euh, hoe bewerkt IS die politieke opinie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:57 schreef Loekie1 het volgende:
Er wordt te weinig nadruk gelegd op het tweesporenbeleid van IS: enerzijds dood en verderf anderzijds de publieke opinie bewerken in de richting van: islamofobie bestrijden, daders zijn zielig (testamenten van daders worden al aangepast), grenzen moeten open blijven want we willen niet terug naar de Middeleeuwen etc.
Via hun aanhangers misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
euh, hoe bewerkt IS die politieke opinie?
Daarom vind ik ook dat Brussel helemaal niet geschikt is om de hoofdstad van Europa te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind Merkel een behoorlijk sterke leider anders.
Er zijn ook nog geen aanslagen in Duitsland geweest trouwens
ik heb geen flauw idee. En nu?quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En jij denkt dat er in Nederland niet zulke figuren rondlopen?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee. En nu?
Een of ander anoniem poepbericht met een absurde stelling van " misschien wel 80%" die nergens wordt onderbouwd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)teurexpert.html#more
Mogguh
Bedoel je dat hooggeplaatste mensen die moslim zijn stiekem IS-aanhanger zijn ofzo? Want de gemiddelde Syrië-ganger uit een achterstandswijk propagandeert niet heel actief tegen islamofobie volgens mij...quote:
Kun je ophouden met op de persoon spelen? Het is wel weer mooi geweest.quote:
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bedoel je dat hooggeplaatste mensen die moslim zijn stiekem IS-aanhanger zijn ofzo? Want de gemiddelde Syrië-ganger uit een achterstandswijk propagandeert niet heel actief tegen islamofobie volgens mij...
Wel leuk, wist niet dat die steden door mij bestonden.quote:
Bron?quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Haag, Utrecht, staan allemaal op de nominatie.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel leuk, wist niet dat die steden door mij bestonden.
Waarom Rotterdam niet trouwens?quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Haag, Utrecht, staan allemaal op de nominatie.
Snel praten staat niet gelijk aan snel denken. Het tegenovergestelde is eerder waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:05 schreef Loekie1 het volgende:
Zoals je die Belgische ministers en overheidslui op de radio hoort praten, zooo traaaaag. Laat ze eens beginnen met snelle denkers op belangrijke posten te zetten.
Ja, beide steden zijn veel meer dan een aanslag. Dus ik blijf Brussel en Parijs gewoon als aanduiding voor die steden zien.quote:
Was eigenlijk vooral een reactie op de persoon die jij quote.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, beide steden zijn veel meer dan een aanslag. Dus ik blijf Brussel en Parijs gewoon als aanduiding voor die steden zien.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was eigenlijk vooral een reactie op de persoon die jij quote.
Iedereen heeft sympathie voor Rotterdam, zelfs gekke moslimterroristjesquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom Rotterdam niet trouwens?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
Je moet ongelooflijk achterlijk zijn om te stellen dat als een moslim zwijgt over dit soort aanslagen dat het direct betekent dat hij/zij achter de aanslagen staat. Ik als moslim en de meesten met mij verafschuwen dit soort aanslagen en we zijn het er allemaal mee eens dat dit soort terroristen (moslims of geen moslims) gewoon aangepakt moeten worden en dat er alles aan gedaan moet worden om dit soort aanslagen in de toekomst te voorkomen. Verder vind ik als individuele moslim het niet belangrijk om mijn afschuw overal en bij iedereen kenbaar te maken, ik kijk dit soort aanslagen namelijk vanuit een bepaalde context en als ik mezelf als moslim moet verontschuldigen omdat ik een moslim ben dan geef ik toe aan iets dat tegen mijn zin indruist. Ik ben een mens en ik verafschuw deze aanslagen en ik verwacht van mijn weldenkende Nederlandse medemensen dat zij mij ook zo zullen zien. En anders hebben we grotere problemen in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |