Ga je nou maar eerst inlezen voordat je zulke domme vragen stelt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:40 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja snel iemand een trol noemen dan heb je het argument gewonnen, of je reageert gewoon op mijn vraag.
Geen idee, het was toch allang bekend dat dit soort types het land binnenkomen en hier en daar in islamitische gemeenschappen komen opereren? Nog niet zo lang geleden werd er volgens mij gejaagd op mensen die notabene uit brussel kwamen.. Ik zal wel weer gek zijn hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt dat we in een totalitaire staat leven waarbij zulke dingen niet onder de radar kunnen blijven?
De Arabische en Noord-Afrikaanse wereld is eigenlijk bijna zonder slag of stoot veroverd. Europa bleek toch wat moeilijker.quote:
O ja "weapons of mass destruction" was de intentie toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De intentie is anders... dat is een groot verschil
Lopen, met de trein. Het zou wat worden als je poortjes bij de treinen krijgt. Dan blazen ze zich toch gewoon op een andere drukke plek op, zoals een druk plein.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen kan met een koffer de incheckhal inlopen. Dan zou je bovenaan de roltrappen van schiphol ook een controlepost moeten inrichten voor men door kan. En waar de mensen met de auto afgezet worden.
Maar jij hebt ongetwijfeld wél gezien dat die er zijn.
Nee, de intentie was meer om saddam te grijpen, achteraf ook een domme zet geweest.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef habitue het volgende:
[..]
O ja "weapons of mass destruction" was de intentie toch?
Als wenen was gevallen in de 16e eeuw had europa zo maar kunnen vallen. Gelukkig waren er nog dappere poolse huzaren!quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Arabische en Noord-Afrikaanse wereld is eigenlijk bijna zonder slag of stoot veroverd. Europa bleek toch wat moeilijker.
'dit soort types' daar zijn er nogal veel van, als je bedoelt met een bepaalde afkomst.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:41 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Geen idee, het was toch allang bekend dat dit soort types het land binnenkomen en hier en daar in islamitische gemeenschappen komen opereren? Nog niet zo lang geleden werd er volgens mij gejaagd op mensen die notabene uit brussel kwamen.. Ik zal wel weer gek zijn hoor.
Ja maarrrrrrrrrr weapons of mass destruction.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, de intentie was meer om saddam te grijpen, achteraf ook een domme zet geweest.
Met een bepaalde destructieve religieuze overtuiging.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'dit soort types' daar zijn er nogal veel van, als je bedoelt met een bepaalde afkomst.
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oftewel ze waren al in belgie? Dat maakt het dan nog bijzonderder, hoe hebben die types daar zo kunnen opereren? Lag iedereen te slapen?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oftewel ze waren al in belgie? Dat maakt het dan nog bijzonderder, hoe hebben die types daar zo kunnen opereren? Lag iedereen te slapen?
Of als Frankrijk was gevallen in de 8e eeuw. Wel benieuwd hoe de geschiedenis dan was gelopen. Zo'n aggressief geloof als Islam spreekt hier toch minder aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als wenen was gevallen in de 16e eeuw had europa zo maar kunnen vallen. Gelukkig waren er nog dappere poolse huzaren!
Dat "over 1 kam scheren"-argument gaat niet meer op... heel molenbeek wist waar die knakker zat... het zijn allemaal voorstanders van zijn acties dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef TheJanitor het volgende:
We mogen niet alle moslims over 1 kam scheren. Maar Marokkanen mogen wel Belgie terroriseren omdat Amerika Irak heeft gebombardeerd. -moslim logica.
Ik hoor een nummer?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef Loekie1 het volgende:
Op VRT radio 1 nu een interessante discussie over de loyaliteit van de mensen in Molenbeek voor de daders.
Beide mannen aan een hand een handschoen aan, niks vreemds aan inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja omdat jij dat plaatje nu ziet. Maar als jij naar bewegende beelden zit te kijken zie je gewoon 3 mannen met een trolly.. Niks vreemds aan.
Van wie mogen ze dat?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef TheJanitor het volgende:
We mogen niet alle moslims over 1 kam scheren. Maar Marokkanen mogen wel Belgie terroriseren omdat Amerika Irak heeft gebombardeerd. -moslim logica.
Ik bedoel met een bepaald sentiment en bepaalde connecties, dacht dat die wel gefilterd zouden worden maar blijkbaar kunnen die gewoon vrij landen inlopen en op de deur kloppen in islamitische minilanden voor bewapening.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'dit soort types' daar zijn er nogal veel van, als je bedoelt met een bepaalde afkomst.
News just circulatingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |