Mooiquote:Op maandag 27 juni 2016 19:44 schreef 010P het volgende:
Alles goed met iedereen? lijkt er wel op gezien de stilte![]()
Hier nog bezig met budenofalk, voor mijn gevoel doet het zeker iets over 8 weken alles controleren om te kijken of dat daadwerkelijk ook zo is
Echt super on te lezen dat het eindelijk zo goed gaat met je!! Werd hoog tijd ookquote:Op maandag 27 juni 2016 20:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ja met mij gaat het geweldig vergeleken met vorig jaarvoor Skeletor! Sorry ben je een beetje vergeten. Hoe gaat het nu?
Wat doe ze daar? In het ziekenhuis staan helemaal geen piano's.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Via Facebook zag ik dat Skeletor een tijdje in t ziekenhuis lag en nu gelukkig wel weer thuis is.
Veelquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:27 schreef Aphrodyte het volgende:
Sterkte Crohnjurist; klinkt als een nare situatie![]()
Skeletor is ook op mijn FB en komt binnenkort vast zelf vertellen waarom ze in het ziekenhuis was; ik vind het wat te prive om zo te melden.
Ik ben aangenomen voor een ochtend per week als patientondersteuner op de MDL afdeling waar ik zelf ook gelegen heb
Wat leuk!quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:27 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ben aangenomen voor een ochtend per week als patientondersteuner op de MDL afdeling waar ik zelf ook gelegen heb
Ja is hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:12 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja is het![]()
Lijkt me heel leuk en zinvol om te doen dus ik heb er veel zin in.Hoe doe jij het? Leven met een lichaam dat niet mee wil werken met je hoofd, met een ziekte die steeds terugkeert, met een tijdelijke verlichting van je klachten na de zoveelste aanpassing van de behandeling, met de illusie die je hebt dat met de volgende combinatie van medicijnen en doseringen het eindelijk een lange tijd goed zal gaan en dan het verraad, de teleurstelling de frustratie dat je weer in toenemende mate klachten krijgt, weer geremd wordt terwijl je nog zoveel wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik weet het niet meer.![]()
Zo ervaar ik het helemaal niet eigenlijk. . Door mijn ruiterembolie vorig jaar ben ik totaal anders in het leven gaan staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:56 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Hoe doe jij het? Leven met een lichaam dat niet mee wil werken met je hoofd, met een ziekte die steeds terugkeert, met een tijdelijke verlichting van je klachten na de zoveelste aanpassing van de behandeling, met de illusie die je hebt dat met de volgende combinatie van medicijnen en doseringen het eindelijk een lange tijd goed zal gaan en dan het verraad, de teleurstelling de frustratie dat je weer in toenemende mate klachten krijgt, weer geremd wordt terwijl je nog zoveel wil?
Want ik weet het niet meer.![]()
Ja die. Wist niet hoe je dat moest spellen en had geen zin in het geven van een beschrijvingquote:
Een onderzoek waarin gemeten wordt hoeveel ontstekingsremmende eiwitten je lichaam verlaten als maat voor de ontsteking die specifieker is dan een bloedtest? Ik snap niet waarom je geen zin hebt om dat te delen hoor.quote:
Je wil een foto?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:58 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Een onderzoek waarin gemeten wordt hoeveel ontstekingsremmende eiwitten je lichaam verlaten als maat voor de ontsteking die specifieker is dan een bloedtest? Ik snap niet waarom je geen zin hebt om dat te delen hoor.
Kop koffie in het centrum van Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:14 schreef Aphrodyte het volgende:
Dit topic is te rustig
Nee wacht.. Goed nieuws allemaal!
Tijd voor een meeting?
Ik ben voorquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:42 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Kop koffie in het centrum van Rotterdam.
Omdat vergaderen ook koffie drinken en slap ouwehoeren is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:01 schreef Gala6183 het volgende:
Bij een meeting moet ik altijd aan een vergadering denken![]()
Woon helaas niet in de buurt, anders was ik er graag bij geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |