http://www.interferenties.nl/redt-de-fax/3824/.quote:Waarom een fax?
Hè, hè eindelijk kom ik dan aanzetten met het argument waarom u een fax moet gebruiken om u in verbinding te stellen met een grote organisatie. De fax heeft in veel gevallen de status van een aangetekende brief, kost een honderdste van een aangetekende brief en is veel minder omslachtig. De fax bij het bedrijf heet een logbestand, waarop precies staat wanneer de fax ontvangen is. Een dienst als PamFax heeft ook een logbestand: u kunt precies aantonen, wanneer u welke fax naar welk nummer heeft verstuurd. En ook dat de ontvangende fax een OK heeft gestuurd als teken dat de gehele fax ongeschonden is aangekomen. Dat is allemaal ruim voldoende voor de rechter. En de bedrijven weten dat. En daarom haten ze een faxbericht. Het verplicht het bedrijf tot het ondernemen van actie. En daar gaat het u toch om.
nouja, voip heeft in principe geen 1op1 relatie met internet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
Voordeel van de techniek is dat het ook nog werkt als internet plat ligt.
Nadeel is dat telefonie vaak al VOIP is en dat dat niet meer werkt als internet plat ligt
Op mijn werk zat telefonie ook op VOIP maar de fax zat op een aparte, analoge telefoonlijn. Volgens mij kwam er nog heeeel soms een fax binnen, bij sommige bedrijven mag je namelijk niet op internet (dus ook niet emailen) dan werden bepaalde documenten gefaxt, meestal urenstaten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
Nadeel is dat telefonie vaak al VOIP is en dat dat niet meer werkt als internet plat ligt
Wat is er oud aan ERP software?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:46 schreef dimmak het volgende:
Voor bedrijven met verouderde ERP software.
omdat ze daar vroeger rechtsgeldige zaken aan gekoppeld hebben en aan email niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kan serieus geen verklaring bedenken.
Officieel is het Fax protocol nog steeds geen goed ondersteunde standaard binnen het Voip protocol. En die status gaat het ook nooit niet krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
Wat was je vroeger achterlijk dan. Bij elke faxmachine zie je het papier er meteen weer uit komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat bij faxen het papier daadwerkelijk door de kabel ging. Dat het opgerold werd en zo en echt aan de andere kant er dan weer uit kwam of zo. Allemaal door de kabel
maar ja ik dacht wel meer achterlijke zooi vroeger
Ja dat begreep ik niet. Ik denk dat mn pa en ma me ook gewoon keihard zaten te fucken. Ze maakten me altijd allemaal bullshit wijsquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat was je vroeger achterlijk dan. Bij elke faxmachine zie je het papier er meteen weer uit komen.
Lang lang geleden vertelde mijn vader mij eens dat ze op zijn werk een splinternieuwe thermische fax hadden gekregen. Hij was snel, maar werd erg warm. Vonden ze wel grappig, want het was wel eens koud op het kantoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:09 schreef Baas_bas het volgende:
Ja dat begreep ik niet. Ik denk dat mn pa en ma me ook gewoon keihard zaten te fucken. Ze maakten me altijd allemaal bullshit wijs
Dit geeft me een leuk idee voor een topic in memory lane
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |