Ik vind het vooral klinken als: 'het kan dit blik Z-artiesten zijn, maar we kunnen ook een soortgelijk blik opentrekken, met andere, even inwisselbare artiesten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
"Met artiesten als..."
Vreemde manier van aankondigen.
"En dan nu buurman Piet, hij is een artiest als Colin!"
Daar komt het wel op neer, denk ik. Anders was het wel 'line-up onder voorbehoud' geweest.. Maar goed: ik zou ook op het affiche zetten in welke plaats Wijkcentrum 'T Open Hof is. Dat is ook best handig om te weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral klinken als: 'het kan dit blik Z-artiesten zijn, maar we kunnen ook een soortgelijk blik opentrekken, met andere, even inwisselbare artiesten.
Mijn God.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar goed: ik zou ook op het affiche zetten in welke plaats Wijkcentrum 'T Open Hof is. Dat is ook best handig om te weten.
Is dat ding in haar mond nog ontploft?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:35 schreef mario390 het volgende:
Toppertjes Feestje in Plaza/arnhem![]()
[ afbeelding ]
weet ik niet maar is gevarlijk zo watquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:04 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Is dat ding in haar mond nog ontploft?
En ze doet iets met haar passie, lijkt me nog altijd het voornaamste maarja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze schnabbelt er leuk bij. Het kan alleen maar beter worden
wat is met Naomi hoor?quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:53 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom kan gnoom nu wel 'leuk' doen.. Beter te pruimen dan in uto..
quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:53 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom kan gnoom nu wel 'leuk' doen.. Beter te pruimen dan in uto..
Alleen is het voordeel dat ik haar nu na 10 seconden af kan zetten.quote:
post je nu 2 keer dat selbe?quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is het voordeel dat ik haar nu na 10 seconden af kan zetten.
quote:
absoluut niet. Nicole.. Team Nicolequote:Op woensdag 30 maart 2016 20:29 schreef Enah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rowan en PB dit is jullie kans.
Slim bekeken toch van de tattooshop, en Ivan heeft daar blijkbaar geen moeite mee....quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
absoluut niet. Nicole.. Team Nicole
Ivan wordt gebruikt om nog wat fans naar die tattooshop te lokken
hij is domquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:06 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Slim bekeken toch van de tattooshop, en Ivan heeft daar blijkbaar geen moeite mee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |