En Lotto Jumbo rijdt daar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha een enorme groep, en niet ver erachter nog een.
Zou wat zijn.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond Van Avermaet veel leuker toen hij nooit won.
Ja maar nu gaat Wuyts m zien als de nieuwe Boonen, logisch dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond Van Avermaet veel leuker toen hij nooit won.
Het ging deze keer goed tot 300m van de finishquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zal genoten hebben van Gaviria
Kan er he-le-maal niks van!quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat de Gaviria-bash maar beginn...... laat maar.
Absoluut, iemand van 21 die in zijn eerste twee eendagskoersen, waarvan een nagenoeg de 300 kilometer aantikt en in de ander koerst hij voor het eerst op steentjes, meedoet om de overwinning. Grootste talent van de wereld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zal genoten hebben van Gaviria
Laat je niet gek maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut, iemand van 21 die in zijn eerste twee eendagskoersen, waarvan een nagenoeg de 300 kilometer aantikt en in de ander koerst hij voor het eerst op steentjes, meedoet om de overwinning. Grootste talent van de wereld.
Wat een faalhaas.
Nouja, hij gaat veel te vroeg aan, dat is wel een faal. Dat moet zelfs jij met ons eens zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut, iemand van 21 die in zijn eerste twee eendagskoersen, waarvan een nagenoeg de 300 kilometer aantikt en in de ander koerst hij voor het eerst op steentjes, meedoet om de overwinning. Grootste talent van de wereld.
Wat een faalhaas.
Gelukkig ben jij er.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken.
Er zitten maar weinig echte kenners op dit forum.
haha madquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben heel erg blij met wat hij laat zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, hij gaat veel te vroeg aan, dat is wel een faal. Dat moet zelfs jij met ons eens zijn.
En lekker schijt aan de schijfremmen hype van z'n teamquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:52 schreef Max23 het volgende:
Pietertje heeft nog 30 seconden met 15 km
Tja zoals SaintOfKillers terecht altijd zegt, je weet nooit welke kansen je nog gaat krijgen. Er is van talloze renners gedacht toen ze niet wonnen dat het in de toekomst nog wel zou komen, maar dat is zeker niet altijd het geval. Maar ik heb ook wel vertrouwen in Gaviria hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken. Ik ben heel erg blij met wat hij laat zien.
Sterker, de Tour heeft geen Weening.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Max23 het volgende:
Dit deelnemersveld in Catalonië is net zo sterk als in de Tour
Ik hoop op Kientanaquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Max23 het volgende:
Maar goed wie gaat er vandaag winnen? Froome, Quintana, Contador, Zakarin, Aru, Porte, Rodriguez?
De Gees.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Max23 het volgende:
Maar goed wie gaat er vandaag winnen? Froome, Quintana, Contador, Zakarin, Aru, Porte, Rodriguez?
Dit is een filosofie, dan kun je overal een punt aan lullen. Gaviria is een talent van de absolute buitencategorie, dat ziet elke blinde nog. Hij is 21, ziet voor het eerst in z'n leven een kassei op de weg liggen en hij wint hier niet omdat hij de sprint tevroeg aan gaat, niet omdat het parcours hem voor geen meter ligt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja zoals SaintOfKillers terecht altijd zegt, je weet nooit welke kansen je nog gaat krijgen. Er is van talloze renners gedacht toen ze niet wonnen dat het in de toekomst nog wel zou komen, maar dat is zeker niet altijd het geval. Maar ik heb ook wel vertrouwen in Gaviria hoor.
Ik denk niet dat hij te vroeg aanging, hij was gewoon gesloopt door de koers. Dat is geen schande, volgend jaar is ie weer sterker en heeft ie betere kansquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is een filosofie, dan kun je overal een punt aan lullen. Gaviria is een talent van de absolute buitencategorie, dat ziet elke blinde nog. Hij is 21, ziet voor het eerst in z'n leven een kassei op de weg liggen en hij wint hier niet omdat hij de sprint tevroeg aan gaat, niet omdat het parcours hem voor geen meter ligt.
Gewoon een combinatie van beiden. Simpel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij te vroeg aanging, hij was gewoon gesloopt door de koers.
Allebeiquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij te vroeg aanging, hij was gewoon gesloopt door de koers. Dat is geen schande, volgend jaar is ie weer sterker en heeft ie betere kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |