Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen. Hiervoor hebben ze Geert Wilders en Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat niemand hier dan iets tegen doet zeg. Hoe lang weet je dit al?
Serieus, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Tussen Denemarken en Duitsland zou het nog wel te doen zijn want dat is maar een klein stukje. De rest kan de kustwacht daar regelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon kippengaas van Limburg tot Zeeland.
Dat is niet zo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het wel jammer om te zien dat er gisteren een uurtje na aanslag direct een BNW-topic werd geopend met beweringen dat het allemaal geregisseerd was door EU/VS en wie nog meer...
Chai is vermakelijker en beter hierin dan heel BNW.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen. Hiervoor hebben ze Geert Wilders en Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.
Ik heb lang getwijfeld, maar sinds ongeveer een jaar is het helemaal duidelijk. Waarom denk je dat de VVD niks doet om de vluchtelingenstroom te reguleren?
Wel briljant hoe ze Rutte naar voren hebben geschoven om samen met de PvdA zichzelf te nivelleren. Ik was eerst sceptisch toen die truimans het na de verkiezingen over nivelleren had maar het is gewoon onderdeel van een strategie. En als strategicus kan ik een goede strategie waarderen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is begonnen sinds de dood van Pim Fortuyn. De VVD zag kans om zijn dood te exploiteren en de gevestigde orde omver te werpen. Hiervoor hebben ze Geert Wilders en Verdonk naar voren geschoven, want ze wilden niet op één paard wedden. Dat is succesvol gebleken en waarschijnlijk lukt het Geert de volgende verkiezingen op een democratische manier aan de macht te komen.
Het is een complot! Hij wil je minderwaardig laten voelen omdat je het niet kan betalen. Allemaal ingegeven door anti-zorgverzekeringsbond die gesubsidieerd worden door de haardoktersquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn baas heeft obvious haarimplantaten
Werken voor Geert W.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn baas heeft obvious haarimplantaten
Implantaten bij Wilders?quote:
Pritt snuivenquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Implantaten bij Wilders?die pritt gewoon watten op zijn hoofd.
Is de passage van pro-vluchteling niet gepikt uit ene FB-topic?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
Vind het best plausibel, zou het geloven als ik iets meer paranoïde was.
Jup, maar dat gedeelte vind ik wel gewoon kloppen trouwens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is de passage van pro-vluchteling niet gepikt uit ene FB-topic?
Is ook zo. Je wordt weggehoond wanneer je zegt dat vluchtelingen hier best mag komenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Jup, maar dat gedeelte vind ik wel gewoon kloppen trouwens.
Maar sowieso het toeschrijven van bepaalde denkbeelden aan 'links' die er helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook zo. Je wordt weggehoond wanneer je zegt dat vluchtelingen hier best mag komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |