Half omgeving door de zee scheelt ook weer veel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Indonesiers staat ook niet bepaald bekend om hun terroristische neigingen. De cultuur van elk land zal absoluut van invloed zijn.
dat is dus het hele moeilijke hieraanquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:38 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar wat wil je ermee zeggen?
Je bent niet bekend met de site want als je verder leest zie je ervaringen van mensen (gewoon van het land dusquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die zeggen vaak alleen iets over de resorts. En op zo'n resort merk je niets van het land.
In het christendom zijn er ook best veel verschillen in ideologie. Leg de ideeën van jehova's getuigen, gereformeerden, katholieken en angelicaanse kerk naast elkaar en dan ook nog de verschillen in beleving en per regio waar ze zich bevinden. In Nederland zijn de meeste grote kerken heel erg gematigd en is het meer een traditie dan dat mensen er echt nog in geloven, terwijl het in Zuid Amerika juist heel intens beleefd wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ik snap je gedachtengang wel hoor. Hoe kan dat verschil zo extreem zijn als dit ook moslims zijn? Ik heb geen idee, combinatie van factoren denk ik.
Ik ben dan ook geen Christenquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ach, de zes eeuwen ervoor hebben christenen de halve wereldbevolking uitgeroeid. Dat neem ik jou ook niet kwalijk.
Ja. Succes.quote:
In elk geval op grote schaal.quote:
Gaat ook verdwijnen (maken wij net niet mee denk ik). Zodra de wetenschap nog iets meer bewijzen verzamelt heeft kan niemand er meer omheen lijkt mij. Dit is allemaal al voorspelt etc etc.quote:
Of een bomgordelrekruut die een paar maagden wil verkrachten in het Paradijs, terwijl ik in de hel kom omdat ik niet geloof in zwakzinnige sprookjes.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je wijkagenten voor je deur staan.
Ach als religieuzen ook de evolutietheorie blijven ontkennen, kunnen ze alles ontkennen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat ook verdwijnen (maken wij net niet mee denk ik). Zodra de wetenschap nog iets meer bewijzen verzamelt heeft kan niemand er meer omheen lijkt mij. Dit is allemaal al voorspelt etc etc.
En terecht dat ze langskwamen. Zoiets tweeten prima, maar het is niet erg slim om dat te doen vlak na een fucking aanslag. Doe dat 3-4 dagen later en er kraait geen haan naar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je wijkagenten voor je deur staan.
Ze ontkennen het, want gebrek aan bewijzen. Ze hebben argumenten, maar niet voor lang meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als religieuzen ook de evolutietheorie blijven ontkennen, kunnen ze alles ontkennen.
Die verzinnen dan wel weer een nieuw soort verhaaltje dat God weer gezorgd heeft voor dat ene stukje.
Dat gaat niet voor nog meer oorlog zorgen, nee inderdaad, goed idee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval op grote schaal.
Kerken en moskeeën en al die flauwekul slopen
Ach je weet toch dat het allemaal een test van God is. God heeft toch ook de dinosaurusbotten neergelegd? En nu ga ik naar hel omdat ik dit verklapt heb.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als religieuzen ook de evolutietheorie blijven ontkennen, kunnen ze alles ontkennen.
Die verzinnen dan wel weer een nieuw soort verhaaltje dat God weer gezorgd heeft voor dat ene stukje.
Daar is een ander topic voor maar ik vond het een zeer overdreven actie. Ik zie dagelijks wel ergere tweets voorbij komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En terecht dat ze langskwamen. Zoiets tweeten prima, maar het is niet erg slim om dat te doen vlak na een fucking aanslag. Doe dat 3-4 dagen later en er kraait geen haan naar.
Ik lees dat vaak ja IS wil angst verspreiden, uhhh nee? Ze willen moorden, that's all.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Mijn signature. x10
Dit is precies wat IS alleen maar in de kaart speelt dan dat je het probleem oplost. IS gaat niet weg door bij elke aanslag alleen maar meer te polariseren, alleen maar meer te generaliseren. Natuurlijk wordt je er angstiger van en lijkt het dichterbij te komen. Maar het heeft totaal geen zin om daar haatdragend door te worden
Maar net als Parijs, net als Ankara en net als 9/11. Het zijn extremisten, geen 1,3 miljard moslims. Je bent niet in oorlog met de Islam. Je bent in oorlog met IS.
En als je je afvraagt aan wie dit bericht gericht is, bekijk de gemiddelde NWS-reactie maar de afgelopen weken.
Niet na een fucking aanslag als ze nog mensen zoeken etc, come on dude.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:56 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor maar ik vond het een zeer overdreven actie. Ik zie dagelijks wel ergere tweets voorbij komen.
Dat is dan een offer wat we moeten brengen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gaat niet voor nog meer oorlog zorgen, nee inderdaad, goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |