abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162781293
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:29 schreef Hexa_ het volgende:

[..]

Hallo,

Ik denk niet dat het verband houdt met stress. Ook ben ik momenteel niet ongesteld, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Wel zijn de klachten begonnen nadat ik was gestopt met de prednison (deze was ik aan het afbouwen terwijl ik begon met de remicade). Misschien dat het daarmee te maken kan hebben? Ookal heeft de prednison op zichzelf niet volledig geholpen met het verminderen van de klachten. (vandaar ook de remicade)

Morgen maar even bellen.
Ook al denk je van niet, stress en IBD hebben enorme wisselwerkingen! Jouw optie lijkt me een reële mogelijkheid: dus inderdaad bellen vandaag.
pi_162781306
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Booooh ik gebruik nu helemaal geen medicatie, omdat ik van t vorige ziekenhuis moest afbouwen en donderdag uitslagen van de second opinion krijg. Maar ik heb me toch pijn in mn slokdarm/maagzuur af en toe :X mn ontbijt net deed onwijs zeer (moet erbij zeggen dat het geen licht ontbijt was maar een O+Brabants worstenbroodje O+).

Benieuwd wat dat weer kan zijn.. Fingers crossed dat mn slokdarm oid niet ontstoken is.
Dat of iets lekkers in de maag: kan ook zuurgraden zijn, natuurlijk. God, wat kun je die pillen missen op dat moment.
pi_162781325
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:02 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Op dit moment is voorgesteld om een dagboek van eten en buikpijn/stoelgang bij te houden en dan na een paar weken weer terug te gaan. Qua eten gaat het steeds beter, ik weet dat ik bepaalde gerechten en ingrediënten moet vermijden, maar de precieze stofjes/producten die problemen veroorzaken weet ik nog niet zo goed. Zelf wil ik voorstellen om in ieder geval een breed bloedonderzoek te laten doen, onder andere omdat ik in het verleden ook een ontzettend laag vit. D en B12 gehalte heb gehad wat veel klachten gaf. Mocht daar niks uitkomen dan moet er toch maar eens naar mijn darmen gekeken worden (colonoscopie oid ;( )

Misschien is het inderdaad toch de plotselinge warmte geweest, met warm weer verandert mijn stoelgang wel maar ik weet niet of ik er meer buikpijn van krijg. Ik zal het de dokter ook eens vragen.
Dacht al, jou zie ik moet zoveel meer in CUL posten...wat heb je moeten elimineren? Goed het dagboeken bijhouden. Hoe meer detail, des te meer de beoordelaar ermee kan. Ook al denk je, flauwekul, echt elke hersenscheet ( :') opschrijven.
pi_162781766
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 08:39 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Dacht al, jou zie ik moet zoveel meer in CUL posten...wat heb je moeten elimineren? Goed het dagboeken bijhouden. Hoe meer detail, des te meer de beoordelaar ermee kan. Ook al denk je, flauwekul, echt elke hersenscheet ( :') opschrijven.
Klopt, ik heb op dit moment niet veel lol meer in koken ;(

Ik eet geen normale pasta, geen tomaten(saus, soep), mijn heerlijke chili con carne kan ook niet meer :'(
Weinig ui en knoflook, kant en klare sausjes (hoewel mayonaise, mosterd en curry wel ok zijn, maar woksauzen e.d. niet). Geen koolsoorten, ook niet bloemkool en spruitjes, geen bonen (wel sperziebonen).
Bruin brood op een lege maag gaat ook niet maar later op de dag wel. 's Morgens een croissant of wit broodje eten gaat wel prima. En gelukkig gaan de dingen met lactose zoals yoghurt en kaas ook goed. Dat scheelt al een hoop vind ik :)

Het is dus nog maar een zooitje producten en gerechten bij elkaar waarvan ik niet precies weet welke stofjes echt de boosdoeners zijn. En dit is nog lang niet alles natuurlijk, ik krijg nog steeds van veel eten buikpijn, of gas, of onprettige stoelgang maar weet dan niet waarvan precies. Soms toch ook na een "veilige" maaltijd

[ Bericht 1% gewijzigd door PluisigNijntje op 06-06-2016 09:32:20 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 10:56:57 #209
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162783305
effe een vraagje:

Mijn cu speelt een beetje op. Ik voel me sinds vanochtend slap en futloos en heb steeds de aandrang om naar de wc te gaan. Mijn ontlasting ziet nog wel redelijk uit.
Mijn vraag is wat kan ik het beste eten om toch niet zo futloos de hele dag te voelen en minst last van mijn darmen heb?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_162784099
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:56 schreef F1gamer het volgende:
effe een vraagje:

Mijn cu speelt een beetje op. Ik voel me sinds vanochtend slap en futloos en heb steeds de aandrang om naar de wc te gaan. Mijn ontlasting ziet nog wel redelijk uit.
Mijn vraag is wat kan ik het beste eten om toch niet zo futloos de hele dag te voelen en minst last van mijn darmen heb?
Brood met kaas, thee
Witte rijst met kip

Maar goed, iedereen is anders..
pi_162784155
Pf, ik word echt gek van het haarverlies op thioguanine.
Ik had het met imuran en 6mp ook. Maar bij thioguanine dacht ik, ik zet door..maar nu na 6maanden nog geen verbetering.

Heb nu sinds een week ook haarverlies op mijn lichaam..wel een zachte huid..maar dit is denk ik niet meer normaal??!
pi_162786845
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:27 schreef Lina_Xi het volgende:
Pf, ik word echt gek van het haarverlies op thioguanine.
Ik had het met imuran en 6mp ook. Maar bij thioguanine dacht ik, ik zet door..maar nu na 6maanden nog geen verbetering.

Heb nu sinds een week ook haarverlies op mijn lichaam..wel een zachte huid..maar dit is denk ik niet meer normaal??!
Dat lijkt me niet. Bespreken met je arts ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 13:50:16 #213
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162787387
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:26 schreef Lina_Xi het volgende:

[..]

Brood met kaas, thee
Witte rijst met kip

Maar goed, iedereen is anders..
thanks

vandaag veel thee drinken
ik heb kaasblokjes in huis gehaald
mijn warme maaltijd aanpassen naar rijst met kipdrumstick
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_162818868
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:50 schreef F1gamer het volgende:

[..]

thanks

vandaag veel thee drinken
ik heb kaasblokjes in huis gehaald
mijn warme maaltijd aanpassen naar rijst met kipdrumstick
Banaan, magere yoghurt (campina) werkt bij mij ook nog.

Heeft het geholpen?
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 22:19:43 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_162828321
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef Lina_Xi het volgende:

[..]

Banaan, magere yoghurt (campina) werkt bij mij ook nog.

Heeft het geholpen?
op zich wel

morgen maar de poli bellen, volgend mij moet ik binnenkort naar de mdl-arts weer. Alleen heb ik geen brief ontvangen met datum en tijdstip voor de afspraak
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_162860442
Hey lieve mensen

Ik ben nu bijna 2 weken met de budenofalk bezig, voor de mensen die dit ook gebruiken/gebruikt hebben een vraagje:

De capsule moet ingenomen worden vlak voor het eten, alleen komt de routine er maar niet in bij mij en gebeurt het vaak dat ik al 3/4 happen naar binnen heb voordat ik me realiseer dat ik de capsule nog moet nemen :')
Ik durf hem dan niet meer te nemen omdat dan de werking misschien afneemt?
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:25:37 #217
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_162863216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:56 schreef 010P het volgende:
Hey lieve mensen

Ik ben nu bijna 2 weken met de budenofalk bezig, voor de mensen die dit ook gebruiken/gebruikt hebben een vraagje:

De capsule moet ingenomen worden vlak voor het eten, alleen komt de routine er maar niet in bij mij en gebeurt het vaak dat ik al 3/4 happen naar binnen heb voordat ik me realiseer dat ik de capsule nog moet nemen :')
Ik durf hem dan niet meer te nemen omdat dan de werking misschien afneemt?
Klinkt bekend. Misschien helpt het als je ze op de koelkast of in de keukenkastjes waar je je kopje/glas/schaaltje pakt zet. En wel innemen lijkt me sowieso beter dan niet, misschien is de werking iets minder, maar helemaal niet innemen verstoort de spiegel nog veel meer lijkt me.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:30:53 #218
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_162863315
Net in het ziekenhuis geweest, uitslagen van de second opnion, conclusie, we weten het nog niet echt _O-. Alle mogelijke parasieten zijn uitgesloten, de biopten tijdens de scopie lieten niet geks zien en ook geen onstekingen gevonden (slechts wat roodheid). De scopie was gedaan toen ik nog aan het afbouwen was met dw budenofalk dus dat kan invloed hebben gehad. Ze benoemde ook nog de mogelijkheid van evt microscopische collitis, maar ook daar had ze nog niet genoeg bewijs voor. Ik was zo superspecial :7 dat ze me in het expertoverleg hebben besproken. Maar ook daar kwam niet veel anders uit dan die evt microscopische collitis.

Conclusie, kijk maar of je het komende half jaar red zonder medicatie (alleen maagzuurremmers en vit d) en kom dan weer terug en dan doen we mogelijk een nieuwe scopie. Als het niet te houden is bel je op en kijken we eerder wat we kunnen doen.

Ik vind het hmm :{
pi_162868125
Ik hoef de komende vier maanden niet meer terug te komen bij de Mdl-arts :)

Beste nieuws van het jaar!

Tioguanine heeft me mijn leven teruggegeven O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Aphrodyte op 09-06-2016 19:42:27 ]
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_162872188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:

Conclusie, kijk maar of je het komende half jaar red zonder medicatie (alleen maagzuurremmers en vit d) en kom dan weer terug en dan doen we mogelijk een nieuwe scopie. Als het niet te houden is bel je op en kijken we eerder wat we kunnen doen.

Ik vind het hmm :{
Is ook matig :*

Maar je kunt niet veel meer doen dan het in de gaten houden en assertief aan de bel trekken als het erger wordt.
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:30:42 #221
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_162874838
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:21 schreef Aphrodyte het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Woei *O*
pi_162909911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:21 schreef Aphrodyte het volgende:

SPOILER
Dit is jouw jaar *O* ^O^ ! Wat fijn!
pi_163047566
Ben blij voor je dat thioguanine werkt.
Het werkt voor mij ook..maar heb echt aanhoudend haarverlies, ook op lichaam.

Mijn arts zegt dat het een bijwerking is thats it..

Na 6maanden ben ik het wel zat :(
pi_163105122
Donderdag bij de MDlL arts geweest. Bloeduitslagen waren prima. Gesproken over de potloodontlasting maar daar zag ze helemaal geen kwaad in. Kan wel eens voorkomen na een opvlamming en de sigmo was op de lichte ontstekingen na goed in april en ook de weefselmonsters waren goed.

Ondanks dat mijn ontlasting niet echt vast is mag ik toch de medicatie weer terugbrengen naar 1x per dag 2 tabletten 1,2 Mg mesalazine.

Helaas had ik gisteren gelijk weer 3 toiletbezoekem en diarree. Ga het maar even aankijken maar het rommelt weer flink van binnen.
pi_163348173
Alles goed met iedereen? lijkt er wel op gezien de stilte :D

Hier nog bezig met budenofalk, voor mijn gevoel doet het zeker iets over 8 weken alles controleren om te kijken of dat daadwerkelijk ook zo is ^O^
pi_163349104
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef 010P het volgende:
Alles goed met iedereen? lijkt er wel op gezien de stilte :D

Hier nog bezig met budenofalk, voor mijn gevoel doet het zeker iets over 8 weken alles controleren om te kijken of dat daadwerkelijk ook zo is ^O^
Mooi :Y

En ja met mij gaat het geweldig vergeleken met vorig jaar :)

:* voor Skeletor! Sorry ben je een beetje vergeten. Hoe gaat het nu?
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163361369
Ik moest gisteren ook nog aan jullie denken. Fijn dat het goed gaat met iedereen! Hier ook geen bericht goed bericht ;)
pi_163365157
Ik vermoed dat Skeletor aan het sparen is voor een sustainpedaal, anders is ziek zijn helemaal niet leuk. :9
pi_163511649
Kleine update van mijn kant.

Sinds 2 weken heb ik m'n 3de infuus Entyvio achter de rug. Het is nog wat afwachten of het aanslaat of niet.
De ene moment denk ik van wel, de andere van niet.
Volgende infuus is binnen 2 weken. Volgens de dokter begint in het geval van Ziekte van Crohn het medicijn echt maar z'n werk te doen na infuus 4. Ik ben benieuwd.

Mijn CRP stond alvast wel al op z'n laagste peil ooit nl. 8.

4 weken na het volgende infuus zouden er nog wat onderzoeken volgen nl. om een indicatie te hebben of de behandeling aanslaat of niet.
pi_163515646
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Mooi :Y

En ja met mij gaat het geweldig vergeleken met vorig jaar :)

:* voor Skeletor! Sorry ben je een beetje vergeten. Hoe gaat het nu?
Echt super on te lezen dat het eindelijk zo goed gaat met je!! Werd hoog tijd ook :*

Via Facebook zag ik dat Skeletor een tijdje in t ziekenhuis lag en nu gelukkig wel weer thuis is. Als ze echt weer beter is misschien maar eens een meeting plannen :)

Met mij gaat het zelf wel goed, ben gelukkig in mijn werk en met mijn vriendjes en familie, maar in de relatie gaat het momenteel helaas minder. De bruiloft kan helaas niet doorgaan en misschien moeten we er wel helemaal mee stoppen. Vriend zit zo met zichzelf in de knoop (militair met ptss) dat hij niet meer weet wat hij wil en of dat nog wel met mij is... :'(
pi_163517914
Ach Crohnjurist wat heftig :'( Ik hoop voor je dat jullie er toch uit komen samen. :*
pi_163531195
Meh.. wat een rot situatie, sterkte :*
pi_163557128
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:38 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Via Facebook zag ik dat Skeletor een tijdje in t ziekenhuis lag en nu gelukkig wel weer thuis is.
Wat doe ze daar? In het ziekenhuis staan helemaal geen piano's. -O-
pi_163560318
Sterkte Crohnjurist; klinkt als een nare situatie :{ :*

Skeletor is ook op mijn FB en komt binnenkort vast zelf vertellen waarom ze in het ziekenhuis was; ik vind het wat te prive om zo te melden.

Ik ben aangenomen voor een ochtend per week als patientondersteuner op de MDL afdeling waar ik zelf ook gelegen heb *O*
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163561246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:27 schreef Aphrodyte het volgende:
Sterkte Crohnjurist; klinkt als een nare situatie :{ :*

Skeletor is ook op mijn FB en komt binnenkort vast zelf vertellen waarom ze in het ziekenhuis was; ik vind het wat te prive om zo te melden.

Ik ben aangenomen voor een ochtend per week als patientondersteuner op de MDL afdeling waar ik zelf ook gelegen heb *O*
Veel :* voor Skeletor. Ik hoop dat ze gauw weer fit is.

En jeminee, wat ben jij goed bezig zeg! _O_ Hartstikke goed!
pi_163561268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 16:27 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ben aangenomen voor een ochtend per week als patientondersteuner op de MDL afdeling waar ik zelf ook gelegen heb
Wat leuk!
Is dat vrijwillig?
pi_163603882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:04 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Wat leuk!
Is dat vrijwillig?
Ja is het :)

Lijkt me heel leuk en zinvol om te doen dus ik heb er veel zin in.

SPOILER
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163608316
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:12 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja is het :)

Lijkt me heel leuk en zinvol om te doen dus ik heb er veel zin in.

SPOILER
Hoe doe jij het? Leven met een lichaam dat niet mee wil werken met je hoofd, met een ziekte die steeds terugkeert, met een tijdelijke verlichting van je klachten na de zoveelste aanpassing van de behandeling, met de illusie die je hebt dat met de volgende combinatie van medicijnen en doseringen het eindelijk een lange tijd goed zal gaan en dan het verraad, de teleurstelling de frustratie dat je weer in toenemende mate klachten krijgt, weer geremd wordt terwijl je nog zoveel wil?

Want ik weet het niet meer. -O-
pi_163608694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:56 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Hoe doe jij het? Leven met een lichaam dat niet mee wil werken met je hoofd, met een ziekte die steeds terugkeert, met een tijdelijke verlichting van je klachten na de zoveelste aanpassing van de behandeling, met de illusie die je hebt dat met de volgende combinatie van medicijnen en doseringen het eindelijk een lange tijd goed zal gaan en dan het verraad, de teleurstelling de frustratie dat je weer in toenemende mate klachten krijgt, weer geremd wordt terwijl je nog zoveel wil?

Want ik weet het niet meer. -O-
Zo ervaar ik het helemaal niet eigenlijk. . Door mijn ruiterembolie vorig jaar ben ik totaal anders in het leven gaan staan.

Ik heb mentaal een soort evenwicht gevonden en ik geniet van elke dag; mijn ziekte maakt me bewust van mijn grenzen en van mijn kracht. Ongeacht hoe mijn lijf reageert; mijn geluk zit in mijn gedachten. Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen geluk en externe omstandigheden hebben daar geen vat meer op.

Klinkt vast heel zweverig maar ik heb echt een bron van vrede in mezelf ontdekt waardoor ik er mee om kan gaan :)

Weet niet of ik je daar mee help maar zo is dat nu voor mij.
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163683804
*Update; ik ben gisteren geprikt voor ontstekingswaarde en heb ook nog een ander lab onderzoek.

Waarschijnlijk heb ik gewoon een griepje waar de Crohn onrustig van is geworden; dat hoop ik in ieder geval. Morgen krijg ik de uitslag van het prikken :)
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163687090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:59 schreef Aphrodyte het volgende:
...een ander lab onderzoek.

Calprotectine. :D
pi_163687739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Calprotectine. :D
Ja die. Wist niet hoe je dat moest spellen en had geen zin in het geven van een beschrijving :P
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163688101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

...een beschrijving :P
Een onderzoek waarin gemeten wordt hoeveel ontstekingsremmende eiwitten je lichaam verlaten als maat voor de ontsteking die specifieker is dan een bloedtest? Ik snap niet waarom je geen zin hebt om dat te delen hoor. :D
pi_163695295
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Een onderzoek waarin gemeten wordt hoeveel ontstekingsremmende eiwitten je lichaam verlaten als maat voor de ontsteking die specifieker is dan een bloedtest? Ik snap niet waarom je geen zin hebt om dat te delen hoor. :D
Je wil een foto? :P
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163695320
Dit topic is te rustig :')

Nee wacht.. Goed nieuws allemaal! ^O^

Tijd voor een meeting?
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163706967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 19:14 schreef Aphrodyte het volgende:
Dit topic is te rustig :')

Nee wacht.. Goed nieuws allemaal! ^O^

Tijd voor een meeting?
Kop koffie in het centrum van Rotterdam. :Y
pi_163707021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:42 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Kop koffie in het centrum van Rotterdam. :Y
Ik ben voor :)

Nog meer mensen?
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163707883
Bij een meeting moet ik altijd aan een vergadering denken ;(

Woon helaas niet in de buurt, anders was ik er graag bij geweest!
pi_163770244
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:01 schreef Gala6183 het volgende:
Bij een meeting moet ik altijd aan een vergadering denken ;(

Woon helaas niet in de buurt, anders was ik er graag bij geweest!
Omdat vergaderen ook koffie drinken en slap ouwehoeren is. :D
pi_163788030
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 08:47 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ik ben voor :)

Nog meer mensen?
Ik ben ook voor :D
pi_163789649
Gezellig :D
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163801503
''U bent verzekerd bij Ditzo zorgverzekeringen; en het spijt ons te laten weten dat Ditzo zorgverzekeringen onvoldoende zorg voor MDL patienten heeft ingekocht bij Meander MC; hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt om bovenop de normale wachttijd van 6 weken nog 6 weken te rekenen bij niet medisch urgente situaties''..

Nu vraag ik je...

Schofterig!! :')
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163801913
quote:
13s.gif Op zondag 17 juli 2016 08:10 schreef Aphrodyte het volgende:
''U bent verzekerd bij Ditzo zorgverzekeringen; en het spijt ons te laten weten dat Ditzo zorgverzekeringen onvoldoende zorg voor MDL patienten heeft ingekocht bij Meander MC; hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt om bovenop de normale wachttijd van 6 weken nog 6 weken te rekenen bij niet medisch urgente situaties''..

Nu vraag ik je...

Schofterig!! :')
het verbaast mij een beetje dat je met zo'n ernstige chronische ernstige ziekte het risico van een prijsvechtersbudget verzekering durft te nemen.
Zijn er ziekenhuizen in omgeving waar wel voldoende zorg is ingekocht?
pi_163802242
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 09:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

het verbaast mij een beetje dat je met zo'n ernstige chronische ernstige ziekte het risico van een prijsvechtersbudget verzekering durft te nemen.
Zijn er ziekenhuizen in omgeving waar wel voldoende zorg is ingekocht?
Ik heb geen andere keus; een hogere verzekering kan ik eenvoudig niet betalen. Ik heb hier overigens wel een uitgebreider pakket. Ik heb geen partner ofzo die daarbij kan helpen. Ik betaal nu al zo'n 150 e per maand aan ziektekosten.

Dit is het enige ziekenhuis in mijn buurt; en ik beschik niet over een auto dus dan houdt het vrij snel op want ik moet snel behandeld kunnen worden.

Maar dat dit kan vind ik gewoon te zot voor woorden. Het geldt trouwens voor een heleboel maatschappijen volgens de brief.
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_163802319
Het bizarre is dan nog dat ziekenhuizen en verzekeringsmaatschappijen grote bedragen op de balans hebben voor winst en reserves.
het klinkt alsof beide partijen een prijsconflict over de rug van patienten aan het uitvechten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')