abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:12:41 #51
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160903160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:11 schreef berko13 het volgende:

[..]

Zo hoort het ook gewoon. Opvang in eigen regio. Geeft het minste conflict.
Heb je gezien hoe vol die kampen in de regio zitten? Daar zou ik ook niet willen blijven met mijn kinderen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160903161
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Er zijn geen vluchtelingen? Want er is zeker ook geen oorlog in Syrië?
Is heel Syrië oorlogsgebied? In Damascus gaat het leven ook gewoon door.
pi_160903162
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Er zijn geen vluchtelingen? Want er is zeker ook geen oorlog in Syrië?
In Syrië. Dus er zijn vluchtelingen in de regio rond Syrië. En dat is niet Europa waar ik het over heb.
pi_160903163
quote:
15s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:12 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe vol die kampen in de regio zitten? Daar zou ik ook niet willen blijven met mijn kinderen.
In nederland hangen mensen zich op, zal hier fijn zijn zeker.
pi_160903165
quote:
15s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:12 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ze hebben niets te willen. Het is vervelend, maar dat het kamp niet leuk is geeft ze niet het recht om naar Europa te komen. Er zijn meer dan 4 miljard mensen die het "minder leuk" hebben dan de gemiddelde Europeaan.
pi_160903168
Tijd dat de EU gaat zorgen voor faciliteiten in de regio en ervoorte zorgendat ze daar fatsoenlijk worden opgevangen.
pi_160903171
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:01 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Laat Oost-Europa eerst maar eens vluchtelingen op gaan nemen voordat ze gaan zeiken.
De enige functie die zij heeft is op zijn hoogst transitgebied, want de visegradlanden zijn niet de voorkeursvestigingsgebieden van het overgrote deel van de migranten.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:14:33 #58
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160903172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 00:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Sterker nog, onder moslims is verkrachting een geoorloofd middel om oorlog te voeren.
Dus ja, Keulen is zeker een aanslag geweest, ook al zijn er geen dodelijke slachtoffers.
Jammer dan dat de eerste en enige veroordeelde voor verkrachting door het ICC in Den Haag een Christen is...
are we infinite or am I alone
pi_160903173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Tijd dat de EU gaat zorgen voor faciliteiten in de regio en ervoorte zorgendat ze daar fatsoenlijk worden opgevangen.
Waarom moet de EU dat doen? Dat lijkt mij de taak van de islamitische landen in de regio. De EU kan niet eeuwig de flappentap voor de hele wereld zijn.
pi_160903176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Jammer dan dat de eerste en enige veroordeelde voor verkrachting door het ICC in Den Haag een Christen is...
Het ICC heeft niets met Keulen te maken.
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:16:07 #61
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160903180
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Lezen aub.
Dat zegt hij wel, maar waarschijnlijk bedoelt hij "Europese vluchtelingen". Die zijn er ook wel trouwens want Rusland en Wit-Rusland zijn landen waar bepaalde mensen hun leven niet zeker zijn.

En wat hij zegt over dat Europa geen vluchtelingen moet opvangen van buiten Europa druist lijnrecht in tegen de mensenrechten.
pi_160903185
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:16 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel, maar waarschijnlijk bedoelt hij "Europese vluchtelingen". Die zijn er ook wel trouwens want Rusland en Wit-Rusland zijn landen waar bepaalde mensen hun leven niet zeker zijn.
Onzin. Misschien een enkeling en uiteraard kan die gewoon asiel aanvragen. Daar zal niemand op tegen zijn.

quote:
En wat hij zegt over dat Europa geen vluchtelingen moet opvangen van buiten Europa druist lijnrecht in tegen de mensenrechten.
Het eeuwige excuus van links. Weet je wat indruist tegen de mensenrechten? Dit land nog verder verzieken voor de Nederlanders. De mensenrechten gebruiken om de problemen van Afrika en het midden-oosten naar Europa te halen, dat is pas echt triest.
pi_160903187
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Waarom moet de EU dat doen? Dat lijkt mij de taak van de islamitische landen in de regio. De EU kan niet eeuwig de flappentap voor de hele wereld zijn.
Waarom niet? Wij als EU kunnen echt wel wat geld mensen voor mensen die letterljk niets hebben. Ik heb ze liever niet massaal in ons land, maar we kunnen ze niet zomaar aan hun land overlaten. Overigens hebben daar armere landen als wij honderdduizenden vluchtelingen al die ze moeten opvangen.

Manmanman.
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:18:08 #64
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160903188
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ze hebben niets te willen. Het is vervelend, maar dat het kamp niet leuk is geeft ze niet het recht om naar Europa te komen. Er zijn meer dan 4 miljard mensen die het "minder leuk" hebben dan de gemiddelde Europeaan.
Ja, maar ik bedoel de vluchtelingen voor de oorlog in Syrië, die moeten we gewoon opvangen. Daar kan zelfs Nederland er wel een paar honderdduizend van hebben.
pi_160903189
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Turkije zou eens moeten beginnen aan het creëren van die 'bufferzone' in Noord-Syrië waar ze het al een lange tijd over hebben. Maarja, dan lopen ze natuurlijk EU-geld mis omdat er geen vluchtelingen meer zijn om tegen te houden.
pi_160903190
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:16 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee hij had het erover dat vluchtelingen geen vluchteling meer zijn als ze in nederland zijn omdat ze ook al veilig zijn in turkije oid.
pi_160903191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom niet? Wij als EU kunnen echt wel wat geld mensen voor mensen die letterljk niets hebben. Ik heb ze liever niet massaal in ons land, maar we kunnen ze niet zomaar aan hun land overlaten. Overigens hebben daar armere landen als wij honderdduizenden vluchtelingen al die ze moeten opvangen.

Manmanman.
Eerst maar eens hekken bouwen om die mensen buiten de EU te houden. Met alle mogelijke middelen om de illegale instroom naar 0 te brengen. Kunnen we daarna kijken of we nog wat geld over hebben.
pi_160903193
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:18 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel de vluchtelingen voor de oorlog in Syrië, die moeten we gewoon opvangen. Daar kan zelfs Nederland er wel een paar honderdduizend van hebben.
Onzin. Nederland ligt niet in de regio dus hoeft helemaal niemand op te vangen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:20:41 #69
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160903196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee hij had het erover dat vluchtelingen geen vluchteling meer zijn als ze in nederland zijn omdat ze ook al veilig zijn in turkije oid.
Maar ze hebben daar geen leven, kinderen krijgen geen onderwijs etc. Dus moeten ze wel verspreid worden over Europa.
pi_160903197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Onzin. Nederland ligt niet in de regio dus hoeft helemaal niemand op te vangen.
Wat boeit dat, we zijn toch allemaal elkaars medemens en is het niet gewoon onze morele plicht of gewoon een beetje gevoel in je donder hebben om die te willen helpen
pi_160903198
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:20 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Maar ze hebben daar geen leven, kinderen krijgen geen onderwijs etc. Dus moeten ze wel verspreid worden over Europa.
Nou en? In geen enkel internationaal verdrag staat dat Europa verantwoordelijk is voor het onderwijs voor de hele wereld.
Als onderwijs een criterium wordt, zijn er heel wat miljarden mensen/kinderen die deze kant op moeten komen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:21:52 #72
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160903199
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ben jouw persoonlijke aanvallen spuugzat. Ik vind jouw links-extremistische ideeën, zoals het opvangen van honderdduizenden Syriërs, levensgevaarlijk. Hiermee toon je aan dat je niet toerekeningsvatbaar bent en daar wil ik het bij laten.
Ik val je helemaal niet persoonlijk aan. Ik vind alleen dat extremisten zoals jij de vrijheid in ons land meer geweld aandoen dan die paar moslimterroristen.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 24-03-2016 08:43:24 ]
pi_160903200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat boeit dat, we zijn toch allemaal elkaars medemens en is het niet gewoon onze morele plicht of gewoon een beetje gevoel in je donder hebben om die te willen helpen
We hebben al genoeg gedaan en Nederland is hierdoor al genoeg verziekt. Het midden-oosten en Afrika moeten hun eigen problemen maar eens oplossen.

Natuurlijk moeten we elkaar helpen, maar wat mij betreft beperkt deze plicht zich tot Europeanen.
pi_160903203
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik val je helemaal niet persoonlijk aan. Ik vind alleen dat extremisten zoals jij de vrijheid in ons land meer geweld aandoen dan die paar moslimterroristen.
Deze opmerking is nog idioter dan wat je daarvoor zei.
Moslimterroristen zaaien dood en verderf, mijn ideeën om hekken om Europa te zetten voorkomen juist doden doordat er geen islamitisch tuig maar Europa in komt en mensen ook niet meer de oversteek wagen.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 24-03-2016 08:43:26 ]
  donderdag 24 maart 2016 @ 01:28:35 #75
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160903215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 01:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Deze opmerking is nog idioter dan wat je daarvoor zei.
Moslimterroristen zaaien dood en verderf, mijn ideeën om hekken om Europa te zetten voorkomen juist doden doordat er geen islamitisch tuig maar Europa in komt en mensen ook niet meer de oversteek wagen.
Ja, moslimterroristen zaaien dood en verderf en die moeten gestopt worden.
Maar die hebben niets te maken met de normale moslim of vluchteling waar jij zo tegen ageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')