Vertel eensquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:05 schreef Chai het volgende:
Maar je hebt wel een stukje van je seksualiteit ontdekt las ik vannacht toen ik moest pissen.
Is het de bedoeling dat je er naar vraagt zodat ze kan vertellen hoe de kleine haar uit haar slaap heeft gehouden vannacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo'n schurfthekel aan collega die elke keer zwaar opzichtig zit te gapen.![]()
Dit vraagt om meer detailsquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:05 schreef Chai het volgende:
Maar je hebt wel een stukje van je seksualiteit ontdekt las ik vannacht toen ik moest pissen.
dat valt dan echt wel weer mee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je maar niet dronken FOK!ken, je weet zelf niet eens meer wat je hebt gepost.
#hardcore
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.quote:
etsu zei dat pijpen gay was...quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.
nou ja zeg, smerige trucjes van hemquote:
Wat heb je gisteren uiteindelijk genomen bij de chinees?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:41 schreef Crip het volgende:
[..]
hoi noem eens lekkere hapjes op uit jullie keuken
Jij zou wel een lekkere hapje in mijn keuken kunnen zijn..nah meanquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:41 schreef Crip het volgende:
[..]
hoi noem eens lekkere hapjes op uit jullie keuken
Het is een hijquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je er naar vraagt zodat ze kan vertellen hoe de kleine haar uit haar slaap heeft gehouden vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |