abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160885015
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:29 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Mooi gemaakt PSVtje. Heb je nog meer verzonnen reacties?
Was het maar waar dat ik het zelf had gemaakt , walgelijke reacties :(
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:30:33 #202
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160885022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:27 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Joden die ISIS supporten?

Ok geen probleem Trump (of Hillary), asfalteer dat hele middenoosten maar gewoon. Waardeloos volk. Blijkbaar is agressie besmettelijk als je daar woont.

edit:

die reacties zijn nergens te googlen, gewoon verzonnen dus.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:30:42 #203
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_160885027
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:28 schreef -0- het volgende:
Vind het er toch wel steeds meer op lijken dat het de daders na de verschillende invallen toch te heet werd onder de voeten en daardoor nu deze aanslagen vervroegd hebben gepleegd.
Dat zou goed kunnen
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:30:48 #204
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160885030
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:23 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Waren gisteren toch berichten dat de aanslag in Maalbeek een losse bom zou zijn,geen zelfmoordterrorist? (Al claimde IS van wel..)
Je kan soms bevestigen dat het een zelfmoordterrorist was (als de bom om z'n lichaam hing), maar uitsluiten is veel lastiger, hoe weet je of een koffer achtergelaten werd of tot het lijk ernaast behoorde?
are we infinite or am I alone
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 13:30:50 #205
8781 crew  Frutsel
pi_160885032
quote:
Vind het er toch wel steeds meer op lijken dat het de daders na de verschillende invallen toch te heet werd onder de voeten en daardoor nu deze aanslagen vervroegd hebben gepleegd.
BNONews twitterde op woensdag 23-03-2016 om 13:29:33 Brussels attacker left will on laptop in trash can in which he said they were acting in a hurry to avoid being caught - prosecutor reageer retweet
Denk het ook
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 13:31:15 #206
8781 crew  Frutsel
pi_160885037
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Bron?
pi_160885042
quote:
Aurélie De Backer is studente aan de Erasmus Hogeschool in Brussel en loopt sinds een week stage bij Aviapartner op de luchthaven van Zaventem. Omstreeks 6.45 uur maakte ze gisteren haar opwachting aan de check-in balie. "Het was vrij druk. Daarom sprong ik meteen bij om mijn collega's te helpen. We hadden net een groep scholieren van de hotelschool in Hasselt ingecheckt toen we zowel links als rechts van ons twee ontploffingen hoorden. Ik zag het plafond naar beneden komen en dook in een reflex onder de balie. Ik had meteen door dat het om twee bommen ging. De vertrekhal hulde zich in één grote stofwolk en plots zag ik een persoon met een geweer opdagen. Ik weet niet of het één van de daders dan wel een militair was want ik ben nog wat dieper weggedoken", getuigt Aurélie.

Terwijl ze onder de balie zat, stuurde ze enkele korte sms'jes naar haar mama. "Bom, Help, Zie je graag. Mama sms'te terug en vroeg wat er scheelde. Daarna stuurde ik 'Mama ik zie je supergraag!".

De mama van Aurélie sloeg in paniek en belde haar dochter meteen op. "Ze fluisterde dat er een aanslag was gepleegd en dat ze verscholen zat onder de balie. Op de achtergrond was het angstaanjagend stil. Daarna haakte ze in", vertelt de mama.

Daver op het lijf
Na een tijdje raapte Aurélie haar moed bij elkaar en samen met een college rende ze de vertrekhal uit. "Buiten merkte ik een gewonde vrouw op, maar ons eerste idee was om onszelf in veiligheid te brengen. We zijn recht naar de wagen van mijn collega gelopen en meteen vertrokken naar de hoofdzetel van Aviapartner in Deurne. Daar hebben we ons aangemeld en heb ik mijn grootvader gebeld om mij te komen halen. Onderweg zat ik met de daver op het lijf. Momenteel voel ik mij redelijk goed maar ik vrees dat de terugslag nog moet komen. Voorlopig keer ik niet meer terug naar de luchthaven tenzij de school het licht terug op groen zet", besluit Aurélie.
Dit is denk wat de meesten zouden doen, zij is zo eerlijk om het ook te zeggen.
BFF met GGMM
pi_160885044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oh right, de veiligheidsdiensten hadden dat moeten weten...
Weet je wat een ideaal ontstekingsmechanisme zou zijn: een tripwire aan je schouder vastgemaakt aan de riem van een schoudertas. Wordt je gestopt door politie en gevraagd om de tas neer te leggen, boem. Incompetente veiligheidsdiensten, dat ze niet iedereen met een schoudertas tegenhouden! En zo kan ik er nog een hoop bedenken.
Ik heb het nu toch over dit geval of niet dan. Ze hebben beide aan 1 hand een handschoen, dat is toch gewoon verdacht. Je kan niet zeggen dat het niet zo is :') Over het algemeen kunnen veiligheidsdiensten er niks aan doen nee, zoals zo'n schoudertas is moeilijk te voorkomen. Maar als je in verhoogde staat van paraatheid bent, en je ziet 2 mannen met moslim uiterlijk met aan beide 1 handschoen moeten er wel belletjes gaan rinkelen.
Niet Fokken met mij.
pi_160885068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de meest natuurlijke reactie idd. Ik zelf heb geen idee hoe ik zou reageren eigenlijk. Hoop het ook nooit mee te maken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:32:57 #210
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:33:07 #211
192592 SureD1
------------------------------
pi_160885073
quote:
Dit waarschijnlijk... "Gelukkig" zijn het allemaal namen uit de kliek van Abdeslam die nu opduiken, dat geeft aan dat het een en dezelfde cel is, en dat er niet nog een tweede cel opereert. Bovendien lijken ze ontzettend aan Brussel gebonden te zijn.

Ik denk ook vervroegd, in de angst dat hun vriendje gaat zingen als een kanarie...
pi_160885082
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:32 schreef NoXia het volgende:
"ik zie je supergraag!"

Belgen. :')
Lief berichtje toch.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:33:43 #213
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_160885085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

BNONews twitterde op woensdag 23-03-2016 om 13:29:33 Brussels attacker left will on laptop in trash can in which he said they were acting in a hurry to avoid being caught - prosecutor reageer retweet
Denk het ook
Dus de laptop lag in een prullenbak in het huis?
pi_160885086
Is die terrorist nou wel of niet gepakt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160885094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:33 schreef raptorix het volgende:
niet
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 13:34:09 #216
8781 crew  Frutsel
pi_160885098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:33 schreef raptorix het volgende:
niet
pi_160885103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ah, de 'joden zijn ook geen lieverdjes'-post.
pi_160885114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Moet altijd een beetje gniffelen om het Vlaams.
Mama ik zie u graag.
;).
I´m back.
pi_160885127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:30 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Joden die ISIS supporten?

Ok geen probleem Trump (of Hillary), asfalteer dat hele middenoosten maar gewoon. Waardeloos volk. Blijkbaar is agressie besmettelijk als je daar woont.

edit:

die reacties zijn nergens te googlen, gewoon verzonnen dus.
Waarschijnlijk gewoon verzonnen door een antisemiet, i.e. een moslim of een linkse hippie.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 13:36:07 #220
8781 crew  Frutsel
pi_160885129
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:33 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dus de laptop lag in een prullenbak in het huis?
In de straat waar de huiszoeking gedaan is.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:36:08 #221
192592 SureD1
pi_160885130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Je kan soms bevestigen dat het een zelfmoordterrorist was (als de bom om z'n lichaam hing), maar uitsluiten is veel lastiger, hoe weet je of een koffer achtergelaten werd of tot het lijk ernaast behoorde?
Snap ik, en eens... Wellicht hebben ze zijn lijk inmiddels geïdentificeerd. Het viel me bij HLN op dat er een subtiel verschil in woordkeus is waarbij ze zeggen dat de een zichzelf opblies op het vliegveld en de ander verantwoordelijk is voor Maalbeek. De eerste zin is ongewijzigd tov vanochtend toen ze zogenaamd allebei op het vliegveld waren... Goed allemaal mist nog, duidelijkheid komt wel.

Offtopic: long time no see Meth ;)
pi_160885141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

niet
Ah jammer.
pi_160885148
Maar in totaal is er dus sprake van 4 personen of is een van de 3 (de linker) dus uiteindelijk na Zaventem in de Metro gestapt om zich daar op te blazen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160885156
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet altijd een beetje gniffelen om het Vlaams.
Mama ik zie u graag.
;).
Na 11 jaar in België te wonen en werken neem ik het toch wel een beetje over. Al zeg ik dit soort dingen ook niet.
BFF met GGMM
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:38:29 #225
192592 SureD1
pi_160885179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Maar in totaal is er dus sprake van 4 personen of is een van de 3 (de linker) dus uiteindelijk na Zaventem in de Metro gestapt om zich daar op te blazen?
Nee het gaat om vier mensen als ik goed tel, waarbij de linker op de foto het vraagteken is.
pi_160885185
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Na 11 jaar in België te wonen en werken neem ik het toch wel een beetje over. Al zeg ik dit soort dingen ook niet.
Mijn dochter kon perfect Vlaams praten toen we een weekje in Zuid-Frankrijk op een camping stonden in de buurt van Vlamingen en zij met die dochtertjes optrok. We hebben wel erg gelachen daarmee.
I´m back.
pi_160885195
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:38 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nee het gaat om vier mensen als ik goed tel, waarbij de linker op de foto het vraagteken is.
4 mensen.... maar ik heb steeds maar over 3 gehoord... Vragen!

Dan zouden er nog 2 voortvluchtig moeten zijn
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 13:39:31 #228
8781 crew  Frutsel
pi_160885198
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:25 schreef NoXia het volgende:
Maar waarom 2 explosies op het vliegveld?
Even voor mijn eigen duidelijkheid :.

2 Explosies op vliegveld = 1x Broer + Ongeidentificeerde dader links op foto???
1 Niet geexplodeerde bomgordel op vliegveld = persoon rechts op foto die nog op de vlucht is
1 Explosie Metro = 2e broer - zelfmoordaanslag

Er zouden dus 4 daders kunnen zijn als die persoon links ook de 2e bom op het vliegveld heeft laten ontploffen of was dat een bomkoffer zoals die thuis in Schaarbeek ook gevonden is.

Het is me helaas nog steeds niet duidelijk of er nu 3 of 4 daders zijn... :@
pi_160885218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Volgens mij dus niet, 3 mensen.
Maar goed, lopen paar dingen door elkaar heen nu, denk ik.
I´m back.
pi_160885221
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:33 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit waarschijnlijk... "Gelukkig" zijn het allemaal namen uit de kliek van Abdeslam die nu opduiken, dat geeft aan dat het een en dezelfde cel is, en dat er niet nog een tweede cel opereert. Bovendien lijken ze ontzettend aan Brussel gebonden te zijn.

Ik denk ook vervroegd, in de angst dat hun vriendje gaat zingen als een kanarie...
Lijkt me een te vroege conclusie.

Bovendien lokt dit gedrag altijd copycat gedrag uit.
pi_160885228
Op NOS.nl over de tweede explosie op Zaventem:

Justitie: zwaarste Zaventem-bom verwondde niemand
Een van de daders van de aanslagen bij had een bom bij zich in een tas, zo meldde justitie in de persconferentie. Die bom was volgens justitie het zwaarste explosief dat de terroristen bij zich hadden. De bom ging pas af toen de meeste mensen al gevlucht waren, en verwondde daarom niemand, zegt justitie.

De man die de tas achterliet, is nog voortvluchtig.

---
Dit impliceert dus dat een zich opblies op het vliegveld, de ander in de metro is gestapt en de 3e dus nog voortvluchtig is.
pi_160885235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

1 Niet geexplodeerde bomgordel op vliegveld = persoon rechts op foto die nog op de vlucht is

Er zouden dus 4 daders kunnen zijn als die persoon links ook de 2e bom op het vliegveld heeft laten ontploffen of was dat een bomkoffer zoals die thuis in Schaarbeek ook gevonden is.

Is er ergens bevestigd dat 2 lijken op het vliegveld van terroristen zijn? Is wel logisch als er 2 explosies zijn.....
pi_160885236
quote:

[..]

4 dus, want eentje wordt nog gezocht.
pi_160885261
Weet niet of dat hier de discussie voor is.

Had abdeslam gewaterboard mogen worden als hij hiermee de info had opgegeven waar de arrestaties naar deze mensen uit volgde?
pi_160885262
Hoe zit dat eigenlijk met het schieten op het vliegveld? Hebben ze eerst de bommen laten ploffen, en toen gaan schieten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160885265
quote:

[..]

Volgens mij zijn er 4 daders, 2 broers, gevluchte man, en onbekende man links op camerabeeld van luchthaven.
1 broer was op het station, en de andere op de luchthaven.
Niet Fokken met mij.
pi_160885270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:42 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of dat hier de discussie voor is.

Had abdeslam gewaterboard mogen worden als hij hiermee de info had opgegeven waar de arrestaties naar deze mensen uit volgde?
Van mij wel.
Lambo of Rekt
pi_160885279
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:41 schreef TheVulture het volgende:

Een van de daders van de aanslagen bij had een bom bij zich in een tas, zo meldde justitie in de persconferentie. Die bom was volgens justitie het zwaarste explosief dat de terroristen bij zich hadden. De bom ging pas af toen de meeste mensen al gevlucht waren, en verwondde daarom niemand, zegt justitie.

---
Dit impliceert dus dat een zich opblies op het vliegveld, de ander in de metro is gestapt en de 3e dus nog voortvluchtig is.
Iemand die zichzelf opblaast kan zich niet nog een keer opblazen. Er waren twee explosies. Waarschijnlijk leek de ene dader op de broer van de andere.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 13:43:49 #239
8781 crew  Frutsel
pi_160885286
quote:

---
Degene die op de vlucht is, die rechts op de foto, zou de kofferbom hebben achter gelaten dacht ik. Maar van wie is dan de gevonden bomgordel. Van hem? Of van die gast links? Of heeft die linkergast uberhaupt niets te maken met deze hele kwestie?
pi_160885294
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:41 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

4 dus, want eentje wordt nog gezocht.
Nee, degene die gepakt is bij de pizzeria is die Abrini, die eerder ivm Parijs werd gezocht.
Op foto twee broers en petje.
1 broer blies zich daarop, petje liet bom achter en ging weg voordat bommen afgingen is nu voortvluchtige.
Andere broer nam metro na bommen op Zaventem te hebben achtergelaten en blies zich in de metro op een uur later.
I´m back.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:44:12 #241
192592 SureD1
pi_160885295
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zoals Frutsel zegt:

Twee man in het zwart blazen zich op op Zaventem: die linker is onbekend (Abrini?) die dikke is een van die broers. Die twee zijn redelijk zeker allebei dood begrijp ik

De man in het wit loopt/rent voor de ontploffingen weg en is zoek: Laarchaoui

De tweede broer is verantwoordelijk/blaast zichzelf op in Maalbeek.

Dat maakt vier... Vanochtend wordt er een gearresteerd, eerst wordt geroepen dat het Laarchaoui is , later ontkend en wordt de naam van Abrini genoemd.

Mogelijk 5 dus waarvan in ieder geval 1 on the loose...
pi_160885312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Degene die op de vlucht is, die rechts op de foto, zou de kofferbom hebben achter gelaten dacht ik. Maar van wie is dan de gevonden bomgordel. Van hem? Of van die gast links? Of heeft die linkergast uberhaupt niets te maken met deze hele kwestie?
Van die rechtergast waarschijnlijk ja. ZIjn bomgordel ging volgens mij niet af.

Lijkt me logisch dat hij daarna ook heeft geschoten om iemand anders vraag te beantwoordne, best knap trouwens als je erover nadenkt dat hij heeft weten te ontkomen.

Je zou zeggen dat iemand he mdaar bij heeft moeten helpen
pi_160885319
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:44 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Zoals Frutsel zegt:

Twee man in het zwart blazen zich op op Zaventem: die linker is onbekend (Abrini?) die dikke is een van die broers. Die twee zijn redelijk zeker allebei dood begrijp ik

De man in het wit loopt/rent voor de ontploffingen weg en is zoek: Laarchaoui

De tweede broer is verantwoordelijk/blaast zichzelf op in Maalbeek.

Dat maakt vier... Vanochtend wordt er een gearresteerd, eerst wordt geroepen dat het Laarchaoui is , later ontkend en wordt de naam van Abrini genoemd.

Mogelijk 5 dus waarvan in ieder geval 1 on the loose...
Lol, 5 nu al? Het worden er steeds meer.
I´m back.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:46:18 #244
192592 SureD1
pi_160885341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, 5 nu al? Het worden er steeds meer.
Minimaal 3, maximaal 5 dan?
pi_160885345
Broertje 1 zal al wel in de metro hebben gezeten toen de bommen op Zaventem af zijn gegaan, die heeft waarschijnlijk alleen gezorgd voor het afleveren van de tassen en is daarna zelf doorgegaan.

Gaat de metro rechtstreeks van Zaventem naar Maelbeek?
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:47:14 #246
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_160885361
5 al? :')

quote:

---
Dit lijkt me inderdaad heel logisch.
pi_160885365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Minimaal 3, maximaal 5 dan?
3 denk ik.
Die vanmorgen is opgepakt hoorde hier niet bij.
En petje, een Syriëganger is voortvluchtig. Alleen men ging er eerst vanuit dat hij gepakt was bij de pizzeria, maar dat is dus een ander (Abrini).
I´m back.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:47:40 #248
192592 SureD1
pi_160885367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Broertje 1 zal al wel in de metro hebben gezeten toen de bommen op Zaventem af zijn gegaan, die heeft waarschijnlijk alleen gezorgd voor het afleveren van de tassen en is daarna zelf doorgegaan.

Gaat de metro rechtstreeks van Zaventem naar Maelbeek?
Ze zijn met de taxi van Schaarbeek naar Zaventem gegaan en daarbij de taxichauffeur uitgescholden omdat er niet genoeg tassen in de taxi pasten...
pi_160885376
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:47 schreef NoXia het volgende:
5 al? :')

[..]

Dit lijkt me inderdaad heel logisch.
En nog een die niet afging. Had veel erger kunnen aflopen dus allemaal.

Maar dit klinkt inderdaad als een logische verklaring
pi_160885401
AD.nl:

13.26: Er is veel verwarring ontstaan over de identiteit van de aanslagplegers. Naar man links op de foto wordt nog steeds gezocht. Hij is niet de broer van de middelste man, Brahim El Baakraoui. Naar de man rechts wordt ook nog steeds druk gezocht.

Dus toch 4 daders, waarvan de man links en rechts nog worden gezocht. Wel apart dat dit nu pas duidelijk wordt en dat tot nu toe alleen de aandacht in de pers op de man met het hoedje is gelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')