Klopt, werkt prima. Willekeurig controleren om niemand te schofferen is debiel. Gericht controleren is de beste en meest efficiënte manier.quote:
Precies dat is beter dan iedereen maar lukraak onderzoeken.quote:
Ik kan me niet voorstellen waar die familie doorheen gaat... aan de ene kant de hoop dat ze dan maar ergens gewond in een ziekenhuis liggen waardoor ze geen contact kunnen opnemen maar die kans wordt natuurlijk met de minuut kleinerquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze hoorden door de telefoon een ontploffing en gerinkel van brekend glas...
Stonden misschien naast de daders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep... volgens mij hadden die hun vader aan de telefoon toen het noodlot toesloeg
Ja, dat is idd wel erg kut dit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen waar die familie doorheen gaat... aan de ene kant de hoop dat ze dan maar ergens gewond in een ziekenhuis liggen waardoor ze geen contact kunnen opnemen maar die kans wordt natuurlijk met de minuut kleiner
Bizar verhaal, zullen wel dood zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Nederlandse broer en zus nog steeds vermist.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nslagen-brussel.html
Ik denk eerder dat veel lichamen in wel 386 stukjes uitelkaar zijn geknald en dat dat de zaak nogal bemoeilijkt. Wel sauer dat 2 van je kids opeens weg zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:08 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
De kans dat die Nederlanders nog leven is overigens vrij klein, het schijnt (las ik in een artikel) dat alle lichamen nog op de luchthaven liggen en dat ze pas geïdentificeerd worden als het sporenonderzoek is afgerond. Vandaar dat ze misschien vermist worden omdat de lichamen nog niet allemaal geborgen zijn.
Zag gisteren wel twee foto's met lijkwagens aankomen bij Zaventem.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:08 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
De kans dat die Nederlanders nog leven is overigens vrij klein, het schijnt (las ik in een artikel) dat alle lichamen nog op de luchthaven liggen en dat ze pas geïdentificeerd worden als het sporenonderzoek is afgerond. Vandaar dat ze misschien vermist worden omdat de lichamen nog niet allemaal geborgen zijn.
En dat bovendien. Lijkwagens hebben gewoon slachtoffers afgevoerd. Gisteren gezien bij onze lieve schoonzoon Arjan Noorlander.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zag gisteren wel twee foto's met lijkwagens aankomen bij Zaventem.
Dat valt wel meequote:Op woensdag 23 maart 2016 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat veel lichamen in wel 386 stukjes uitelkaar zijn geknald en dat dat de zaak nogal bemoeilijkt.
ik heb altijd koude handen wegens slechte bloedsomloop, ik loop in zomer soms ook met handschoenen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel slim. Als ik een beste rondreis heb gehad heb ik na een week of 4 toch vaak last van eeltvorming en een branderig gevoel op de hand waarmee ik de koffer 4 weken voort heb gesleept. Was te voorkomen geweest met een handschoen.
Nee hoor, het toont vooral aan dat het westen hypocriet is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit toont eens te meer aan dat de opvoeding in islamitische gezinnen minder en minder belangrijk wordt geacht.
Nee je bent een vrouw, die zeiken altijd dat ze het koud hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb altijd koude handen wegens slechte bloedsomloop, ik loop in zomer soms ook met handschoenen.
Lijkt me aannemelijk dat ze met American Airlines wilden vliegen en daar zijn de bomgordels afgegaan.quote:
Op het vliegveld niet misschien maar wel in de metro. Daar kan de druk wat moeilijker weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat valt wel meeHet is geen Hollywood film ofzo.
Loop je ook weleens samen met een andere persoon op een vliegveld met allebei één handschoen aan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb altijd koude handen wegens slechte bloedsomloop, ik loop in zomer soms ook met handschoenen.
Andere broer heeft zich opgeblazen in de metro, schijnt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:16 schreef Frutsel het volgende:
Dus de 3e verdacht is op de vlucht en de 2 doden zijn geen broers, daar loopt er dus ook nog één van rond
Heb je vast ook vaak koude voeten. Vrouwen met koude voeten zijn niet chill om bij in slaap te vallen, ze kunnen je lelijk laten schrikken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zijn er dan 3 dode terroristen en 1 op de vlucht ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andere broer heeft zich opgeblazen in de metro, schijnt.
Er waren maar 2 broers?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Andere broer heeft zich opgeblazen in de metro, schijnt.
Bron?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn er dan 3 dode terroristen en 1 op de vlucht ?
edit: nu zeggen ze weer van wel dat het broers zijn.. snap er geen hol meer van op deze manier
Live persconferentie...quote:
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 23-03-2016 om 13:18:49Live - Federale parket: verdachten zijn inderdaad de Belgische broers El Bakraoui. #Brusselhttps://t.co/897qx6e0XL https://t.co/WTP7U6Wi2U reageer retweet
twitter:AP twitterde op woensdag 23-03-2016 om 13:19:02BREAKING: Authorities have officially identified 2 brothers as suicide bombers on Brussels metro, airport. reageer retweet
1 op de vlucht, gast met het petje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn er dan 3 dode terroristen en 1 op de vlucht ?
edit: nu zeggen ze weer van wel dat het broers zijn.. snap er geen hol meer van op deze manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |