Hoe weet jij dat nou? Jij bent z'n biograaf?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
En heeft waarschijnlijk nog nooit een tegenslag meegemaakt in z'n leven.
De dag dat z'n moeder overlijdt gaat ie waarschijnlijk aan de heroïne.
Zo ziet ie er uit. Als een omhooggevallen verwend ventje dat het woord tegenslag niet eens kent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij bent z'n biograaf?
Zal wel de norm zijn in de kringen waar remlof zich begeeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij bent z'n biograaf?
Oké, dus op uiterlijk afgaan is de manier om mensen te beoordelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zo ziet ie er uit. Als een omhooggevallen verwend ventje die het woord tegenslag niet eens kent.
Ik zeg alleen wat ik denk. Wat je daarmee doet moet jij weten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oké, dus op uiterlijk afgaan is de manier om mensen te beoordelen.
Je dogmatische denkbeelden blijven hilarisch, relmofje.
Ik heb nu een datalimiet (en geen tijd), maar hopelijk heb ik vanavond tijd om het nog eens terug te luisteren. En de interessante dingen er even uit halen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord. Enkel een goed verhaal over het referendum, associatieverdragen, België, terrorisme en zulks.
Alleen maar omdat hij wel 1x per dag doucht en een scheerapparaat heeft gekocht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zo ziet ie er uit. Als een omhooggevallen verwend ventje dat het woord tegenslag niet eens kent.
Ja vastquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij wel 1x per dag doucht en een scheerapparaat heeft gekocht.
Apeldoorn? Dit behoeft uitleg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon CDA-burgemeester John Berends (Apeldoorn) als premier. Wat een baas, die vent.
Apeldoorn organiseert dit jaar The Passion onder hoge terreurdreiging meen ik.quote:
Hoezo? Ik ken John goed en vind hem een geschikte bestuurder. Vandaar.quote:
Ik had het er van de week nog over met een vriendin, en wij denken allebei dat Rutte aseksueel is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:56 schreef Ryon het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk: hij mist "vaderlijke" uitstraling. Niet dat Rutte die wel heeft, maar daar denkt toch iedereen van dat hij homo is dus dat boeit niet.
Solide diagnose, hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het er van de week nog over met een vriendin, en wij denken allebei dat Rutte aseksueel is.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zo ziet ie er uit. Als een omhooggevallen verwend ventje dat het woord tegenslag niet eens kent.
Ik denk dat ie gewoon heel veel masturbeert.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het er van de week nog over met een vriendin, en wij denken allebei dat Rutte aseksueel is.
Deze is ook wel mooi. Euribob met zijn levenservaring.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meh. Klinkt meer als een strebertje dat z'n eerste echte tegenslag nog moet krijgen.
Hehe.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooi. Euribob met zijn levenservaring.
Bobje kan het weten, met z'n vakjes psychologie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooi. Euribob met zijn levenservarig.
Gepokt en gemazeld, die Bobbert,quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooi. Euribob met zijn levenservaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |