abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 17 april 2016 @ 15:08:42 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161494793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
En weer ontslagen :')
:')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP zondag 17 april 2016 @ 15:13:20 #152
Rawr
pi_161494955
Ga je nu LLM doen, JR?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 17 april 2016 @ 17:47:22 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161500059
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je nu LLM doen, JR?
Game begonnen met West Ham maar.
Oh.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 april 2016 @ 17:51:26 #154
Rawr
pi_161500169
Ik wil zomaar eens voor de lol zo in de database gaan kloten dat FC Twente in Duitsland komt te spelen :D

Heb zoiets al eens gedaan met Twente naar Engeland, maar vergat aan te geven dat alle jongens of minstens 3 jaar bij Twente hadden gespeeld, of 3 jaar tussen hun 15e en 21e, of Engelsman waren, waardoor ik na 10 duels niemand meer op kon stellen. Dat was wel jammer ;(
pi_161501070
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was wel jammer ;(
:D :D :D Understatement of the year
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie FP zondag 17 april 2016 @ 18:43:39 #156
Rawr
pi_161501221
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:36 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:D :D :D Understatement of the year
:+

Ik ga nu even een verhaaltje verzinnen, in de database rommelen en dan met 1. FC Twente spielen :P
pi_161501526
En maar weer een game met psv :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator / Redactie FP zondag 17 april 2016 @ 19:42:23 #158
Rawr
pi_161503064
NIEUWSBERICHT: Enschede geannexeerd door de Duitsers!

Op vrijdagochtend 31 mei werden Enschede en omliggende dorpen door Duitsland bezet. Door een combinatie van lichte stoottroepen met klapperpistooltjes, anderhalve Tiger-tank en een colonne Volkswagens wisten de oosterburen het Nederlands grondgebied te bezetten.

Mark Rutte hoorde het nieuws en haalde zijn schouders op, gevolgd door de woorden "ach, het waren toch altijd al Duitsers. Tevens boeit alleen de randstad ons wat." Andere notabele bestuursleden leken meer interesse te hebben in hun nieuwe dienstwagen.

Alleen de KNVB zat met de handen in het haar. Hun plannetje om FC Twente helemaal af te breken is mislukt nu de club per direct in de 3e liga instroomt. Bert van Oostveen deed nog een mediaverhaaltje, dat doorspekt was met krokodillentranen. Hieronder de reactie van de nieuwe voorzitter:

Nieuwe voorzitter? Ja. Joop Munsterman is, onder luid gejuich van de morrende achterban, halsoverkop vertrokken, mede omdat hij niet dag in dag uit verplicht BRATWURST MIT SAUERKRAUT wil vreten. Jeroen Heubach greep het moment aan om de leiding over te nemen, iets wat tot grote tevredenheid leidde. Geen gekonkel, geen "alles komt goed"-praatje, nee, duidelijke, harde taal zal vanaf nu de boventoon voeren.

Bondskanselier Merkel kwam de geannexeerde streek bekijken, was tevreden met de omgeving en regelde meteen dat een groot natuurgebied gekapt zal worden zodat er immigranten te wonen kunnen komen. De toekomst zal uitwijzen of de culturele schok de regio goed zal doen.

Tevens hebben alle Nederlandse spelers per direct de Duitse nationalteit gekregen zodat er met een minimum aan gesteggel aan seizoen 2013-14 begonnen kan worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 17-04-2016 21:09:38 ]
pi_161503345
_O- _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_161503608
:D :D :D Lekker bezig
pi_161504104

ik geef geen fuck ^O^
pi_161537351
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie carriere move :P
Voor die club wel :P
Children of the night. What music they make.
pi_161543933
Inmiddels begonnen aan nieuwe game. Startte werkloos en vond al vrij snel chemlsford in de vanarama south(6e divisie Engeland). Prognose is 22e en staan na 7 wedstrijden met 11 punten in de middenmoot. Heb geen scouts, dus geen idee hoe ik spelers moet gaan vinden. Ook is er natuurlijk geen geld, dus kan ook amper contracten verlengen. Hopen op een paar bekerrondes overleven. Speel overigens 3-1-4-2 bij gebrek aan goede backs. Bevalt vrij aardig tot nu toe.
pi_161569131

Eerste seizoen halve finale van de Champions League bereiken _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_161569159
En AS Roma in de halve finale loten _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 20 april 2016 @ 18:37:11 #166
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161580527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Matip het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste seizoen halve finale van de Champions League bereiken _O_
Dat is toch geen kut aan :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 21 april 2016 @ 19:53:29 #167
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161608855
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NIEUWSBERICHT: Enschede geannexeerd door de Duitsers!

Op vrijdagochtend 31 mei werden Enschede en omliggende dorpen door Duitsland bezet. Door een combinatie van lichte stoottroepen met klapperpistooltjes, anderhalve Tiger-tank en een colonne Volkswagens wisten de oosterburen het Nederlands grondgebied te bezetten.

Mark Rutte hoorde het nieuws en haalde zijn schouders op, gevolgd door de woorden "ach, het waren toch altijd al Duitsers. Tevens boeit alleen de randstad ons wat." Andere notabele bestuursleden leken meer interesse te hebben in hun nieuwe dienstwagen.

Alleen de KNVB zat met de handen in het haar. Hun plannetje om FC Twente helemaal af te breken is mislukt nu de club per direct in de 3e liga instroomt. Bert van Oostveen deed nog een mediaverhaaltje, dat doorspekt was met krokodillentranen. Hieronder de reactie van de nieuwe voorzitter:

[ afbeelding ]

Nieuwe voorzitter? Ja. Joop Munsterman is, onder luid gejuich van de morrende achterban, halsoverkop vertrokken, mede omdat hij niet dag in dag uit verplicht BRATWURST MIT SAUERKRAUT wil vreten. Jeroen Heubach greep het moment aan om de leiding over te nemen, iets wat tot grote tevredenheid leidde. Geen gekonkel, geen "alles komt goed"-praatje, nee, duidelijke, harde taal zal vanaf nu de boventoon voeren.

Bondskanselier Merkel kwam de geannexeerde streek bekijken, was tevreden met de omgeving en regelde meteen dat een groot natuurgebied gekapt zal worden zodat er immigranten te wonen kunnen komen. De toekomst zal uitwijzen of de culturele schok de regio goed zal doen.

Tevens hebben alle Nederlandse spelers per direct de Duitse nationalteit gekregen zodat er met een minimum aan gesteggel aan seizoen 2013-14 begonnen kan worden.
Als twente fan kan ik hier hartelijk om lachen, geniaal :D
  donderdag 21 april 2016 @ 20:20:49 #168
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161609627
Godverdomme Hoe doen jullie dat toch? Al het 4e seizoen eredivisie achter elkaar en nog steeds "slechts" een subtopper met Almere city.

Ik deed aardig mee om de titel maar kreeg 3-0 op de klote bij Ajax en toen begon een matige reeks. Sta 4e nu met 9 punten achter op 1 en 3 voor op 5. Ik snap er geen kut van hoe je met die kutteams kampioen wordt. De beker wel weer in de finale though.

Moet ik gewoon geduld hebben? :'(
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161609769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Godverdomme Hoe doen jullie dat toch? Al het 4e seizoen eredivisie achter elkaar en nog steeds "slechts" een subtopper met Almere city.

Ik deed aardig mee om de titel maar kreeg 3-0 op de klote bij Ajax en toen begon een matige reeks. Sta 4e nu met 9 punten achter op 1 en 3 voor op 5. Ik snap er geen kut van hoe je met die kutteams kampioen wordt. De beker wel weer in de finale though.

Moet ik gewoon geduld hebben? :'(
Eerste seizoen MVV in de eredivisie en sta halverwege achtste. Als ik niet zoveel blessures had gehad stond ik er denk ik nog beter voor. Ik heb wel de beschikking over toppers als Schalk, Lieder, Thijs Bouma en Stef Peeters. Bij nader inzien is het heel logisch dat ik er zo goed voor sta.
  donderdag 21 april 2016 @ 20:44:03 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161610332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Eerste seizoen MVV in de eredivisie en sta halverwege achtste. Als ik niet zoveel blessures had gehad stond ik er denk ik nog beter voor. Ik heb wel de beschikking over toppers als Schalk, Lieder, Thijs Bouma en Stef Peeters. Bij nader inzien is het heel logisch dat ik er zo goed voor sta.
Juist eerste 2 seizoenen gelijk 5e en 6e geworden. Maar daarna zit er heel weinig progressie in. Ik weet gewoon niet hoe ik een kampioensteam moet bouwen met zulke bescheiden middelen. 1 blessure of schorsing en het zooitje zakt in elkaar.
pi_161610551
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Juist eerste 2 seizoenen gelijk 5e en 6e geworden. Maar daarna zit er heel weinig progressie in. Ik weet gewoon niet hoe ik een kampioensteam moet bouwen met zulke bescheiden middelen. 1 blessure of schorsing en het zooitje zakt in elkaar.
Met Real Oviedo ben ik in seizoen 4 kampioen geworden. Ook niet met wereldsterren. Assane Plea was mijn topper. Wie zeg je? Assane Plea. De rechtsbuiten van Nice. transfervrij overgenomen in seizoen 3. Seizoen 3 Europees voetbal gehaald en toen wilde er wat betere spelers komen. Weliswaar transfervrij want nog steeds 0 middelen.

Het is natuurlijk niet realistisch. Zoals het bijvoorbeeld wel realistisch is dat je van Almere of MVV niet heel snel een kampioenschap maakt.
  donderdag 21 april 2016 @ 21:12:54 #172
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161611355
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met Real Oviedo ben ik in seizoen 4 kampioen geworden. Ook niet met wereldsterren. Assane Plea was mijn topper. Wie zeg je? Assane Plea. De rechtsbuiten van Nice. transfervrij overgenomen in seizoen 3. Seizoen 3 Europees voetbal gehaald en toen wilde er wat betere spelers komen. Weliswaar transfervrij want nog steeds 0 middelen.

Het is natuurlijk niet realistisch. Zoals het bijvoorbeeld wel realistisch is dat je van Almere of MVV niet heel snel een kampioenschap maakt.
Dat heb je dan goed gedaan zeg. Ik krijg wel steeds betere spelers maargoed het is ook voor de lange baan. Nu weer meedoen om plek 5 begint een beetje same old shit different season te worden :P

Zou niet weten hoe de stap te maken naar de CL plaatsen :'(
  donderdag 21 april 2016 @ 21:14:02 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161611405
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat heb je dan goed gedaan zeg. Ik krijg wel steeds betere spelers maargoed het is ook voor de lange baan. Nu weer meedoen om plek 5 begint een beetje same old shit different season te worden :P

Edit- heb nu 4 miljoen uitgetrokken voor 2 talenten. Een Hongaars middenveldertje en een back. Laten we hopen dat dat wat toevoegt.
pi_161612591
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Edit- heb nu 4 miljoen uitgetrokken voor 2 talenten. Een Hongaars middenveldertje en een back. Laten we hopen dat dat wat toevoegt.
Bij zulke clubs moet je eigenlijk alles zsm verkopen tot je aardige regens goedkoop op kunt pikken die om de een of andere reden geen contract hebben gekregen.
  donderdag 21 april 2016 @ 21:47:59 #175
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161612841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bij zulke clubs moet je eigenlijk alles zsm verkopen tot je aardige regens goedkoop op kunt pikken die om de een of andere reden geen contract hebben gekregen.
Goedkoop oppikken? Hoe bedoel je dat? En hoe krijg ik dat in kaart? :P
pi_161613864
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Goedkoop oppikken? Hoe bedoel je dat? En hoe krijg ik dat in kaart? :P
Transfervrij of met aflopende contracten. Veel scouts hebben in verschillende landen. :+

Zo heb ik de afgelopen jaren met een JL club, Dordrecht of Excelsior vaak, uiteindelijk de CL bereikt en later gewonnen. Zo snel mogelijk de echte spelers verkopen, elke keer opnieuw totdat je geld hebt om talentvolle regens te pakken te krijgen.

Al had ik bij Excelsior bijvoorbeeld Sven van Beek (fm2014 denk ik dat dat was) wel nog in mijn basis elf. Stond toen in het CL elftal van het jaar. _O_
  donderdag 21 april 2016 @ 22:38:27 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161614535
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Transfervrij of met aflopende contracten. Veel scouts hebben in verschillende landen. :+

Zo heb ik de afgelopen jaren met een JL club, Dordrecht of Excelsior vaak, uiteindelijk de CL bereikt en later gewonnen. Zo snel mogelijk de echte spelers verkopen, elke keer opnieuw totdat je geld hebt om talentvolle regens te pakken te krijgen.

Al had ik bij Excelsior bijvoorbeeld Sven van Beek (fm2014 denk ik dat dat was) wel nog in mijn basis elf. Stond toen in het CL elftal van het jaar. _O_
Aah op zo'n manier ja. Probeer wel vaak de wat betere regens transfervrij te krijgen maar die hebben vaak aanbiedingen van 4 a 5 clubs en kiezen vaak voor een andere club helaas :(

Zal mijn database even goed door spitten :P hoewel het natuurlijk ook wel grappig is dat Enzio Boldewijn en Ricardo Kip geselecteerd zijn voor Oranje :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 april 2016 @ 22:57:42 #178
Rawr
pi_161615183
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Aah op zo'n manier ja. Probeer wel vaak de wat betere regens transfervrij te krijgen maar die hebben vaak aanbiedingen van 4 a 5 clubs en kiezen vaak voor een andere club helaas :(

Zal mijn database even goed door spitten :P hoewel het natuurlijk ook wel grappig is dat Enzio Boldewijn en Ricardo Kip geselecteerd zijn voor Oranje :P
Kipgod _O_ Die heb ik een jaar of 4 bij Telvanni gehad in FM13.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:09:04 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161630633
Wat een kutversie is dat FM16 zeg :')
Oh.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2016 @ 18:15:22 #180
Rawr
pi_161630757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutversie is dat FM16 zeg :')
Daarom hou ik het lekker bij 14 :Y
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:16:22 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161630781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom hou ik het lekker bij 14 :Y
Gewoon je tactieken die het opeens totaal niet meer doen en je wedstrijden lang niet meer wint. Daardoor worden spelers mad en is de eensgezindheid helemaal weg.

Echt dit spel :')
Oh.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2016 @ 18:19:06 #182
Rawr
pi_161630833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon je tactieken die het opeens totaal niet meer doen en je wedstrijden lang niet meer wint. Daardoor worden spelers mad en is de eensgezindheid helemaal weg.

Dat had ik toen ik van 12 naar 13 en van 13 naar 14 ging, maar alleen in de eerste weken, toen het spel nog imba as fuck was.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:23:03 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161630933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat had ik toen ik van 12 naar 13 en van 13 naar 14 ging, maar alleen in de eerste weken, toen het spel nog imba as fuck was.
Meestal ging het altijd wel weer na een paar games, maar nu ging alleen mijn Ajax game goed :').

Vooral het extreme gejank van die spelers stoort me ontzettend. Krijg je een bod op een speler die ver onder de marktwaarde is. Vraag je een normale prijs wat de andere club meteen intrekt. Daarna is die speler boos op je en trekt hij het hele team mee in dat gezeik :')
Oh.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2016 @ 18:33:16 #184
Rawr
pi_161631196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Meestal ging het altijd wel weer na een paar games, maar nu ging alleen mijn Ajax game goed :').

Vooral het extreme gejank van die spelers stoort me ontzettend. Krijg je een bod op een speler die ver onder de marktwaarde is. Vraag je een normale prijs wat de andere club meteen intrekt. Daarna is die speler boos op je en trekt hij het hele team mee in dat gezeik :')
Dat is wel een beetje kneuterig ja :')

Gewoon vuist op tafel, met een Zeeuws accent "Ik zen ier d'n directeur!" brullen en ze vervolgens het veld weer op trappen, jatog.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:44:22 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161631442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje kneuterig ja :')

Gewoon vuist op tafel, met een Zeeuws accent "Ik zen ier d'n directeur!" brullen en ze vervolgens het veld weer op trappen, jatog.
Waarop die spelers op een maffiatoon zeggen: "Je moet niet denken dat ik dit vergeet"
Oh.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2016 @ 19:14:49 #186
Rawr
pi_161632193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarop die spelers op een maffiatoon zeggen: "Je moet niet denken dat ik dit vergeet"
Dan geef je ze nog een mep na, jochies denken dat ze alles zijn... nog nat achter de oren, ja! :(
  vrijdag 22 april 2016 @ 19:23:55 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161632426
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan geef je ze nog een mep na, jochies denken dat ze alles zijn... nog nat achter de oren, ja! :(
Nu begin ik wel vaak als 30 jarige trainer en zijn in game de oudste spelers dan niet veel jonger vaak :+
Oh.
pi_161633479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen last van. Misschien kn je eerst iets makkelijkers proberen voordat je hier aan begint?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2016 @ 20:23:02 #189
Rawr
pi_161633555
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Geen last van. Misschien kn je eerst iets makkelijkers proberen voordat je hier aan begint?
*mompelt iets over matrassen*
pi_161633606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die is onder de gordel. Ik deed het met een knipoog. Dan mag het. ;)
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:28:46 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161633680
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Muah voorgaande versies had ik altijd goede games, dus geen idee waar dit aan ligt.
Oh.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:30:47 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161633717
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Triest figuur ben jij ook.
Oh.
pi_161634353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah voorgaande versies had ik altijd goede games, dus geen idee waar dit aan ligt.
Tip. Ga naar je selectie en ga op selectiebreedte staan met je muis. Kies voor beste elf en laat je ass. Manager adviseren. Kijk of dat overeenkomt met jouw spelersrollen. Ik speel deze versie op de counter, heel smal. Zelfs als mijn team heel erg veel beter is. Kort passen en heel gestructureerd. Vol druk zetten mag. Alleen oi's op de flanken. En specifieke spelersinstructies gebaseerd op favo acties.
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:00:32 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161634448
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tip. Ga naar je selectie en ga op selectiebreedte staan met je muis. Kies voor beste elf en laat je ass. Manager adviseren. Kijk of dat overeenkomt met jouw spelersrollen. Ik speel deze versie op de counter, heel smal. Zelfs als mijn team heel erg veel beter is. Kort passen en heel gestructureerd. Vol druk zetten mag. Alleen oi's op de flanken. En specifieke spelersinstructies gebaseerd op favo acties.
Ik probeer altijd de beste spelersrollen in te stellen voor die spelers, en dat gaat dan een tijdje goed. Tot er ineens een dip komt. Zullen ze die tactiek wel leren kennen ofzo.

Misschien dat het aan de trainingen ligt.
Oh.
pi_161634590
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik probeer altijd de beste spelersrollen in te stellen voor die spelers, en dat gaat dan een tijdje goed. Tot er ineens een dip komt. Zullen ze die tactiek wel leren kennen ofzo.

Misschien dat het aan de trainingen ligt.
Trainingen laat ik altijd aan de ass manager over.
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:09:26 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161634701
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Trainingen laat ik altijd aan de ass manager over.
Ik ook, maar misschien kwam het daardoor.

Na een seizoen waar ik net aan degradatie heb voorkomen met West Ham mag ik nog wel een seizoen blijven met West Ham. Dus nu maar even doorselecteren en mijn tactiek even goed tweaken.
Oh.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 april 2016 @ 21:28:03 #197
Rawr
pi_161635398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Triest figuur ben jij ook.
;)
  FOK!fotograaf zondag 1 mei 2016 @ 22:08:07 #198
245494 Peter_Aragorn
pi_161858739
Ik dacht dat ze in Duitsland alles zo goed konden plannen...

Moderator maandag 2 mei 2016 @ 09:40:23 #199
42184 crew  DaMart
pi_161865422
Ik ben inmiddels ook wel een aardige carrière aan het opbouwen. Begonnen in Schotland bij St. Johnstone. Eerste seizoen zesde geworden, terwijl we lange tijd streden voor het kampioenschap. Maar toen kwam er een vormdip en verloren we bijna alleen nog maar... in het tweede seizoen ging het ook niet echt lekker, dus het duurde niet lang voordat het bestuur me de laan uit stuurde.

Na een half jaar werkloos thuis te hebben gezeten, werd ik benaderd door Rapid Wien. Ze stonden op dat moment vierde, een plek die ondanks een goede serie niet meer werd verlaten, daarvoor had het team onder mijn voorganger al een te grote achterstand opgebouwd op de top 3. In de zomer heb ik de bezem door de selectie gehaald. Een aantal gerichte versterkingen gehaald, vaak transfervrij, en een paar middelmatige spelers laten vertrekken. De volgende drie seizoenen werden we met overmacht kampioen.

Helaas ging het in de beker telkens mis en Europees hadden we wisselende resultaten. In mijn vierde seizoen stonden we weer bovenaan met 10 punten voorsprong op de nummer 2 en de winterstop was net begonnen, toen Liverpool zijn trainer ontsloeg. Ik was wel toe aan een nieuwe uitdaging, dus solliciteerde en kreeg de baan. Liverpool was afgegeleden in Engeland en stond dertiende. Ik heb mijn tactiek van Rapid Wien er weer op losgelaten, met een aantal kleine wijzigingen en inmiddels staan we weer in het linkerrijtje. Veel spelers zijn echter ongelukkig omdat ze Europees voetbal willen spelen. Ik houd ze iedere keer maar voor dat ik ze nu niet ga verkopen en dat ze dan maar beter hun best moeten doen om te stijgen op de ranglijst :').

Ondertussen zijn ook wat spelers, terecht overigens, ontevreden over de trainingen... ik wilde nog een paar extra trainers aanstellen, maar het bestuur blokkeert dit telkens vanwege 'beperkingen in de technische staf'... ik wilde het salarisbudget voor de staf al uitbreiden, maar daar wil het bestuur ook niet aan meewerken... een keer kreeg ik wat meer duidelijkheid. Toen ik tijdens het sollicitatiegesprek aangaf dat ik nog geen wijzigingen in de staf wilde doorvoeren als ik nog niet eens wist of ik de baan zou krijgen, vond het bestuur dat blijkbaar een belofte dat ik de technische staf niet ga uitbreiden :|W. Ondertussen moeten de aanwezige trainers meerdere onderdelen van de training op zich nemen, waardoor de kwaliteit van de trainingen achteruit gaat en spelers daarover zeuren. Laat ik de trainers zich echter op 1 onderdeel concentreren, dan vinden de spelers weer dat ze te weinig individuele aandacht krijgen tijdens de trainingen...

Maar goed, eens kijken wat de rest van het eerste seizoen bij Liverpool gaat brengen. In ieder geval hoop ik dat we Chelsea vernederen, aangezien Mourinho maar in de media blijft zeuren dat hij mijn aanstelling een slechte beslissing vindt... het zit hem blijkbaar erg hoog dat hij in de CL verloren heeft van mijn Rapid Wien... _O-.
pi_161927276

Promoveren heeft ook z'n nadelen :{
pi_161949310
Koekoek

Vandaag is het 21-11-2015, en ik sta 16e na 12 wedstrijden. Heerenveen staat 15e.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:53:12 #202
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_161960591
Blijft wel een enorm frustrerend spel

Leyton Orient

2016: Winnaar League 2
2017: middenmoot plek, finale JT gehaald, 2 rondes overleefd in de FA Cup, 1e ronde eruit voor de League cup

Blijft toch gruwelijk jammer dat je ontslagen wordt. Na de JT cup finale toen ik al veilig was ben ik wel zonder de huurlingen en oude spelers met aflopend contract gaan spelen maar ik was toen al veilig en haalde alsnog 2 punten uit 3
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 mei 2016 @ 12:53:42 #203
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_161960601
2018 moest er met wat geluk een play-off plek inzitten want de selectie is goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:50:00 #204
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161961666
Topfinale _O_ _O_

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_161962792
Damn. Welk jaar?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:03:50 #206
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161963447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:36 schreef Ciora het volgende:
Damn. Welk jaar?
2052
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_161965743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef PirE het volgende:

[..]

2052
Hoe komen een aantal van die cult-clubs zo hoog. Union Berlin en Paris FC zijn niet bepaald de grootste clubs in het spel
  vrijdag 6 mei 2016 @ 17:33:26 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161966868
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoe komen een aantal van die cult-clubs zo hoog. Union Berlin en Paris FC zijn niet bepaald de grootste clubs in het spel
Ik ben een clubhoppende manager.
pi_161970359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:50 schreef PirE het volgende:
Topfinale _O_ _O_
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_
pi_162120363

8-)

Kan in ieder geval niet meer degraderen dit 1e seizoen in de premier league :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162120553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]

8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch totaal onrealistisch dat een club als Newcastle kan degraderen.

:P
pi_162120617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Leicester is vorig seizoen (2021) gedegradeerd :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 12 mei 2016 @ 18:15:08 #213
Rawr
pi_162125593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]

8-)

SPOILER
FC Valheru _O_
pi_162128008
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:12:20 #215
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_162163323
Hall0n :W :W :W
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 mei 2016 @ 21:16:42 #216
Rawr
pi_162163454
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:12 schreef dion_v_k het volgende:
Hall0n :W :W :W
Dion heten :')
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:35:11 #217
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_162164244
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dion heten :')
doei :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 mei 2016 @ 22:12:31 #218
Rawr
pi_162165850
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:35 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

doei :')
:'(
pi_162248436
Zometeen begint de halve bekerfinale tegen NEC. Eerste keer dat ik zover ben gekomen, het doel was om de 4e ronde te halen :D
pi_162271357
Ben 12e geworden in de ED (1e seizoen in de ED), en boven Utrecht, Cambuah, Excelsior, PEC, De Graafschap en Heracles geeindigd.

Valt me alleszins mee.
pi_162303630
M'n nieuwe stadion is af *O*

24K zitplaatsen nu *O*

woensdag 18 mei 2016 @ 23:45:28 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_162313613
Komt er trouwens nog een nieuwe FM als speler reeks :P ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_162330119
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Komt er trouwens nog een nieuwe FM als speler reeks :P ?
Begint het weer te kriebelen? :P
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:40:46 #224
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_162330130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:39 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Begint het weer te kriebelen? :P
Beetje . Maar ik zal wel de enige zijn ;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_162330144
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Beetje . Maar ik zal wel de enige zijn ;(
Als het weer begint, doe ik zeker wel mee. Alleen het hosten hè..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')