Duidelijk... die broers stonden dus niet op die foto uit de OP...dan zijn er dus vier?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 op de vlucht, gast met het petje.
1 broer op Zaventem, andere broer in de metro.
In hun huis is 15 kg explosieven gevonden.
Gast opgepakt bij pizzeria deed mee aan aanslagen in Parijs net als Abdeslam.
In prullenbak op Zaventem testament gevonden van 1 van de broers.
Ik snap het even niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duidelijk... die broers stonden dus niet op die foto uit de OP...dan zijn er dus vier
Dus zijn er 2 nog op de vlucht of hebben we 3 lijken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duidelijk... die broers stonden dus niet op die foto uit de OP...dan zijn er dus vier
Waren gisteren toch berichten dat de aanslag in Maalbeek een losse bom zou zijn,geen zelfmoordterrorist? (Al claimde IS van wel..)quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andere broer heeft zich opgeblazen in de metro, schijnt.
ja en wie is die linker op de foto dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:23 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik snap het even niet.
1 Broer op het vliegveld
1 Broer in de Metro
Petje op de vlucht toch?
Volgens mij heb je op de foto de 2 broers en die gast die nu voortvluchtig is met het petje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus zijn er 2 nog op de vlucht of hebben we 3 lijken?
Nee de linker op de foto is geen broer aldus de Live Persconferentie en het artikel op de Volkskrantsitequote:Op woensdag 23 maart 2016 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je op de foto de 2 broers en die gast die nu voortvluchtig is met het petje.
1 broer heeft zich op Zaventem opgeblazen.
De andere broer een uur later in de metro.
Dus 3 lui.
Ja, dat hebben ze nu bijgesteld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Waren gisteren toch berichten dat de aanslag in Maalbeek een losse bom zou zijn,geen zelfmoordterrorist? (Al claimde IS van wel..)
Nou ja, dat hoor ik nu net op NOSjournaal. Dus wel 3 lui.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee de linker op de foto is geen broer aldus de Live Persconferentie en het artikel op de Volkskrantsite
Die dikke in het midden is een van de broers, de rechter is Handige Harry en snorremans links is de grote onbekende, (lijkt wel op Mohamed Abrini). De andere broer zou vernatwoordelijk zijn voor Maalbeek maar daarvan ging het bericht gisteren dat dat geen zelfmoordaanslag was.. (Veel Boston-achtige verwondingen, pleit voor tas op de grond, ipv vest op buikhoogte...)quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duidelijk... die broers stonden dus niet op die foto uit de OP...dan zijn er dus vier?
1 broer op vliegveld, 1 in metro, 1 (rechts op de foto) op de vlucht en de linker is nog niet geidentificeerd?
Oh right, de veiligheidsdiensten hadden dat moeten weten...quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:51 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
volgens mij gaat er iets mis met je quote, die reactie die je quote is niet van mij afkomstig maar mijn naam staat er wel. maar goed. als je twee mannen met een moslim uiterlijk langs ziet lopen en beide mannen hebben aan 1 hand een handschoen. Verdacht genoeg lijkt me.
Verder hadden die veiligheidsdiensten allang moeten weten waar ze bij zulke zaken op moeten letten, hoe gaat een bom af? Met een ontstekingsmechanisme, en waar zit dat? Op je hand, en hoe bedek je dat? Met een handschoen. Hoppa, deze 2 kerels op camera zijn de lul.
Goed werk weer
Zoveel mogelijk slachtoffers, bij de incheckbalie, waar het vaak vrij druk kan zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:25 schreef NoXia het volgende:
Maar waarom 2 explosies op het vliegveld?
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:25 schreef NoXia het volgende:
Meestal is het 1 om paniek te zaaien, en de 2e voor de vluchtende massa. Alleen is die opzet een beetje mislukt volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:25 schreef NoXia het volgende:
Breng ze op ideeënquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Oh right, de veiligheidsdiensten hadden dat moeten weten...
Weet je wat een ideaal ontstekingsmechanisme zou zijn: een tripwire aan je schouder vastgemaakt aan de riem van een schoudertas. Wordt je gestopt door politie en gevraagd om de tas neer te leggen, boem. Incompetente veiligheidsdiensten, dat ze niet iedereen met een schoudertas tegenhouden! En zo kan ik er nog een hoop bedenken.
sokken aan:) gelukkig is dat nog noet gelinkt aan terrorismequote:Op woensdag 23 maart 2016 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je vast ook vaak koude voeten. Vrouwen met koude voeten zijn niet chill om bij in slaap te vallen, ze kunnen je lelijk laten schrikken.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
sokken aan:) gelukkig is dat nog noet gelinkt aan terrorisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |