Juist niet omdat ze te weinig vluchtelingen opnemen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker. Hulde voor de Polen en de Hongaar Viktor Orbán![]()
![]()
Deze post snap ik niet, leg uit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In de regio waarin deOost-Europese EU-lidstaten liggen is momenteel geen onveilig gebied, dus geen vluchtelingen.
Precies. Hier nog een mooi voorbeeld van hoe onder andere Polen op een juiste manier om weet te gaan met de situatie:quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker. Hulde voor de Polen en de Hongaar Viktor Orbán![]()
![]()
Volgens de internationale verdragen heb je recht op asiel in het eerste veilige land. Aangezien de Oost-Europese EU-lidstaten (net zoals alle andere EU-lidstaten trouwens) niet in een onveilige regio liggen, zijn er dus ook geen vluchtelingen. Hooguit zouden er wat Oekraïners kunnen komen als het conflict daar oplaait, maar Oekraïne is groot genoeg om veiligheid te bieden aan mensen uit de conflictgebieden.quote:
Asielaanvragen doe je in het eerste veilige land. Gezien de situatie in Europa zal dat nooit een EU-land kunnen zijn, dus hoeft geen enkel EU-land vluchtelingen op te vangen. Het is simpelweg niet van toepassing. Al sinds de Balkan-oorlogen niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze post snap ik niet, leg uit.
Nog altijd fijner dan bepaalde types hier die Merkel aanbidden en iedere illegale immigrant "vluchteling" noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vlaams Belang. Fijne club is dat
De betekenis van extremisme is niet zo eng dat dit enkel aan bommen en explosies refereert.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval geen aanslag door extremistische moslims.
Enige partij die zich verzet tegen de islamisering van het avondland!quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vlaams Belang. Fijne club is dat
Mensen die elke vluchteling als terrorist zien vind ik persoonlijk veel enger.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nog altijd fijner dan bepaalde types hier die Merkel aanbidden en iedere illegale immigrant "vluchteling" noemen.
Welke "situatie" in Europa?quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Asielaanvragen doe je in het eerste veilige land. Gezien de situatie in Europa zal dat nooit een EU-land kunnen zijn, dus hoeft geen enkel EU-land vluchtelingen op te vangen. Het is simpelweg niet van toepassing. Al sinds de Balkan-oorlogen niet meer.
'Halve fascisten' of het andere uiterste genaamd Merkel die een complete volksvervanging op gang heeft gezet, dan weet ik wel waar ik voor kies...quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Polen en Hongarije hebben halve fascisten als leider. Ik hoop dat die snel ten val komen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:06 schreef berko13 het volgende:
[..]
Enige partij die zich verzet tegen de islamisering van het avondland!
Het feit dat in Europa de geen onveiligheid is. Alles is stabiel.quote:
Niet enger dan moslimextremistenquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mensen die elke vluchteling als terrorist zien vind ik persoonlijk veel enger.
Geen niet-westerse immigratie accepteren fascisme noemenquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Polen en Hongarije hebben halve fascisten als leider. Ik hoop dat die snel ten val komen.
Dat zegt geen enkele 'extreemrechtse' partij in Europa. Wel dat ze in eigen regio horen opgevangen te worden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mensen die elke vluchteling als terrorist zien vind ik persoonlijk veel enger.
De discussie gaat niet over vluchtelingen, want die zijn er niet in Europa. Mocht er toch binnen Europa onverhoopt iets gebeuren waarvoor mensen vluchten, dan zal heel Europa, inclusief Oost-Europa, vluchtelingen opvangen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet enger dan moslimextremisten
Maar ja alle moslims als terrorist zien en totaal geen vluchtelingen willen opnemen is zeer kortzichtig, beetje hetzelfde waar je links zelf van beticht
Nee, de mensenrechten en het EVRM niet respecteren vind ik naar fascisme neigen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen niet-westerse immigratie accepteren fascisme noemen
Precies. Buiten Europa zijn volop vluchtelingen, maar die horen wel in de regio. Zodra ze illegaal naar Europa gaan, zijn ze geen vluchteling meer maar illegaal immigrant.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:09 schreef berko13 het volgende:
[..]
Dat zegt geen enkele 'extreemrechtse' partij in Europa. Wel dat ze in eigen regio horen opgevangen te worden.
Zo hoort het ook gewoon. Opvang in eigen regio. Geeft het minste conflict.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De discussie gaat niet over vluchtelingen, want die zijn er niet in Europa. Mocht er toch binnen Europa onverhoopt iets gebeuren waarvoor mensen vluchten, dan zal heel Europa, inclusief Oost-Europa, vluchtelingen opvangen.
Een georganiseerde invasie is daarom ook een betere omschrijving.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De discussie gaat niet over vluchtelingen, want die zijn er niet in Europa. Mocht er toch binnen Europa onverhoopt iets gebeuren waarvoor mensen vluchten, dan zal heel Europa, inclusief Oost-Europa, vluchtelingen opvangen.
Er zijn geen vluchtelingen? Want er is zeker ook geen oorlog in Syrië?quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Lezen aub.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er zijn geen vluchtelingen? Want er is zeker ook geen oorlog in Syrië?
Het EVRM 100% respecteren is niet te doen. Dat zou namelijk betekenen dat je iedereen moet binnenlaten. Ook het feit dat er daklozen zijn toont aan dat nergens het EVRM volledig wordt gerespecteerd maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, de mensenrechten en het EVRM niet respecteren vind ik naar fascisme neigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |