruggedraaid. De rest van het Christendom is moeilijk te controleren, dat zijn allemaal kleinere gemeenschappen. De KKK zal nooit naar de paus luisteren, idem voor Baptisten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je ziet dat de Paus nog wel tegen het huwelijk is tussen mensen van dezelfde sekse is maar tegen homoseksualiteit terughoudender wordt. Als deze trend zo doorgaat zal het een kwestie vor tijd zijn dat het wordt geaccepteerd binnen de kerk (hoop ik)
Mijn inziens moet dit ook gebeuren voor de Islam. Dit vastgeroeste conservatisme binnen de Islam is ook een grote bron van ergernis bij veel Nederlanders en dan snap ik best dat veel Nederlanders maar niks motten hebben van die Islam. Ondanks dat deze verder geen kwaad in de zin heeft.
Dat is iig mijn mening.
Dit. Fuck al die lappen text hiervoor, tl,dr...dit is waar het om draait.quote:
Zo is datquote:Op donderdag 24 maart 2016 02:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Dit. Fuck al die lappen text hiervoor, tl,dr...dit is waar het om draait.
Naïef wensdenken. Voordat IS bestond vonden er gelijksoortige aanslagen plaats in de wereld. Pak de bron aan. De ideologie die hiertoe oproept.quote:Op donderdag 24 maart 2016 02:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar het allemaal op neerkomt is onderwijs, tijd en gezond verstand van de overheersende massa aan redelijke mensen die ook moslim zijn (99.99% oid). IS verliest mankracht en terrein, dat terrein is voor hun de staat en het belangrijkste. De stuiptrekkingen die men in Europa en het Midden-Oosten laat zien zijn dodelijk en rampzalig, maar als Europa z'n hoofd koel houdt en IS op eigen grond verslaat dan zal de animo voor de verliezende partij afnemen.
de geidentificeerde daders van deze aanslag waren geboren en getogen in Belgie en hadden belgische nationaliteitquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Deze opmerking is nog idioter dan wat je daarvoor zei.
Moslimterroristen zaaien dood en verderf, mijn ideeën om hekken om Europa te zetten voorkomen juist doden doordat er geen islamitisch tuig maar Europa in komt en mensen ook niet meer de oversteek wagen.
Alleen op bommaakcurus geweest in Syrië.quote:Op donderdag 24 maart 2016 06:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
de geidentificeerde daders van deze aanslag waren geboren en getogen in Belgie en hadden belgische nationaliteit
Amsterdam, Den Haag, Utrecht, staan allemaal op de nominatie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:33 schreef Loekie1 het volgende:
Amsterdam is de volgende. Ook weer kleine kindjes aan stukken gescheurd, de overheid vindt dat beter dan de grenzen dicht.
Alles moet dood en kapot. Fijne religie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Haag, Utrecht, staan allemaal op de nominatie.
dat zal ik maar lekker op je zolderkamertje blijven zitten als ik jou was. De daders waren Belgen, met Belgische nationaliteitquote:Op donderdag 24 maart 2016 07:33 schreef Loekie1 het volgende:
Amsterdam is de volgende. Ook weer kleine kindjes aan stukken gescheurd, de overheid vindt dat beter dan de grenzen dicht.
Ja en? Amsterdam hebben ze nog niet gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat zal ik maar lekker op je zolderkamertje blijven zitten als ik jou was. De daders waren Belgen, met Belgische nationaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |