Mijn dochter kon perfect Vlaams praten toen we een weekje in Zuid-Frankrijk op een camping stonden in de buurt van Vlamingen en zij met die dochtertjes optrok. We hebben wel erg gelachen daarmee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 11 jaar in België te wonen en werken neem ik het toch wel een beetje over. Al zeg ik dit soort dingen ook niet.
4 mensen.... maar ik heb steeds maar over 3 gehoord... Vragen!quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee het gaat om vier mensen als ik goed tel, waarbij de linker op de foto het vraagteken is.
Even voor mijn eigen duidelijkheid :.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:25 schreef NoXia het volgende:
Maar waarom 2 explosies op het vliegveld?
Volgens mij dus niet, 3 mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
4 mensen.... maar ik heb steeds maar over 3 gehoord... Vragen!
Dan zouden er nog 2 voortvluchtig moeten zijn
Lijkt me een te vroege conclusie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk... "Gelukkig" zijn het allemaal namen uit de kliek van Abdeslam die nu opduiken, dat geeft aan dat het een en dezelfde cel is, en dat er niet nog een tweede cel opereert. Bovendien lijken ze ontzettend aan Brussel gebonden te zijn.
Ik denk ook vervroegd, in de angst dat hun vriendje gaat zingen als een kanarie...
Is er ergens bevestigd dat 2 lijken op het vliegveld van terroristen zijn? Is wel logisch als er 2 explosies zijn.....quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even voor mijn eigen duidelijkheid :.
2 Explosies op vliegveld = 1x Broer + Ongeidentificeerde dader links op foto???
1 Niet geexplodeerde bomgordel op vliegveld = persoon rechts op foto die nog op de vlucht is
1 Explosie Metro = 2e broer - zelfmoordaanslag
Er zouden dus 4 daders kunnen zijn als die persoon links ook de 2e bom op het vliegveld heeft laten ontploffen of was dat een bomkoffer zoals die thuis in Schaarbeek ook gevonden is.
Het is me helaas nog steeds niet duidelijk of er nu 3 of 4 daders zijn...
4 dus, want eentje wordt nog gezocht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1 Niet geexplodeerde bomgordel op vliegveld = persoon rechts op foto die nog op de vlucht is
Er zouden dus 4 daders kunnen zijn als die persoon links ook de 2e bom op het vliegveld heeft laten ontploffen of was dat een bomkoffer zoals die thuis in Schaarbeek ook gevonden is.
Volgens mij zijn er 4 daders, 2 broers, gevluchte man, en onbekende man links op camerabeeld van luchthaven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van mij wel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:42 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet of dat hier de discussie voor is.
Had abdeslam gewaterboard mogen worden als hij hiermee de info had opgegeven waar de arrestaties naar deze mensen uit volgde?
Iemand die zichzelf opblaast kan zich niet nog een keer opblazen. Er waren twee explosies. Waarschijnlijk leek de ene dader op de broer van de andere.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Op NOS.nl over de tweede explosie op Zaventem:
Justitie: zwaarste Zaventem-bom verwondde niemand
Een van de daders van de aanslagen bij had een bom bij zich in een tas, zo meldde justitie in de persconferentie. Die bom was volgens justitie het zwaarste explosief dat de terroristen bij zich hadden. De bom ging pas af toen de meeste mensen al gevlucht waren, en verwondde daarom niemand, zegt justitie.
De man die de tas achterliet, is nog voortvluchtig.
---
Dit impliceert dus dat een zich opblies op het vliegveld, de ander in de metro is gestapt en de 3e dus nog voortvluchtig is.
Degene die op de vlucht is, die rechts op de foto, zou de kofferbom hebben achter gelaten dacht ik. Maar van wie is dan de gevonden bomgordel. Van hem? Of van die gast links? Of heeft die linkergast uberhaupt niets te maken met deze hele kwestie?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Een van de daders van de aanslagen bij had een bom bij zich in een tas, zo meldde justitie in de persconferentie. Die bom was volgens justitie het zwaarste explosief dat de terroristen bij zich hadden. De bom ging pas af toen de meeste mensen al gevlucht waren, en verwondde daarom niemand, zegt justitie.
---
Dit impliceert dus dat een zich opblies op het vliegveld, de ander in de metro is gestapt en de 3e dus nog voortvluchtig is.
Nee, degene die gepakt is bij de pizzeria is die Abrini, die eerder ivm Parijs werd gezocht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:41 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
4 dus, want eentje wordt nog gezocht.
Zoals Frutsel zegt:quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
4 mensen.... maar ik heb steeds maar over 3 gehoord... Vragen!
Dan zouden er nog 2 voortvluchtig moeten zijn
Van die rechtergast waarschijnlijk ja. ZIjn bomgordel ging volgens mij niet af.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Degene die op de vlucht is, die rechts op de foto, zou de kofferbom hebben achter gelaten dacht ik. Maar van wie is dan de gevonden bomgordel. Van hem? Of van die gast links? Of heeft die linkergast uberhaupt niets te maken met deze hele kwestie?
Lol, 5 nu al? Het worden er steeds meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zoals Frutsel zegt:
Twee man in het zwart blazen zich op op Zaventem: die linker is onbekend (Abrini?) die dikke is een van die broers. Die twee zijn redelijk zeker allebei dood begrijp ik
De man in het wit loopt/rent voor de ontploffingen weg en is zoek: Laarchaoui
De tweede broer is verantwoordelijk/blaast zichzelf op in Maalbeek.
Dat maakt vier... Vanochtend wordt er een gearresteerd, eerst wordt geroepen dat het Laarchaoui is , later ontkend en wordt de naam van Abrini genoemd.
Mogelijk 5 dus waarvan in ieder geval 1 on the loose...
Minimaal 3, maximaal 5 dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, 5 nu al? Het worden er steeds meer.
Dit lijkt me inderdaad heel logisch.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:41 schreef TheVulture het volgende:
---
3 denk ik.quote:
Ze zijn met de taxi van Schaarbeek naar Zaventem gegaan en daarbij de taxichauffeur uitgescholden omdat er niet genoeg tassen in de taxi pasten...quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Broertje 1 zal al wel in de metro hebben gezeten toen de bommen op Zaventem af zijn gegaan, die heeft waarschijnlijk alleen gezorgd voor het afleveren van de tassen en is daarna zelf doorgegaan.
Gaat de metro rechtstreeks van Zaventem naar Maelbeek?
En nog een die niet afging. Had veel erger kunnen aflopen dus allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:47 schreef NoXia het volgende:
5 al?
[..]
Dit lijkt me inderdaad heel logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |