Het is in ieder geval iets waard dat er al members zijn die voor flinke warmte gaan. Teken aan de horizonquote:Op zondag 27 maart 2016 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, sorry als ik nu weer de pessimist ben, maar als ik bovenstaande pluim lees lijkt het, dat we twee daagjes temps van rond de 16 graden zullen krijgen, en daarna zakt ie weer keihard terug naar onder normaal... graad of 9 a10?
Zelfs kans op nachtvorstquote:Op zondag 27 maart 2016 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, sorry als ik nu weer de pessimist ben, maar als ik bovenstaande pluim lees lijkt het, dat we twee daagjes temps van rond de 16 graden zullen krijgen, en daarna zakt ie weer keihard terug naar onder normaal... graad of 9 a10?
Maakt niet uit voor Dick aangezien hij dan in Californië zitquote:
Als het maar zonnig en windstil is.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:39 schreef Dven het volgende:
NL ook lang niet gek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is deze tijd van het jaar inderdaad al goed genoeg vaak.quote:
In ieder geval niet in het rijtje meest memorabele maarten. In koude noch wamte.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef aloa het volgende:
Maart zit nog ruim onder het gemiddelde. Wel minder geworden naar het einde toe.
[ afbeelding ]
Halverwege de middag.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Blik het volgende:
Wanneer is het hoogtepunt van de storm? Heb voor morgen een ritje van 100 km ingepland namelijk..
Nee. Alles behalvequote:Op zondag 27 maart 2016 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is deze tijd van het jaar inderdaad al goed genoeg vaak.
Ik ga hier eens kijken of ik al verbranden kan. Morgen zonkracht 5 a 6
Hell yeah! Succes met de nachtvorst muhahahaquote:Op zondag 27 maart 2016 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor Dick aangezien hij dan in Californië zit
In Californië is ook nog nachtvorstquote:Op zondag 27 maart 2016 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hell yeah! Succes met de nachtvorst muhahaha
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:24 schreef Fred0w het volgende:
Ik kan geen plaatje uploaden maar Estofex geeft toch wel kans op onweer voor het westen.
Je gaat alleen naar L.A. ?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
http://www.weer.nl/verwac(...)os-angeles/18821080/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |