Dit ja. Echt verdomd irritant, want het is een vrij koude wind en ik zit in een best open gebiedquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:31 schreef VacaLoca het volgende:
Eindelijk een beetje warme temperatuur en zon en dan moet er natuurlijk windkracht 5 staan..
Veel neerslag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Volgende week wordt een flinke zure appel
Dat bedoel ik. Het is natuurlijk alweer veel te lang droog geweest.quote:
Goed voor de boeren, die zijn er blij meequote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het is natuurlijk alweer veel te lang droog geweest.
Die hebben er nog niks aan, het is zaaitijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Goed voor de boeren, die zijn er blij mee
Geen idee, maar teveel droogte lijkt me ook niet goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben er nog niks aan, het is zaaitijd.
Meeste zooi wordt tussen maart en juni gezaaidquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, maar teveel droogte lijkt me ook niet goed.
Zon? Alweer volledig bewolkt hier hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:31 schreef VacaLoca het volgende:
Eindelijk een beetje warme temperatuur en zon en dan moet er natuurlijk windkracht 5 staan..
Ik heb een kleurtje op gedaan langs het hockeyveld. Heeeeeel vervelend om nu naar een wedstrijd van dochter te kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
dit! Zonder jas over de hei gewandeldlentekriebels
![]()
(Morgen weerweer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |