U zult gemist worden....quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:32 schreef Copycat het volgende:
Thanks. En zeker niks ten nadele van Re en Moblo. We vormden een geweldig team, samen.
R&P is modloos, dus doe het rustig aan ajb. Dit is geen uitnodiging om de boel (verder) uit te testen. (algemeen dus, niet jij specifiekquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:05 schreef Cue_ het volgende:
doeg Lieve modjes!
Wie hebben we hier dan nog over
Niemand. Anarchie staat aan de voordeurquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:05 schreef Cue_ het volgende:
doeg Lieve modjes!
Wie hebben we hier dan nog over
Whehe nee, daar ging ik ook niet vanuit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
R&P is modloos, dus doe het rustig aan ajb. Dit is geen uitnodiging om de boel (verder) uit te testen. (algemeen dus, niet jij specifiek)
Promoverenquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe nee, daar ging ik ook niet vanuit.
Maar ben benieuwd. Wel jammer.
Heb je wel ineens zeeën van vrije tijd. Wat ga je daarmee doen?
Nee, toen was de kogel al door de kerk gejaagd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:47 schreef Elvi het volgende:
Die liveblogs van gisteren waren denk ik net het laatste zetje
Kunnen we nog iets van uitleg of toelichting verwachten, zodat wij als users misschien ook bij onszelf te rade kunnen gaan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, toen was de kogel al door de kerk gejaagd.
denk je dat t ineens aan de users ligt ja?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunnen we nog iets van uitleg of toelichting verwachten, zodat wij als users misschien ook bij onszelf te rade kunnen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |