Stoer hoor meidquote:Op woensdag 23 maart 2016 04:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was in fust megende cirkel en nog eentje fust is echt bs
Denk srs dat een beetje bot doen en plagen beter zou werken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In haar labiele toestand nu is er inderdaad kans voor je. PAK HET!
Jij kan het weten hequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk srs dat een beetje bot doen en plagen beter zou werken.
ik ben er voor jequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou poepoe krijg er bijna psychose van hoor, ik roep viskar en rozevla erbij
en paarsevla wordt weer buiten gesloten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
haha nu quotequote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en paarsevla wordt weer buiten gesloten?
je weer eens dubbelquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar dat kan ik beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vind je ook niet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ohja en paarsevlaquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, misschien stuur ik haar wel naar OUD SCquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Is dit Opso's turning point? Gaan jullie haar verbannen naar Geerd SC?
teveel wel idd maar negeren en plagen zorgt er bij mij ook voor dst ik afstand neem van iemand :p de gulden middenweg i guessquote:
Nee 40+.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, misschien stuur ik haar wel naar OUD SC
Ga je dan eerst om haar kutvragen? #stayontopic:')quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, misschien stuur ik haar wel naar OUD SC
Is de kut van je huidige partner je lievelingskut in je leven? Of heb je beter gehad en denk je daar nog wel eens aan terug.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga je dan eerst om haar kutvragen? #stayontopic:')
pharkus zit jij stiekem mog steeds bij seks met je hoofd haha. wij zijn nooit ontopicquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik douw gewoon direct mijn paarsgepunte lans erinquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
alwaysquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pharkus zit jij stiekem mog steeds bij seks met je hoofd haha
Mijn partner is meer dan alleen kut. #:')quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is de kut van je huidige partner je lievelingskut in je leven? Of heb je beter gehad en denk je daar nog wel eens aan terug.
Hij kan gewoon even weer aan de bevalling denken en dan verdwijnt het weer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pharkus zit jij stiekem mog steeds bij seks met je hoofd haha. wij zijn nooit ontopic
of gewoon o.b. tochquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
always
[..]
Mijn partner is meer dan alleen kut. #:')
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
lach er maar meequote:
Ik kan aan zelfs 2 bevallingen denken. Bedankt, ik kan er weer een week zonder odol tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan gewoon even weer aan de bevalling denken en dan verdwijnt het weer.
Ik denk gewoon aan die van mezelf. Met mijn hoofd tussen die lippen door.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kan aan zelfs 2 bevallingen denken. Bedankt, ik kan er weer een week zonder odol tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |