Haha.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Meisje toch, het wordt allemaal wel veel voor je he.
Dat is inderdaad geen incorrecte schatting.quote:
Ze zijn niet met een vliegtuig gekomen; ze zijn gewoon het vliegveld binnengewandeld alsof ze een vlucht moesten hebben. Ze deden zich als passagiers voor en hebben zich VÓÓR de douane, dus voor alle controles, opgeblazen voor zover ik heb begrepen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Hilarisch toch dat die koffers blijkbaar dan niet gechecked zijn op 2 vliegvelden, of wacht dat worden ze dus en dus zaten die exoskeletten niet in koffers. Toch lachen geblazen(geblazen) dan dat ze dus met zon exoskelet in een vliegtuig hebben gezeten! Uberhaupt een vliegtuig ingekomen zijn, en daardoor door een duane hebben moeten lopen. *gasp* tweemaal dus.
Wereldvreemde angsthazen zoals jij kan de wereld missen als kiespijn.quote:
Lijkt me een erg kleine kans dat ze nog in leven zijn, niet?quote:
Alles wat je noemt staat in de verre verste niet in vergelijking met de islam. Goeie poging wel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wíl zien.
We waren 40 jaar geleden ook in oorlog met de Zuid Molukkers (treinkapingen)
UK was decennia lang in oorlog met de IRA.
Spanje met de ETA.
Duitsland met de RAF.
Italië met de Rode Brigade.
Europa met de Zwarte September.
Noem maar op.
Om met terugwerkende kracht alles op de islam te gooien is onterecht.
Hier heb je nog een filmpje.
Bij 14:55 begint er ook zo'n kaartje van Europa met stipjes en pijltjes en zo.
Weer een aardrijkskundelesje erbij....
Als je de islamitische jihad al niet aan de islam toeschrijft...quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wíl zien.
We waren 40 jaar geleden ook in oorlog met de Zuid Molukkers (treinkapingen)
UK was decennia lang in oorlog met de IRA.
Spanje met de ETA.
Duitsland met de RAF.
Italië met de Rode Brigade.
Europa met de Zwarte September.
Noem maar op.
Om met terugwerkende kracht alles op de islam te gooien is onterecht.
Hier heb je nog een filmpje.
Bij 14:55 begint er ook zo'n kaartje van Europa met stipjes en pijltjes en zo.
Weer een aardrijkskundelesje erbij....
Ze hebben nooit in een vliegtuig gezeten, maar kwamen met een taxi aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Hilarisch toch dat die koffers blijkbaar dan niet gechecked zijn op 2 vliegvelden, of wacht dat worden ze dus en dus zaten die exoskeletten niet in koffers. Toch lachen geblazen(geblazen) dan dat ze dus met zon exoskelet in een vliegtuig hebben gezeten! Uberhaupt een vliegtuig ingekomen zijn, en daardoor door een duane hebben moeten lopen. *gasp* tweemaal dus.
Omfg wat heb je gerookt/gedronken vanochtend?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Iedereen kan met een koffer de incheckhal inlopen. Dan zou je bovenaan de roltrappen van schiphol ook een controlepost moeten inrichten voor men door kan. En waar de mensen met de auto afgezet worden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik denk dat de discussie waar jij over blijft doorgaan storender is voor dit topic, dan een discussie over religie dat mogelijk een oorzaak speelde bij deze aanslag.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wereldvreemde angsthazen zoals jij kan de wereld missen als kiespijn.
Oftewel ze waren al in belgie? Dat maakt het dan nog bijzonderder, hoe hebben die types daar zo kunnen opereren? Lag iedereen te slapen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn niet met een vliegtuig gekomen; ze zijn gewoon het vliegveld binnengewandeld alsof ze een vlucht moesten hebben. Ze deden zich als passagiers voor en hebben zich VÓÓR de douane, dus voor alle controles, opgeblazen voor zover ik heb begrepen.
Zit je nou gewoon te trollen of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oftewel ze waren al in belgie? Dat maakt het dan nog bijzonderder, hoe hebben die types daar zo kunnen opereren? Lag iedereen te slapen?
Heb je wel eens van Molenbeek gehoord?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oftewel ze waren al in belgie? Dat maakt het dan nog bijzonderder, hoe hebben die types daar zo kunnen opereren? Lag iedereen te slapen?
Ik kijk iig geen televisie als je dat bedoeld nee, en verder reageer ik dus op alles wat ik nu lees hier op fok.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te trollen of niet?
of heb je de laatste weken in een coma gelegen?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja dat is toch die islamitische stad?quote:
Doe mij ook wat van die shit. Wat heb je op?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Trolletje dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:39 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja dat is toch die islamitische stad?
Zet het eens af tegen de 1 miljoen burgerslachtoffers in Iraq.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:43 schreef malleable het volgende:
[..]
En zet dat dan af tegen het aantal moslims.
Je denkt dat we in een totalitaire staat leven waarbij zulke dingen niet onder de radar kunnen blijven?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja snel iemand een trol noemen dan heb je het argument gewonnen, of je reageert gewoon op mijn vraag.quote:
De intentie is anders... dat is een groot verschilquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Zet het eens af tegen de 1 miljoen burgerslachtoffers in Iraq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |