Stoer hoor meidquote:Op woensdag 23 maart 2016 04:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was in fust megende cirkel en nog eentje fust is echt bs
Denk srs dat een beetje bot doen en plagen beter zou werken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In haar labiele toestand nu is er inderdaad kans voor je. PAK HET!
Jij kan het weten hequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk srs dat een beetje bot doen en plagen beter zou werken.
ik ben er voor jequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou poepoe krijg er bijna psychose van hoor, ik roep viskar en rozevla erbij
en paarsevla wordt weer buiten gesloten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
haha nu quotequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en paarsevla wordt weer buiten gesloten?
je weer eens dubbelquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar dat kan ik beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vind je ook niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ohja en paarsevlaquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, misschien stuur ik haar wel naar OUD SCquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Is dit Opso's turning point? Gaan jullie haar verbannen naar Geerd SC?
teveel wel idd maar negeren en plagen zorgt er bij mij ook voor dst ik afstand neem van iemand :p de gulden middenweg i guessquote:
Nee 40+.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, misschien stuur ik haar wel naar OUD SC
Ga je dan eerst om haar kutvragen? #stayontopic:')quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, misschien stuur ik haar wel naar OUD SC
Is de kut van je huidige partner je lievelingskut in je leven? Of heb je beter gehad en denk je daar nog wel eens aan terug.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga je dan eerst om haar kutvragen? #stayontopic:')
pharkus zit jij stiekem mog steeds bij seks met je hoofd haha. wij zijn nooit ontopicquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik douw gewoon direct mijn paarsgepunte lans erinquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
alwaysquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pharkus zit jij stiekem mog steeds bij seks met je hoofd haha
Mijn partner is meer dan alleen kut. #:')quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is de kut van je huidige partner je lievelingskut in je leven? Of heb je beter gehad en denk je daar nog wel eens aan terug.
Hij kan gewoon even weer aan de bevalling denken en dan verdwijnt het weer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pharkus zit jij stiekem mog steeds bij seks met je hoofd haha. wij zijn nooit ontopic
of gewoon o.b. tochquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
always
[..]
Mijn partner is meer dan alleen kut. #:')
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
lach er maar meequote:
Ik kan aan zelfs 2 bevallingen denken. Bedankt, ik kan er weer een week zonder odol tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan gewoon even weer aan de bevalling denken en dan verdwijnt het weer.
Ik denk gewoon aan die van mezelf. Met mijn hoofd tussen die lippen door.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kan aan zelfs 2 bevallingen denken. Bedankt, ik kan er weer een week zonder odol tegen.
Dag na aanslag is altijd wel okay omdat veiligheidsdiensten veel zwaarder draaien het is over een paar maanden als we ons weer veilig voelen dat het onveilig is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:01 schreef Kurovski het volgende:
Verhuizing maar even een dagje opgeschoven. Lijkt me niet zo'n geschikte dag om naar Belgie te reizen nog.
Gelukkig zit er een verschil in grootte in hoofd tussen een pasgeborenen en een volwassene.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk gewoon aan die van mezelf. Met mijn hoofd tussen die lippen door.
Ben ook niet geboren als volwassene, maar was vroeger een baby.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een verschil in grootte in hoofd tussen een pasgeborenen en een volwassene.
echt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook niet geboren als volwassene, maar was vroeger een baby.
Amateurquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook niet geboren als volwassene, maar was vroeger een baby.
Gaat me niet om onveiligheid, maar meer om rust.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Dag na aanslag is altijd wel okay omdat veiligheidsdiensten veel zwaarder draaien het is over een paar maanden als we ons weer veilig voelen dat het onveilig is.
Heel goed. Argo heeft het over schijnveiligheid, daar heb je niks aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat me niet om onveiligheid, maar meer om rust.
Beste IS, willen jullie stoppen met die aanslagen, Niels werkt aan een slaapritme.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat me niet om onveiligheid, maar meer om rust.
Heel goed, dit soort geluiden moeten we meer laten horen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beste IS, willen jullie stoppen met die aanslagen, Niels werkt aan een slaapritme.
Mooie tegenbeweging, Ik Kom Hier Voor Mijn Rust.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heel goed, dit soort geluiden moeten we meer laten horen.
Ja, laten ze boel lekker in eigen land opblazen. Hier kan ik het missen als kiespijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heel goed, dit soort geluiden moeten we meer laten horen.
Niet snappen dat de NPO onderdeel is van het complot om de grenzen te sluiten en de boel van binnenuit op te blazen, want de AIVD en Geert willen een politiestaat starten. Hiervoor gebruiken ze zoveel mogelijk angst van de bevolking om Geert aan de macht te laten komen. Partijen als de NOS werken bewust mee aan demonisering van Geert om zijn partij zo groot mogelijk te laten worden zodat hij in eerste instantie op een democratische manier aan de macht kan komen.quote:
De rest van de politici zeker ook die liever een stageplaats zoeken voor een (terugkerend/asielzoekend) IS strijders dan ze voor het internationaal strafhof slepen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet snappen dat de NPO onderdeel is van het complot om de grenzen te sluiten en de boel van binnenuit op te blazen, want de AIVD en Geert willen een politiestaat starten. Hiervoor gebruiken ze zoveel mogelijk angst van de bevolking om Geert aan de macht te laten komen. Partijen als de NOS werken bewust mee aan demonisering van Geert om zijn partij zo groot mogelijk te laten worden zodat hij in eerste instantie op een democratische manier aan de macht kan komen.
Nee alleen PVV en VVD zijn onderdeel van het complot met NPO, NOS en AIVD, rest van de politiek is gewoon dom wsl.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De rest van de politici zeker ook die liever een stageplaats zoeken voor een (terugkerend/asielzoekend) IS strijders dan ze voor het internationaal strafhof slepen.
Dat niemand hier dan iets tegen doet zeg. Hoe lang weet je dit al?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen PVV en VVD zijn onderdeel van het complot met NPO, NOS en AIVD, rest van de politiek is gewoon dom wsl.
Watquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe men dat dan voor zich ziet, de grenzen sluiten.
Een simpel hek helpt niet en is ook niet te bewaken. Men zal toch meer met een soort van lege strook van 50 meter breed ofzo met een betonnen muur en elektronische detectie moeten komen.
Is zoiets wel haalbaar? Lijkt me een flink prijskaartje aan hangen.
Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen. Hiervoor hebben ze Geert Wilders en Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat niemand hier dan iets tegen doet zeg. Hoe lang weet je dit al?
Serieus, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Tussen Denemarken en Duitsland zou het nog wel te doen zijn want dat is maar een klein stukje. De rest kan de kustwacht daar regelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon kippengaas van Limburg tot Zeeland.
Dat is niet zo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het wel jammer om te zien dat er gisteren een uurtje na aanslag direct een BNW-topic werd geopend met beweringen dat het allemaal geregisseerd was door EU/VS en wie nog meer...
Chai is vermakelijker en beter hierin dan heel BNW.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen. Hiervoor hebben ze Geert Wilders en Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.
Ik heb lang getwijfeld, maar sinds ongeveer een jaar is het helemaal duidelijk. Waarom denk je dat de VVD niks doet om de vluchtelingenstroom te reguleren?
Wel briljant hoe ze Rutte naar voren hebben geschoven om samen met de PvdA zichzelf te nivelleren. Ik was eerst sceptisch toen die truimans het na de verkiezingen over nivelleren had maar het is gewoon onderdeel van een strategie. En als strategicus kan ik een goede strategie waarderen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen. Hiervoor hebben ze Geert Wilders en Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.
Het is een complot! Hij wil je minderwaardig laten voelen omdat je het niet kan betalen. Allemaal ingegeven door anti-zorgverzekeringsbond die gesubsidieerd worden door de haardoktersquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn baas heeft obvious haarimplantaten
Werken voor Geert W.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn baas heeft obvious haarimplantaten
Implantaten bij Wilders?quote:
Pritt snuivenquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Implantaten bij Wilders?die pritt gewoon watten op zijn hoofd.
Is de passage van pro-vluchteling niet gepikt uit ene FB-topic?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
Vind het best plausibel, zou het geloven als ik iets meer paranoïde was.
Jup, maar dat gedeelte vind ik wel gewoon kloppen trouwens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is de passage van pro-vluchteling niet gepikt uit ene FB-topic?
Is ook zo. Je wordt weggehoond wanneer je zegt dat vluchtelingen hier best mag komenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jup, maar dat gedeelte vind ik wel gewoon kloppen trouwens.
Maar sowieso het toeschrijven van bepaalde denkbeelden aan 'links' die er helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook zo. Je wordt weggehoond wanneer je zegt dat vluchtelingen hier best mag komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |