En Lotto Jumbo rijdt daar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha een enorme groep, en niet ver erachter nog een.
Zou wat zijn.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond Van Avermaet veel leuker toen hij nooit won.
Ja maar nu gaat Wuyts m zien als de nieuwe Boonen, logisch dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond Van Avermaet veel leuker toen hij nooit won.
Het ging deze keer goed tot 300m van de finishquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zal genoten hebben van Gaviria
Kan er he-le-maal niks van!quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat de Gaviria-bash maar beginn...... laat maar.
Absoluut, iemand van 21 die in zijn eerste twee eendagskoersen, waarvan een nagenoeg de 300 kilometer aantikt en in de ander koerst hij voor het eerst op steentjes, meedoet om de overwinning. Grootste talent van de wereld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zal genoten hebben van Gaviria
Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut, iemand van 21 die in zijn eerste twee eendagskoersen, waarvan een nagenoeg de 300 kilometer aantikt en in de ander koerst hij voor het eerst op steentjes, meedoet om de overwinning. Grootste talent van de wereld.
Wat een faalhaas.
Nouja, hij gaat veel te vroeg aan, dat is wel een faal. Dat moet zelfs jij met ons eens zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut, iemand van 21 die in zijn eerste twee eendagskoersen, waarvan een nagenoeg de 300 kilometer aantikt en in de ander koerst hij voor het eerst op steentjes, meedoet om de overwinning. Grootste talent van de wereld.
Wat een faalhaas.
Gelukkig ben jij er.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken.
Er zitten maar weinig echte kenners op dit forum.
haha madquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben heel erg blij met wat hij laat zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, hij gaat veel te vroeg aan, dat is wel een faal. Dat moet zelfs jij met ons eens zijn.
En lekker schijt aan de schijfremmen hype van z'n teamquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Max23 het volgende:
Pietertje heeft nog 30 seconden met 15 km
Tja zoals SaintOfKillers terecht altijd zegt, je weet nooit welke kansen je nog gaat krijgen. Er is van talloze renners gedacht toen ze niet wonnen dat het in de toekomst nog wel zou komen, maar dat is zeker niet altijd het geval. Maar ik heb ook wel vertrouwen in Gaviria hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben heel erg blij met wat hij laat zien.
Sterker, de Tour heeft geen Weening.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Max23 het volgende:
Dit deelnemersveld in Catalonië is net zo sterk als in de Tour
Ik hoop op Kientanaquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Max23 het volgende:
Maar goed wie gaat er vandaag winnen? Froome, Quintana, Contador, Zakarin, Aru, Porte, Rodriguez?
De Gees.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Max23 het volgende:
Maar goed wie gaat er vandaag winnen? Froome, Quintana, Contador, Zakarin, Aru, Porte, Rodriguez?
Dit is een filosofie, dan kun je overal een punt aan lullen. Gaviria is een talent van de absolute buitencategorie, dat ziet elke blinde nog. Hij is 21, ziet voor het eerst in z'n leven een kassei op de weg liggen en hij wint hier niet omdat hij de sprint tevroeg aan gaat, niet omdat het parcours hem voor geen meter ligt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja zoals SaintOfKillers terecht altijd zegt, je weet nooit welke kansen je nog gaat krijgen. Er is van talloze renners gedacht toen ze niet wonnen dat het in de toekomst nog wel zou komen, maar dat is zeker niet altijd het geval. Maar ik heb ook wel vertrouwen in Gaviria hoor.
Ik denk niet dat hij te vroeg aanging, hij was gewoon gesloopt door de koers. Dat is geen schande, volgend jaar is ie weer sterker en heeft ie betere kansquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een filosofie, dan kun je overal een punt aan lullen. Gaviria is een talent van de absolute buitencategorie, dat ziet elke blinde nog. Hij is 21, ziet voor het eerst in z'n leven een kassei op de weg liggen en hij wint hier niet omdat hij de sprint tevroeg aan gaat, niet omdat het parcours hem voor geen meter ligt.
Gewoon een combinatie van beiden. Simpel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij te vroeg aanging, hij was gewoon gesloopt door de koers.
Allebeiquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij te vroeg aanging, hij was gewoon gesloopt door de koers. Dat is geen schande, volgend jaar is ie weer sterker en heeft ie betere kans
Ziedend mad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Hahaha.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een filosofie, dan kun je overal een punt aan lullen. Gaviria is een talent van de absolute buitencategorie, dat ziet elke blinde nog. Hij is 21, ziet voor het eerst in z'n leven een kassei op de weg liggen en hij wint hier niet omdat hij de sprint tevroeg aan gaat, niet omdat het parcours hem voor geen meter ligt.
“Ik heb Catalonië aangestipt.”quote:
Nog een Britse wielergod.quote:
Nouja dat doe je zelf, hij maakt gewoon zowel hier als in MSR een essentiële fout. Niks mis met dat toegeven en hem nog steeds een fantastisch talent noemenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had hem opgesteld in de prono.quote:
Ik heb ze gewoon allebei.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had hem opgesteld in de prono.
Ik had beter voor de Tartaar kunnen kiezen.
Ik had Porte naast de grote drie.quote:
Oh,quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, dus vraag het niet aan mij.
Hij staat zesde in het AK normaal gesproken. Bericht movistar Twitter ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oh,.
Zal wel een foutje zijn toch? Werd negende ofzo dacht ik?
twitter:Movistar_Team twitterde op woensdag 23-03-2016 om 17:27:22#VoltaCatalunya: @NairoQuinCo, 6º en la general tras La Molina (+19”). Martin, con 6” sobre Contador; 8” con Bardet; 12” a TVG y 19” a Porte reageer retweet
Op procyclingstats staat Kientana 6e aangegeven ipv Formoloquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Movistar_Team twitterde op woensdag 23-03-2016 om 17:27:22#VoltaCatalunya: @NairoQuinCo, 6º en la general tras La Molina (+19”). Martin, con 6” sobre Contador; 8” con Bardet; 12” a TVG y 19” a Porte reageer retweet
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=163649&c=1quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op procyclingstats staat Kientana 6e aangegeven ipv Formolo
Dan hebben ze dat weer aangepast. Even officiele uitslag afwachtenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=163649&c=1
Hier niet
twitter:Nicosix_PCP twitterde op woensdag 23-03-2016 om 17:30:05@ProCyclingStats they forgot Quintana who finished with Porte (6th) reageer retweet
twitter:ProCyclingStats twitterde op woensdag 23-03-2016 om 17:31:33@Nicosix_PCP We know but don’t change anything till we have complete official results reageer retweet
Dat moet je helemaal niet willen joh. Als je zo'n snelle sprint hebt moet je die gewoon gaan ontwikkelen en ritzeges en groene truien gaan sparen. Als je die kwaliteiten hebt (zeker icm wat hij nu al op lastigere parcoursen kan) en niet van het kaliber Cancellara bent in de kasseienkoersen is het pure verspilling als je je daar op gaat richten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaviria rijdt voor het eerst van zijn leven op steentjes en gaat meedoen voor de overwinning. Ik zie hem zijn droomkoers Parijs-Roubaix op termijn nog zomaar winnen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Nouja, Cancellara is vanaf volgend jaar natuurlijk niet langer in het peloton te vinden en daarachter zit toch wel een gapend gat. Je hoeft geen Museeuw of Boonen te zijn om te winnen in Roubaix, dat laat de erelijst wel zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet willen joh. Als je zo'n snelle sprint hebt moet je die gewoon gaan ontwikkelen en ritzeges en groene truien gaan sparen. Als je die kwaliteiten hebt (zeker icm wat hij nu al op lastigere parcoursen kan) en niet van het kaliber Cancellara bent in de kasseienkoersen is het pure verspilling als je je daar op gaat richten.
De sterke sprinters lijken juist automatisch goed op de kasseien. Gaviria is wel iets anders gebouwd, maar het sluit elkaar niet uit imoquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet willen joh. Als je zo'n snelle sprint hebt moet je die gewoon gaan ontwikkelen en ritzeges en groene truien gaan sparen. Als je die kwaliteiten hebt (zeker icm wat hij nu al op lastigere parcoursen kan) en niet van het kaliber Cancellara bent in de kasseienkoersen is het pure verspilling als je je daar op gaat richten.
Die had beter Froem op zijn bagagedrager mee kunnen nemen, die was niet goed.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu ik Weening zo zie rijden moet ik denken aan een vorig Belgisch drama dat een koers versoberde, toen werd hij nog aangevallen omdat hij juichte geloof ik.
Toen was Karl (die met die Pozzato obsessie) niet meer voor rede vatbaar, die was de dag daarna ook huiswaarts gekeerd geloof ik. Maar beter ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu ik Weening zo zie rijden moet ik denken aan een vorig Belgisch drama dat een koers versoberde, toen werd hij nog aangevallen omdat hij juichte geloof ik.
Kruijswijk is gewoon een eenmansteam geworden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, dat was dus het dreamteam van Jumbo. Kelderman met een snotneus naar huis, Kruijsie en Roglic buiten de top 20 en De Gees in de bus.
Natuurlijk kan hij proberen daar te gaan winnen, maar hij zou er in mijn ogen geen energie in moeten steken om zich daar op te richten middels training, gewicht of wat dan ook. Daarbij ben je, zeker als je niet tot de absolute top behoort op de kasseien, altijd afhankelijk van het koersverloop en wat die beteren doen in de koers. Zou ik nogal wat vinden om je met het talent van Gaviria hier op te gaan richten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, Cancellara is vanaf volgend jaar natuurlijk niet langer in het peloton te vinden en daarachter zit toch wel een gapend gat. Je hoeft geen Museeuw of Boonen te zijn om te winnen in Roubaix, dat laat de erelijst wel zien.
Degenkolb is heel erg goed op de kasseien. Maar mannen als Kristoff, Demare, Sagan en Boasson Hagen mikken er keer op keer op maar komen daar tot nu toe ook keer op keer wat tekort. Zeker die laatste twee zouden veel meer kunnen bereiken in de Amstel, en Sagan zou Luik ook aan moeten kunnen als hij in topvorm is, snap niet dat zulke renners zo halsstarrig blijven proberen in Roubaix. In de kasseienritten in de Tour hebben we trouwens kunnen zien dat er wel meer renners zijn die goed meekunnen op de kasseien, waarbij het criterium vooral lijkt te zijn dat je hard moet kunnen trappen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De sterke sprinters lijken juist automatisch goed op de kasseien. Gaviria is wel iets anders gebouwd, maar het sluit elkaar niet uit imo
Bedoel je dat Dumoulin misschien DOPING gebruikt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die moet wellicht tegen een paal aanrijden zodat hij in de Giro weer kan gaan vliegen
Ja dat vind ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij proberen daar te gaan winnen, maar hij zou er in mijn ogen geen energie in moeten steken om zich daar op te richten middels training, gewicht of wat dan ook. Daarbij ben je, zeker als je niet tot de absolute top behoort op de kasseien, altijd afhankelijk van het koersverloop en wat die beteren doen in de koers. Zou ik nogal wat vinden om je met het talent van Gaviria hier op te gaan richten.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:09 schreef wimderon het volgende:
Ik snap overigens ook niet dat je als renner met als absoluut sterkste punt de kasseien bewust maar 4 van dat soort koersen gaat rijden, maar dat geheel terzijde.
Hier lijkt me geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef Slobeend het volgende:
Op Sporza.be:
Dwars door Vlaanderen in een notendop
Sleutelmoment: Wanneer Van Avermaet 15 seconden voor het peloton uitrijdt, sleurt Terpstra eraan in het peloton. Doet de Nederlandse kampioen dat niet, blijft Van Avermaet misschien wel voorop.
Hij heeft, in tegenstelling tot Pozzato, iets gedaan wat de kansen op winst van iemand uit zijn ploeg vergrootte.quote:
Ik wist dat jij dit zou zeggen en in principe heb je gelijk. Toch moest ik lachen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier lijkt me geen speld tussen te krijgen.
Het klinkt vrij moedeloos allemaal..quote:“Het ging vandaag lang goed, maar de uitslag valt tegen”, zei ploegleider Addy Engels na de eerste bergetappe in de Volta Ciclista a Catalunya. “We zijn teleurgesteld. Robert Gesink was onze man. We hebben hem de hele dag beschermd, maar hij moest helaas al vrij vroeg op de laatste berg passen. Zijn klassement is nu over.”
Gesink wist zelf niet hoe het kwam dat hij zoveel tijd verloor. “Ik ben hier met top-10 ambities gestart en als je er dan in de eerste bergrit absoluut niet aan te pas komt, is dat een grote teleurstelling. Het leek wel alsof ik niet over de kracht in mijn benen kon beschikken. Vermogens die ik tijdens trainingen rijd, haalde ik vandaag niet op de slotklim.”
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Savio blijft toch een geweldige baas.
Zonde dat die ploeg de laatste jaren geen deuk meer in een pakje boter rijdt. Kan ie' leuk poseren met Rodolfo Torres en Egan Bernal, maar koersjes winnen ho maarquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Savio blijft toch een geweldige baas.
Krisoff heeft toch de RVV gewonnen? Dus die komt toch niks tekort op de kasseienquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij proberen daar te gaan winnen, maar hij zou er in mijn ogen geen energie in moeten steken om zich daar op te richten middels training, gewicht of wat dan ook. Daarbij ben je, zeker als je niet tot de absolute top behoort op de kasseien, altijd afhankelijk van het koersverloop en wat die beteren doen in de koers. Zou ik nogal wat vinden om je met het talent van Gaviria hier op te gaan richten.
[..]
Degenkolb is heel erg goed op de kasseien. Maar mannen als Kristoff, Demare, Sagan en Boasson Hagen mikken er keer op keer op maar komen daar tot nu toe ook keer op keer wat tekort. Zeker die laatste twee zouden veel meer kunnen bereiken in de Amstel, en Sagan zou Luik ook aan moeten kunnen als hij in topvorm is, snap niet dat zulke renners zo halsstarrig blijven proberen in Roubaix. In de kasseienritten in de Tour hebben we trouwens kunnen zien dat er wel meer renners zijn die goed meekunnen op de kasseien, waarbij het criterium vooral lijkt te zijn dat je hard moet kunnen trappen.
Parijs-Roubaix ≠ Ronde van Vlaanderen. Sagan speelt ook telkens een hoofdrol in de Ronde, maar in Roubaix nog nooit. Die ene keer dat Sagan zesde werd was dan nog omdat hij al geanticipeerd had, niet omdat hij bij de sterkeren in koers hoorde. Hushovd had het bijvoorbeeld precies omgekeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Krisoff heeft toch de RVV gewonnen? Dus die komt toch niks tekort op de kasseien
Die gaat zich richten op de grote rondes toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niks van koersschema van Geraint Thomas... Geen E3-prijs, geen Gent-Wevelgem, geen Parijs-Roubaix
Thomas wil (nog meer) ronderenner worden. Wiggins had waarschijnlijk ook liever 10x Roubaix gereden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niks van koersschema van Geraint Thomas... Geen E3-prijs, geen Gent-Wevelgem, geen Parijs-Roubaix
Zijn schema:quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:29 schreef Reljem het volgende:
[..]
Die gaat zich richten op de grote rondes toch?
Hij moet met Froome de vulkaan op tijdens Roubaix. Of welke klassiekerS bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn schema:
April:
Ronde van Vlaanderen
Luik Bastenaken Luik
Ronde van Romandie
Mei: ???
Juni:
Ronde van Zwitserland
Juli:
Ronde van Frankrijk
Wat mij betreft kan hij prima de kasseiklassiekers meepakken
Doel met name op E3, G-W, RvV, P-R. De andere kan je op zich wel missenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij moet met Froome de vulkaan op tijdens Roubaix. Of welke klassiekerS bedoel je?
Die eerste twee overlappen dus met Catalonië en vallen automatisch weg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doel met name op E3, G-W, RvV, P-R. De andere kan je op zich wel missen
Dat is waar, Catalonie heeft een geweldig deelnemersveld, daar is niks mis mee. Dan blijft het apart dat hij P-R niet rijdt maar wel LBLquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die eerste twee overlappen dus met Catalonië en vallen automatisch weg.
Niet echt, hoogtestage is gepland met het oog op Romandië.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is waar, Catalonie heeft een geweldig deelnemersveld, daar is niks mis mee. Dan blijft het apart dat hij P-R niet rijdt maar wel LBL
Dit wordt genot straks op de Port Ainéquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen nog een bergrit in Catalonie met Skybots voorop in peloton, gereduceerd tot 40 man.
Ten Dam en Weening in kopgroep
Zoals altijd. We hebben een plan maar als het in duigen valt weten we niet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het klinkt vrij moedeloos allemaal..
Laat die 'kopgroep' maar eerst Erviti bijhalen voordat ze mogen strijden om de winstquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zes minuten voorsprong, nog 24 km. Lijkt erop dat kopgroep mag strijden voor winst, tenzij ze zo hard tekeer gaan straks
In Catalonie waar Cruijff ook een legende isquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:24 schreef Momo... het volgende:
Voorop met nummer 14, bijzonder op een dag als vandaag...
Wat moet een klimgeit in die koersen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat moet een klimgeit in die koersen?
Wat een leuk gifje.quote:
Welke gifjes staan nog meer bij je bookmarks?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk dat hij bij mijn bookmarks staat.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke gifjes staan nog meer bij je bookmarks?
Ik verwacht ook een juichende Van Gaal en Neville.quote:
Doe maar niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een juichende Van Gaal en Neville.
U vraagt en hij draaitquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht ook een juichende Van Gaal en Neville.
Dat bepaal jij niet.quote:
Omdat je het zo lief vraagt nog een kleine impressie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke gifjes staan nog meer bij je bookmarks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johnny Testosteronnie bakt er niet veel meer van bij Roompot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:39 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland is vandaag niet gestart overigens. Dat u het weet.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt nog een kleine impressie.Waarom die van de baron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Weet ik ook niet. Vond het wel een leuk gifje. Ik heb overigens twee Neville-gifjes, dat je het weet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom die van de baron?
Vind ik wat veel eer voor zo'n lulletje rozenwater.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Vond het wel een leuk gifje. Ik heb overigens twee Neville-gifjes, dat je het weet.
Zou wel lachen zijn als hij het weet te presteren om met Valencia te degraderen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik wat veel eer voor zo'n lulletje rozenwater.
Het wachten is op Bertgod of Tartaar van Tatarije of Kientanaquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als hij het weet te presteren om met Valencia te degraderen.
Maar laten we de koers weer beschouwen.
Ik zit nu bij de symbolische 14km aangezien ik nog op school zit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het wachten is op Bertgod of Tartaar van Tatarije of Kientana
4 minuten nu tussen Pietertje en het peloton, schijnt.quote:
Dylan heeft ook al gewonnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De tweede (?) Nederlandse zege dit jaar na Peter Koninggod.
Dan wordt het Kruiswijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vrees eigenlijk voor de kansen van Pieter
Ja hoor Stijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De tweede (?) Nederlandse zege dit jaar na Peter Koninggod.
Ik doe gewoon alsof Lotto-Djumbo niet bestaat. Beetje zoals Feyenoord, geen daden maar woorden.quote:
Cannondale bestaat ook niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof Lotto-Djumbo niet bestaat. Beetje zoals Feyenoord, geen daden maar woorden.
Dat wordt niks als Clenti straks los gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisatie op twitter geeft aan 5.35 voor Weening tov Peloton
DDV blijkbaar ook niet als je ziet wie daar gewoon laat lopen in de sprint.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Wedstrijdjes als Haut Var en de driedaagse van West-Vlaanderen maakt niemand wat uit joh.
Dan moeten we ook nog op de banken gaan staan voor Colombiaantjes in San Luis of Langkawi.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Wedstrijdjes als Haut Var en de driedaagse van West-Vlaanderen maakt niemand wat uit joh.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DDV blijkbaar ook niet als je ziet wie daar gewoon laat lopen in de sprint.
twitter:BoogerdLive twitterde op donderdag 24-03-2016 om 16:49:51Please @stevendejongh haal die renner ff van kop? #VoltaCatalunya reageer retweet
Ligt aan die Spanjaardenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:58 schreef showtimer het volgende:
Wat een uitzendingZelfs de NOS kan dit beter
twitter:faustocoppi60 twitterde op donderdag 24-03-2016 om 17:01:32Remember: Weening climbed the fastest on La Molina yesterday. He's in awesome shape. #VoltaCatalunya reageer retweet
Catalaanse stopwatch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:faustocoppi60 twitterde op donderdag 24-03-2016 om 17:01:32Remember: Weening climbed the fastest on La Molina yesterday. He's in awesome shape. #VoltaCatalunya reageer retweet
Al ingelopen, lijkt me.quote:
In Spanje klopt doorgaans heel weinig.quote:
Het enige pluspunt aan Spanje is de Spaanse koninginquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Spanje klopt doorgaans heel weinig.
De Gendt zie ik er zo nog bijkomen ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pietertje ziet er wel uit alsof hij rijp is voor een wissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |