Zoals ik zeg jij kijkt naar een stilstaand beeld die ingezoomd is omdat ze wisten waar ze naar moesten zoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:46 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ja omdat jij dat plaatje nu ziet. Maar als jij naar bewegende beelden zit te kijken zie je gewoon 3 mannen met een trolly.. Niks vreemds aan.
Kom maar met wat quotes van' en anders verwijs ik je naar de uitknop van je pc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dom je berichten waren.
Even afgezien van het feit dat je ook niet kan tellen.
Ach, als er geen rookpluim te zien is en mensen nog tijd hebben om te evacueren is er weinig aan de hand.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/search?q=kings+cross
of je doet niet zo dom. Ik kan ne echt niet voorstellen dat je niet weet dat er in België ook islamisten wonenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:40 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja snel iemand een trol noemen dan heb je het argument gewonnen, of je reageert gewoon op mijn vraag.
Nee ging puur om olie. Feit is dat je zulke reacties wel kan verwachten dan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, de intentie was meer om saddam te grijpen, achteraf ook een domme zet geweest.
Gisteren werd gepost dat iemand op een Amerikaanse nieuwszender zich afvroeg waarom 2 man slechts 1 handschoen aan hadden. Daarvoor was het hier niemand opgevallen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg jij kijkt naar een stilstaand beeld die ingezoomd is omdat ze wisten waar ze naar moesten zoeken.
Als jij naar bewegende beelden kijkt en je hebt geen idee dat er een aanval staat te gebeuren dan valt toch niet op.. Of ligt dat aan mij?
Anders moet je even gaan solliciteren bij de AIVD.
In de vertrekhal hoef je nog helemaal niet door de douane. Oh spuit 11, is al weerlegd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:28 schreef Peachbird het volgende:
Wel bijzonder toch dat dat soort mensen in vol exoskelet aan bomgordel en opvallende enkele handschoen zo makkelijk door twee douanes komen.
King Cross Sydney?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/search?q=kings+cross
Oh das de vlaamse zenderquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:48 schreef Loekie1 het volgende:
VRT radio 1 gaat nu weer verder over die loyaliteit.
Ja en dan kijken ze zelfs naar een plaatje waar je dus beter op de details kan letten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren werd gepost dat iemand op een Amerikaanse nieuwszender zich afvroeg waarom 2 man slechts 1 handschoen aan hadden. Daarvoor was het hier niemand opgevallen.
Ik zit mobiel, maar geloof me dat je een behoorlijk zwakzinnige indruk maakt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:47 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Kom maar met wat quotes van' en anders verwijs ik je naar de uitknop van je pc.
Nou daar zit wel een kern van waarheid in,.. want zodra hier bommen ontploffen wil ik geen enkele voorstander van de vluchtelingenstroom horen huilen. Maar dan ook helemaal niemand, want nu halen we het zelf binnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er wordt vaak geroepen dat dit de schuld van het Westen zelf is. Of ontken je dit?
volgens mij gaat er iets mis met je quote, die reactie die je quote is niet van mij afkomstig maar mijn naam staat er wel. maar goed. als je twee mannen met een moslim uiterlijk langs ziet lopen en beide mannen hebben aan 1 hand een handschoen. Verdacht genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoals ik zeg jij kijkt naar een stilstaand beeld die ingezoomd is omdat ze wisten waar ze naar moesten zoeken.
Als jij naar bewegende beelden kijkt en je hebt geen idee dat er een aanval staat te gebeuren dan valt toch niet op.. Of ligt dat aan mij?
Anders moet je even gaan solliciteren bij de AIVD.
Ja in een islamitisch minilandje in het hart van belgie dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
of je doet niet zo dom. Ik kan ne echt niet voorstellen dat je niet weet dat er in België ook islamisten wonen
Ach ja, dergelijke kutjeugd loopt inderdaad rond. Wat doe je eraan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:50 schreef Loekie1 het volgende:
'Juichende kinderen keihard aanpakken'
De Tweede Kamer is geschokt over juichtweets die verschenen na de gruwelijke aanslagen in Brussel. VVD-Kamerlid Halbe Zijlstra wil dat deze uitwassen keihard worden aangepakt. Ook anderen verafschuwen de tweets.
http://www.telegraaf.nl/t(...)rd_aanpakken___.html
Toch geen hoax dus.
Uitzetten als ze een ander paspoort bezitten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, dergelijke kutjeugd loopt inderdaad rond. Wat doe je eraan?
ook bij een dubbelpassport.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uitzetten als ze een ander paspoort bezitten.
nee gewoon in de steden. Er is meer dan Molenbeekquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:51 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja in een islamitisch minilandje in het hart van belgie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |