Ben je nou echt debiel?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oftewel ze waren al in belgie? Dat maakt het dan nog bijzonderder, hoe hebben die types daar zo kunnen opereren? Lag iedereen te slapen?
Geen idee wat er met die quote aan de hand is. :\quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:51 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
volgens mij gaat er iets mis met je quote, die reactie die je quote is niet van mij afkomstig maar mijn naam staat er wel. maar goed. als je twee mannen met een een moslim uiterlijk langs ziet lopen en beide mannen hebben aan 1 hand een handschoen. Verdacht genoeg lijkt me.
Verder hadden die veiligheidsdiensten allang moeten weten waar ze bij zulke zaken op moeten letten, hoe gaat een bom af? Met een ontstekingsmechanisme, en waar zit dat? Op je hand, en hoe bedek je dat? Met een handschoen. Hoppa, deze 2 kerels op camera zijn de lul.
Goed werk weer
Wat maakt het nog uit op 55-60 miljoen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja idioot, ze zitten hier al, en dan nog meer potentieel gevaarlijk volk binnen halenachterlijken
Dus kunnen binnenwandelende strijders gewoon overal wel op steun rekenen onderhand.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee gewoon in de steden. Er is meer dan Molenbeek
Het is ook dat twee mensen maar één handschoen aanhebben en samen rondlopen dat verdacht is. Zeker gezien het arabisch uiterlijk. (in een tijd waar letterlijk jacht gemaakt wordt op groepen zoals die in frankrijk aanslagen pleegde)quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee wat er met die quote aan de hand is. :\
Maar het lijkt me sterk dat het zo opvalt dat iemand één handschoen aan heeft.
Iedereen met een snor en 1 of 2 handschoenen aan controleren dus. En met een hoofddoek. En soms zijn negers ook moslim. En blanken die bekeerd zijn ook. Handschoenen verbieden is de enige oplossing.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:51 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
volgens mij gaat er iets mis met je quote, die reactie die je quote is niet van mij afkomstig maar mijn naam staat er wel. maar goed. als je twee mannen met een moslim uiterlijk langs ziet lopen en beide mannen hebben aan 1 hand een handschoen. Verdacht genoeg lijkt me.
Verder hadden die veiligheidsdiensten allang moeten weten waar ze bij zulke zaken op moeten letten, hoe gaat een bom af? Met een ontstekingsmechanisme, en waar zit dat? Op je hand, en hoe bedek je dat? Met een handschoen. Hoppa, deze 2 kerels op camera zijn de lul.
Goed werk weer
Dat mag wel, het slaat alleen nergens op zoals je hebt kunnen lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:17 schreef Elzies het volgende:
Als we de strijd tegen IS en de strijd tegen het aanverwante terrorisme geen oorlog meer mogen noemen is het hek van de dam.
Tot hun 18de naar een heropvoedingskamp sturen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, dergelijke kutjeugd loopt inderdaad rond. Wat doe je eraan?
Dus je wilt op elk station, vliegveld of ieder andere plek alle arabische mensen die samenlopen onderzoeken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:55 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Het is ook dat twee mensen maar één handschoen aanhebben en samen rondlopen dat verdacht is. Zeker gezien het arabisch uiterlijk.
Dit toont eens te meer aan dat de opvoeding in islamitische gezinnen minder en minder belangrijk wordt geacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:56 schreef Japie77 het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)OOe&ocid=mailsignout
Dat was geloof ik wel de bedoeling ja, om daar alert op te zijn. Maar blijkbaar is dat weer een brug te ver en mogen we alleen achteraf zeggen dat het arabieren waren met allebei één handschoen aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus je wilt op elk station, vliegveld of ieder andere plek alle arabische mensen die samenlopen onderzoeken?
Met handschoenen aan lopen op een vliegveld is niet verdacht wil je zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen met een snor en 1 of 2 handschoenen aan controleren dus. En met een hoofddoek. En soms zijn negers ook moslim. En blanken die bekeerd zijn ook. Handschoenen verbieden is de enige oplossing.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:56 schreef Japie77 het volgende:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)OOe&ocid=mailsignout
Profiling. Doen ze in Israel ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus je wilt op elk station, vliegveld of ieder andere plek alle arabische mensen die samenlopen onderzoeken?
Er zit wel wat in hoor. Er word met 2 maten gemeten door de westerse journalistiek.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit toont eens te meer aan dat de opvoeding in islamitische gezinnen minder en minder belangrijk wordt geacht.
Daar gaat het nu niet over, ik heb het nu over deze mannen die beide 1 handschoen dragen. Dat is verdacht en dat hadden ze kunnen zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hoorden door de telefoon een ontploffing en gerinkel van brekend glas...quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep... volgens mij hadden die hun vader aan de telefoon toen het noodlot toesloeg
Ik vind het eigenlijk wel slim. Als ik een beste rondreis heb gehad heb ik na een week of 4 toch vaak last van eeltvorming en een branderig gevoel op de hand waarmee ik de koffer 4 weken voort heb gesleept. Was te voorkomen geweest met een handschoen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Met handschoenen aan lopen op een vliegveld is niet verdacht wil je zeggenHet maakt niet uit of diegene blank of neger is, het is gewoon verdacht.
Nee dat was een reactie op peachbird.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:59 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet over, ik heb het nu over deze mannen die beide 1 handschoen dragen. Dat is verdacht en dat hadden ze kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |