SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-03-2016 10:48:41 ]Ja doei.
Ja dat is ook wel zo maar het staat gewoon stom.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Je kan toch gewoon nog posten, kutje.
Jij zou pas terugkomen als je slank was.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
OP
88,8 vanochtend
Lijstje:
O: sojakokosyoghurt met granola
B: Uur met hond
T: ei
S: Uurtje sportschool
L: Sandwich met dadelspread en makreelsalade
D: Beenham, honing-mosterd-saus, boontjes, zoete aardappelfriet
T: Druiven
88,8 is slank voor mijn doen. Dus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij zou pas terugkomen als je slank was.
Wat is je geheim?
Het geheim is zo geheim dat ik het zelf ook niet weet.quote:
Echt??? Shocked.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat dat overgemiddeld zwaar wel meevalt Moblo, het gemiddelde BMI in Nederland is 26.6 voor vrouwen en 26.9 voor mannen, volgens mij zitten we daar hier nog wel onder!
Mijn lijstje:
O: terrorvieze Grod pap met een peer, daarna nog een handje noten, rozijnen en chocoladehagel om de smaak weg te spoelen
T: Rettich, Appel
L: 3 of 4 bth met avocado
T: grapefruit, zoet broodje, snack a jack kaas
D: beenham met groenten uit de oven en zoete aardappel (zouden we eigenlijk maandag al eten maar toen was het er veel te laat voor)
En qua sporten een rustdag
Dat is wat ik kan vinden op de website "Gemiddeldgezien", ik weet niet hoe betrouwbaar het is maar goedquote:
Wow, just wow. Dus ik, met mijn vette bek en mijn flubberbuik, ben gewoon ondergemiddeld youguys.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is wat ik kan vinden op de website "Gemiddeldgezien", ik weet niet hoe betrouwbaar het is maar goedEr staat dat het gemiddelde gewicht 89 voor mannen en 79 voor vrouwen is. Volgens CBS hadden in 2014 55% van de mensen een gezond gewicht, 43% overgewicht en 2% ondergewicht.
Allemaal goede berichten! Maar als je meer rust moet pakken, moet dat wandelen ook geen verplichting zijn waarbij je per se zoveel stappen moet halen toch lijkt me? Gewoon lekker gaan wanneer je zin hebt, om je hoofd leeg te maken!quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje
O: kwarktaart (nu net)
T: niks denk ik
L: LT's pannekoekjes
T: passievruchten, 1 speltbeschuit m kalkoensalami (tx Tink!)
D: HF nasi m groenten en kip
T: kwark m fruit en klein beetje granola
De arboarts was het goddank met me eens dat even rust geen overbodige luxe was en schreef verder 'veel wandelen' voor.
Daar was ik al mee bezig dus dat is wel lekker. Zit nu op een daggemiddelde van 17.000 stappen (zo'n 13-14) en wandel dus elke dag minstens een uur.
Verder ga ik me over mijn 'jamaarikbenweerzoveelaangekomen-schroom' zetten en McFysio bellen want ik kan het niet uitstaan dat ik niet kan hardlopen door die kramp laag in mijn kuit steeds.
Oh, en de weegschaal kruipt naar beneden, maar goed, als het maar naar beneden is, toch?
Ik heb de post gebookmarked:quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dikke knuf voor BE-tje! Lekker aan de wandel!
Mag ik nog even snel het recept voor de LT pancakes trouwens?
Misschien ook evne in de OP zetten anders?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb de post gebookmarked:
LIF / [Dieetclub] #739
Ja! Doen!quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien ook evne in de OP zetten anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |