Liever niet op TVquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:42 schreef LompeHork het volgende:
OH MEISJE JE BENT ZO GOED JE BENT ZO MOOI. Godverdomme trek die dildo er dan ook uit, als je toch bezig bent.
De 1e auditie was om 21:00 ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef tralalala het volgende:
20:30 - 22:30
Beetje overdreven wat mij betreft.
Hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef Awsom het volgende:
verdomme steeds die kutmods die lapo's kapen
Volgens mij zit bijna elke bekende Nederlander wel aan de coke johquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:41 schreef H0D3NPYL het volgende: [..] Dat was Wendy. Maar Martijn wss ook ja
![]()
Ja maar zij is 15.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, dat mag dan wel weer, het is na 21:00 dus de kleine kinderen liggen op bed.
Wel leuke tietenquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef ato het volgende:
Ik vind Eva Simons meteen een stuk minder leuk..
Hij heeft er wel de kop voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij zit bijna elke bekende Nederlander wel aan de coke johMartijn dus ook
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Karina het volgende:
De lat ligt niet erg hoog volgens mij.
Kijk deze dikke pad
Zo, dat is een oudje ondertussenquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
Vermaak voor in de reclame
GC / Wie is deze man?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
GC / Wie is deze man?
FOK!-klassiekerquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
GC / Wie is deze man?
ik vind het tot nu toe nogal matigquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Karina het volgende:
Kijk deze dikke pad
Ik kende haar niet eensquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef ato het volgende:
Ik vind Eva Simons meteen een stuk minder leuk..
Ik vond het vroeger ook veel leuker volgens mij, ik kijk nu puur voor leedvermaak.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Karina het volgende:
Kijk deze dikke pad
een liedje van haar werd een paar jaar geleden ongeveer 16 keer per uur op alle radiozenders gedraaidquote:
"een bloedziekte"quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:46 schreef iBenny het volgende:
lupusnederland.nl (1e resultaat bij zoeken "lupus" op google) ligt eruit, omdat mensen zijn gaan zoeken wat lupus is
Martijn en Patty B. zijn echte coke-maatjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij zit bijna elke bekende Nederlander wel aan de coke johMartijn dus ook
Ik moet daar dus hardop om lachen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
GC / Wie is deze man?
Man, elke "talentenjacht" op tv is gewoon precies hetzelfdequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef HiddenResponse het volgende:
Dit is geen talentenjacht, maar meer een afzeikjacht. De jury probeert nog eens grappige oneliners te maken en falen zelf in hun woorden of spreekwoordelijke uitingen. Maargoed wat een aantrekkingskracht heeft het ook op bepaalde mensen zeg. Ieder mens heeft toch wel een eerlijke vriend, vriendin of familielid die de zangkunsten eerlijk beoordeelt. Wat een vertoning van zowel deelnemers als jury. Wel tof dat de mensen met zangkwaliteiten er nog aan mee durven te doen.
The Voice, is -mede door de voorrondes- pure kwaliteit in vergelijk met dit.
Ik volg de hitlijsten al een jaar of 15 niet meerquote:
PTA / Wat is deze auto waard?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet daar dus hardop om lachen.
We don't ship to the Netherlands was ook genot.
Het is wel trending topic op twitter. Denk wel een prima kijkcijferscore voor RTL5-begrippen,quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef HiddenResponse het volgende:
Dit is geen talentenjacht, maar meer een afzeikjacht. De jury probeert nog eens grappige oneliners te maken en falen zelf in hun woorden of spreekwoordelijke uitingen. Maargoed wat een aantrekkingskracht heeft het ook op bepaalde mensen zeg. Ieder mens heeft toch wel een eerlijke vriend, vriendin of familielid die de zangkunsten eerlijk beoordeelt. Wat een vertoning van zowel deelnemers als jury. Wel tof dat de mensen met zangkwaliteiten er nog aan mee durven te doen.
Dank.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef Max23 het volgende:
GC / Wie is deze man?
Okéquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef HiddenResponse het volgende:
Ken ik niet, linkjequote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet daar dus hardop om lachen.
We don't ship to the Netherlands was ook genot.
Ik wilde eerst zeggen "Godquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HO PAS OP ZE IS GEREFORMEERD PAS JE TAAL AAN!
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen "God", maar laatste keer dat ik dat deed werd ik twee weken ziek en ziekenhuis, nu ben ik bang
AHquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Die past in het weekend mama's BH aan als zijn moeder niet thuis is
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand het linkje naar het YT-filmpje voor me?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand het linkje naar het YT-filmpje voor me?
ze worden aangespoord, maar het is niet 'gestaged'quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:00 schreef Pap89 het volgende:
Wel duidelijk dat er enorm veel GESTAGED is, de tering.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:01 schreef Caland het volgende:
Dat viesdikke wijf moet echt niet gaan zuipen. Of juist welm
Er doen al genoeg FOK!kers mee, van wat ik net gezien hebquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is toch niet echt een liedje-liedje? Zo kan ik ook bij Idols komen.
Check YT.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze een normaal liedje zou zingen
Daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Er doen al genoeg FOK!kers mee, van wat ik net gezien heb
nee, hij is gewoon homoquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef matthijst het volgende:
Zou het kunnen dat Jamai gewoon het grootste "talent" is dat er in Nederland te vinden is?
En dit gewoon een paar weken mensen afzeiken wordt?
Dit is wel een chickiequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:05 schreef tralalala het volgende:
Waarom laten ze die chickies niet zien dan?
Ik meende dat hij het was die die kandidaten interviews doet. Zo van achter gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |