nee want mad betekent in dit geval gek en niet boosquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:10 schreef HPLC het volgende:
Hey Hermann, denk je dat de Mad King geschikt was voor deze SC?
Hey Hermann, denk je dat het GOT-wereldje groter is dan onze wereld?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want mad betekent in dit geval gek en niet boos
wat een kutvragen zijn dit Hansquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Hermann, denk je dat het GOT-wereldje groter is dan onze wereld?
Ik heb liever geen rozevla of geen rozevlaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:26 schreef Rozevla het volgende:
Hebben jullie liever 1 vogel of meer vogels ?
OK VOOR JOU MEER VOGELS !!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb liever geen rozevla of geen rozevla
kamelen kunnen niet vliegenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie zou sneller kunnen vlieger: Drogon of de Sopwith Camel?
Drogon zoiezoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie zou sneller kunnen vlieger: Drogon of de Sopwith Camel?
RozeKwark dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb liever geen rozevla of geen rozevla
ja en hier heet dat een bosbrandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk je dat Wildfire ook op onze wereld bestaat?
Bonfirequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk je dat Wildfire ook op onze wereld bestaat?
hermannquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
Wie zou meer mexicano's kunnen eten? Sam Tarly of Hermann?
Hermannquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
Wie zou meer mexicano's kunnen eten? Sam Tarly of Hermann?
ja is goedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zouden wij in het kabinet ook een Master of Whispers moeten introduceren?
Veel plezier in blauwe engelquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd net labresultaten afgemaakt en nu stad in en college om 8:30 get rekt
Lekker zuipenquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd net labresultaten afgemaakt en nu stad in en college om 8:30 get rekt
Moet nog steeds aan S01E01 beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor Marvel's Daredevil S02E13
Schandaligquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet nog steeds aan S01E01 beginnen.
Was in fust megende cirkel en nog eentje fust is echt bsquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel plezier in blauwe engel
Stel je niet zo aan. Je klinkt als een derde jaars die eigenlijk nooit meer uitgaat maar het vooral aan iedereen moet laten weten als die wel is gaan stappen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 04:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking hell dit meot ik vaker doen
quote:Op woensdag 23 maart 2016 04:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga niet meer reageren te veel shcade dit omg
Braddie ik vind je vlog leukquote:Op woensdag 23 maart 2016 04:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
jazeker opso hoe is het met jou dan
Hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 04:35 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je klinkt als een derde jaars die eigenlijk nooit meer uitgaat maar het vooral aan iedereen moet laten weten als die wel is gaan stappen.![]()
Heeft die vriendin morgenochtend ook college of blijft ze in je bedje liggen?
Was toen allang op bedquote:Op woensdag 23 maart 2016 07:58 schreef MAHL het volgende:
Ook in een hoekje op de dansvloer met haar mobiel in de hand, posten hoe gezellig het is?
Vertel eensquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:05 schreef Chai het volgende:
Maar je hebt wel een stukje van je seksualiteit ontdekt las ik vannacht toen ik moest pissen.
Is het de bedoeling dat je er naar vraagt zodat ze kan vertellen hoe de kleine haar uit haar slaap heeft gehouden vannacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n schurfthekel aan collega die elke keer zwaar opzichtig zit te gapen.![]()
Dit vraagt om meer detailsquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:05 schreef Chai het volgende:
Maar je hebt wel een stukje van je seksualiteit ontdekt las ik vannacht toen ik moest pissen.
dat valt dan echt wel weer mee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je maar niet dronken FOK!ken, je weet zelf niet eens meer wat je hebt gepost.
#hardcore
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.quote:
etsu zei dat pijpen gay was...quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.
nou ja zeg, smerige trucjes van hemquote:
Wat heb je gisteren uiteindelijk genomen bij de chinees?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:41 schreef Crip het volgende:
[..]
hoi noem eens lekkere hapjes op uit jullie keuken
Jij zou wel een lekkere hapje in mijn keuken kunnen zijn..nah meanquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:41 schreef Crip het volgende:
[..]
hoi noem eens lekkere hapjes op uit jullie keuken
Het is een hijquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je er naar vraagt zodat ze kan vertellen hoe de kleine haar uit haar slaap heeft gehouden vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |