Dat heb je met auto'squote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het ging nu ineens om zijn ideale lijn
Ik heb anders zelden zo hard gelachen om een uitspraakquote:
quote:
"Met dat varken" aflevering was wel tokkiegenot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:04 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk nooit meer. Maar zijn het tegenwoordig altijd van dit soort redelijke mensen? Geen gekke tokkies en gasten met importbruiden en nekbaarden?
Nah, dat is alleen voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:04 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk nooit meer. Maar zijn het tegenwoordig altijd van dit soort redelijke mensen? Geen gekke tokkies en gasten met importbruiden en nekbaarden?
Het kadaster lijkt mij wel iets kundiger dan iemand die de woorden stelt en steelt niet uit elkaar kan houden. Natuurlijk kan hij gelijk hebben, maar dat heeft hij niet aan kunnen tonenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:05 schreef Merode32 het volgende:
Tja reid houd dus vast aan grenzen uit de tijd van napoleon, die volgens het kadaster op 1:2500 waren getekend en dus veel te klein waren.......
Wat is dat voor enge man in jouw UI?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kadaster lijkt mij wel iets kundiger dan iemand die de woorden stelt en steelt niet uit elkaar kan houden. Natuurlijk kan hij gelijk hebben, maar dat heeft hij niet aan kunnen tonen
De verweerder van zojuist. Fijn dat je altijd zo oplet in een programmaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dat voor enge man in jouw UI?
Het kadaster heeft de meting uit 1981 gebasseerd op de papieren uit de tijd van napoleon, de kadastermeneer gaf toe dat 1:2500 te klein is om goed te kunnen meten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kadaster lijkt mij wel iets kundiger dan iemand die de woorden stelt en steelt niet uit elkaar kan houden. Natuurlijk kan hij gelijk hebben, maar dat heeft hij niet aan kunnen tonen
En waar baseer je op dat de meting van eiser beter is? Ik denk dat het kadaster dan nog het dichtst bij de daadwerkelijke grens kan komen, dichter dan eiser in ieder geval. Tenzij hij natuurlijk overtuigend bewijs had, maar dat had hij nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het kadaster heeft de meting uit 1981 gebasseerd op de papieren uit de tijd van napoleon, de kadastermeneer gaf toe dat 1:2500 te klein is om goed te kunnen meten.
Reid hield toch gewoon vast aan het door de eiser al ter sprake gebrachte artikel 150?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:05 schreef Merode32 het volgende:
Tja reid houd dus vast aan grenzen uit de tijd van napoleon, die volgens het kadaster op 1:2500 waren getekend en dus veel te klein waren.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |