quote:Doden en gewonden na aanslagen in Brussel
Bij aanslagen in Brussel op luchthaven Zaventem en bij metrostation Maalbeek zijn dinsdagochtend doden en gewonden gevallen.
Bij een vertrekhal op de Brusselse luchthaven waren rond 8.00 uur twee explosies. Volgens de brandweer zijn als gevolg van de ontploffingen zeker elf doden gevallen. Het gaat om een zelfmoordaanslag, bevestigt het Belgische federaal parket.
Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaand aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen. Ook berichten van het Koerdische nieuwsorgaan Rudaw dat terreurbeweging IS de aanslagen heeft opgeëist, zijn niet bevestigd.
De explosies waren in de vertrekhal van Zaventem, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines.
Aanslagen Brussel
Metrostations
De explosie in het centrum van Brussel was in een metrostel tussen de stations Kust-West en Maalbeek. Ook hier ging het volgens het federaal parket om een zelfmoordaanslag. Berichten over meerdere dodelijke slachtoffers zijn vooralsnog niet door de Belgische autoriteiten bevestigd.
Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4, en er is een rampenplan in werking getreden. Het openbaar vervoer in Brussel is stilgelegd. Metro's, bussen en treinen rijden niet.
De NS laat geen treinen rijden van en naar België. Station Hoofddorp is dinsdag rond 11.15 uur ontruimd en hermetisch afgesloten. Ook bussen rijden vanaf Schiphol niet naar Hoofddorp. Het arrestatieteam is ingezet. Een verband met de aanslagen in Brussel is niet door de autoriteiten bevestigd.
Dreigingsniveau
De Belgische premier Charles Michel roept zijn landgenoten op het huis niet te verlaten als dat niet nodig is. Eerder gold deze waarschuwing alleen voor de inwoners van Brussel. De grens tussen België en Frankrijk wordt gesloten. België zendt 225 militairen naar Brussel.
De omgeving van het kantoor van premier Michel en het parlement in Brussel worden ontruimd. Ook is het centraal station van de Vlaamse hoofdstad Antwerpen ontruimd.
Michel gaf rond 11.45 uur een persconferentie. "We vreesden een terroristische aanslag en dat is gebeurd", aldus Michel. Hij roept de Belgen op "solidair te blijven in deze moeilijke omstandigheden".
Frankrijk zet 1.600 extra agenten in bij de grenzen. Gare du Nord, een belangrijk treinstation in Parijs, is afgesloten.
Nederland
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid (NCTV).
Aan de zuidgrens van Nederland en op de vliegvelden Schiphol, Eindhoven en Rotterdam komen extra controles. Ook komt er extra politie op de treinstations in de vier grote steden en op de stations van Roosendaal, Breda en Arnhem.
Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.
Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Zeker negen vliegtuigen die eigenlijk op Zaventem hadden moeten landen, konden terecht op Schiphol. Een ander vliegtuig landde op het vliegveld van Maastricht.
Live Blogsquote:Nieuwe huiszoekingen in Brussel na aanslagen
De politie in Brussel zoekt actief naar mensen, onder meer met patrouilles op straat, na de aanslagen vandaag in Brussel.
Gerechtelijke bronnen hebben aan de Franstalige omproep RTBF meegedeeld dat in de regio Brussel huiszoekingen aan de gang zijn. De veiligheidsdiensten zouden op zoek zijn naar verdachten van de aanslagen van vandaag. Ook politiepatrouilles op straat zoeken naar verdachten.
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)entem-verspreid.htmlquote:Belgische media hebben een foto in handen van de drie vermoedelijke daders van de aanslagen op de luchthaven Zaventem. De mannen lopen achter een bagagekarretje. De foto zou door de politie zijn getwitterd, terwijl het beeld eigenlijk voor intern gebruik was.
Of zij allemaal zijn omgekomen, is niet duidelijk. Bij de aanslagen in de vertrekhal gingen kort na elkaar twee bommen af. De Belgische minister Reynders van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat er rekening mee wordt gehouden dat er nog een dader voortvluchtig is. Het gevaar is nog niet geweken, waarschuwde hij.
Natuurlijk is dat zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef STING het volgende:
Het is vrij universeel dat een kleine minderheid het voor de grote groep verpest.
Dat gemiep mis ik nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb vandaag een beetje het false flag geouwehoer gemist. Jullie niet?
Zie BNW voor een gesloten topic hieroverquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb vandaag een beetje het false flag geouwehoer gemist. Jullie niet?
twitter:NuHier twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 22:03:35Belgische politie vindt spijkerbom en IS-vlag bij huiszoeking Schaarbeek https://t.co/56JnxsmKzw #algemeen #nieuws reageer retweet
Alweer?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:NuHier twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 22:03:35Belgische politie vindt spijkerbom en IS-vlag bij huiszoeking Schaarbeek https://t.co/56JnxsmKzw #algemeen #nieuws reageer retweet
Beter dat ze gewoon alle huizen in die islamitische ghetto gaan doorzoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef StaceySinger het volgende:
Ja zeg dat welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef SureD1 het volgende:
Te grafische beschrijving van die arts bij nieuwsuur zeg...
boem boem boemquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Kan iemand mij bijpraten?
Dit is geen nieuw onderwerp dat ik aansnijd. Er zijn tal van voorbeelden beschreven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je hier misschien een voorbeeld van geven?
3 bommen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
boem boem boem
auw
![]()
moslims! nietes! welles!
Dat was het wel zo'n beetje
Dat is alleen niet begonnen bij het nederlands volk maar bij die volkeren zelf die de moeite niet namen om echt nederlands te worden en zonodig hun eigen culturele waardes voorop wilden houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Oftewel ghetto vorming, de ineffectieve en dus ook mogelijk destructieve variant van de multiculti samenleving.
jaquote:
Goeie samenvatting van 21 topics welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
boem boem boem
auw
![]()
moslims! nietes! welles!
Dat was het wel zo'n beetje
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso moeten de veiligheidsdiensten eens wat beter aan profiling doen; een islamitische man die grote hoeveelheden spijkers inkoopt zou beter in de gaten gehouden moeten worden.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Goeie samenvatting van 21 topics wel
Beetje het vervelende van het geGodwin, dat terechte vergelijkingen soms ook niet gemaakt mogen worden. Ik zie de parallel ook, daar had je immers ook het 'sekte' achtige gedrag, waarbij je een charimatisch leider hebt, mensen geen toekomstperspectief hebben in iets willen geloven. Meng dat met een bewind dat met angst regeert en je hebt mensen die hun mond houden. We zijn echt niet zoveel wijzer dan in de jaren 30 en 40, we zijn nog steeds makkelijk te beinvloeden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo.
Maar; (excuus voor de mensen die er aanstoot aan nemen) kun je met dezelfde redenering niet de wandaden van nazi duitsland reduceren tot die kleine minderheid die het in dat land voor het zeggen had?
En ja; godwin, absoluut. Maar daar kom ik mee omdat zij die nog echt willen discussiëren en hier niet slechts voor de show rondhangen nav die ideologie ineens dondersgoed snappen dat een ideologie wel degelijk de aanjager/katalysator van wantoestanden kan zijn.
Hoe heb je dat voor ogen dan? Wil je van iedereen gaan bijhouden wat voor boodschappen ze doen? Beetje onrealistisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso moeten de veiligheidsdiensten eens wat beter aan profiling doen; een islamitische man die grote hoeveelheden spijkers inkoopt zou beter in de gaten gehouden moeten worden.
Toch wel dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:16 schreef STING het volgende:
[..]
Zie BNW voor een gesloten topic hierover
Je zal maar als moslim een aannemersbedrijf hebben. Zit je na elk bezoek aan de Gamma in de bak.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor ogen dan? Wil je van iedereen gaan bijhouden wat voor boodschappen ze doen? Beetje onrealistisch.
Dat kan gewoon geautomatiseerd tegenwoordig door middel van betalingsgegevens en matching van andere metadata. Wat denk je wat de NSA op grote schaal doet? Juist de koppeling van al dat soort gegevens geeft een vrij accuraat beeld van iemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor ogen dan? Wil je van iedereen gaan bijhouden wat voor boodschappen ze doen? Beetje onrealistisch.
Mensen die wel denken dat ze moslims zijn, maar dat niet werkelijk zijn. Bovendien is dat eigenlijk niet relevant, want je mag alle moslims niet over een kam scheren en dat doe je wel door dit te benadrukken. Zoiets.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het geen moslims waren, wie waren het dan? Vlaamse separatisten?
quote:
http://www.gelderlander.n(...)-kijkt-mee-1.4632439quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zionisten in samenwerking met VS. Moslims kunnen dit soort dingen niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als we zoiets toelaten (voor zover ik weet dat het nog niet gebeurt) kunnen we net zo goed ons privacy abonnement bij de Nederlandse staat helemaal opzeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat kan gewoon geautomatiseerd tegenwoordig door middel van betalingsgegevens en matching van andere metadata. Wat denk je wat de NSA op grote schaal doet? Juist de koppeling van al dat soort gegevens geeft een vrij accuraat beeld van iemand.
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is geen nieuw onderwerp dat ik aansnijd. Er zijn tal van voorbeelden beschreven.
Bijvoorbeeld deze: http://www.nu.nl/politiek(...)n-verontrustend.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)lecht_af_op_d66.html
Ho, ho nee, gaf alleen een voorbeeld. Iemand vroeg ernaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah we zijn al verhuisd naar BNW zie ik.
En niet zo maar iemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ho, ho nee, gaf alleen een voorbeeld. Iemand vroeg ernaar.
Russen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe dom is dat dan... Ze hebben toch wel door dat koevoeten en schroevendraaiers meerdere keren gebruikt kunnen worden?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-kijkt-mee-1.4632439
Zoiets als dit
Grijze Wolven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat suggereerde die Vermeersch![]()
![]()
Reallyquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat suggereerde die Vermeersch![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Really?
Ik heb niet naar DWDD gekeken vandaag en gisteren.
Dat ben ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bovenstaande poster kan dit bevestigen
Dit is een scheve vergelijking, want je vroeg naar voorbeelden van mijn bijdrage over een grotere groep (naast de kleine groep die het voor de grote groep verpest) die sympathie of goedkeuring over heeft voor zulke aanslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt.
Dan is het natuurlijk wel de vraag hoeveel ruimte er zit tussen het invullen van een poll en daadwerkelijk jezelf opblazen.
Als je soms leest wat voor ongezouten meningen 'boeren Hollanders' op internet plaatsen, over het uitmoorden van mensen, dan is dat echt geen haar beter.
quote:
quote:You may remember that, right after the Paris attacks late last year, politicians rushed in to demonize encryption as the culprit, and to demand backdooring encryption before the blood was even dry. Of course, it later turned out that there was no evidence that they used encryption at all, but rather it appears that they communicated by unencrypted means. Just yesterday, we noted that the press was still insisting encryption was used, and using the lack of any evidence as evidence for the fact they must have used encryption (hint: that's not how encryption works...).
So, it should hardly be a surprise that following this morning's tragic attacks in Brussels that have left dozens dead and many more injured, that encryption haters, based on absolutely nothing, have rushed in to attack encryption again. The first up was Rep. Adam Schiff, who quickly insisted that he had no actual facts on the matter, but we should be concerned about encryption:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)iliging-rond-passionquote:Rond het spektakel The Passion, donderdag in Amersfoort, komen extra veiligheidsmaatregelen. Dat heeft burgemeester Lucas Bolsius laten weten.
Uit voorzorg zal de politie meer zichtbaar aanwezig zijn. Ook komt er een verscherpte toegangscontrole bij het Eemplein. Dat betekent: controle van jassen, tassen en spullen die bezoekers bij zich hebben.
Het populaire paasevenement gaat over de opstanding van Jezus. Eerder was er overleg met de politie en de organisatie van The Passion over de veiligheid, na de aanslagen in Brussel. De gemeente had na eerdere aanslagen in Frankrijk en Turkije al aanvullende maatregelen genomen.
Werkt niet echt dan? Iemand die toch liever nog even doorleeft, lijkt me plausibeler.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef HiZ het volgende:
Ik zat me af te vragen of die 'derde man' niet een bewust onderdeel van de tactiek zou kunnen zijn:als een truukje om meer chaos te creëren?
Got it, I stand corrected.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is een scheve vergelijking, want je vroeg naar voorbeelden van mijn bijdrage over een grotere groep (naast de kleine groep die het voor de grote groep verpest) die sympathie of goedkeuring over heeft voor zulke aanslagen.
In Parijs en Brussel? En kennelijk had het Abdeselam zijn kop niet gekost.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werkt niet echt dan? Iemand die toch liever nog even doorleeft, lijkt me plausibeler.
Ik zei al dat het geen nieuw fenomeen is. De reacties in bijvoorbeeld de Palestijnse gebieden toen twee vliegtuigen in de Twin Towers vlogen kun ook je simpelweg van YouTube afhalen.quote:
Hier zien we een duidelijk voorbeeld van het verschil tussen zaken snappen en dingen geleerd hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zojuist even Radio 1 geluisterd. Er was een rector van een middelbare school in het programma.
Hij zei dat we vooral de nuance moeten bewaren.
Nog geen minuut later noemde hij Wilders 'extreem rechts'.
En direct daarna zei hij dat hij zich beroept op Marx.
Juist ja
Inderdaad, we kennen allemaal de brandende Amerikaanse vlaggen. Die de media ook graag rehashed. Het geeft wel weer dat er een onderliggend probleem zit, als we het dan weer over Nederland hebben. Maar goed, dat is inderdaad niets nieuws, alleen hebben we nog niet echt grip hoe we het tacklen en voorkomen dat de daden zich omzetten in acties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zei al dat het geen nieuw fenomeen is. De reacties in bijvoorbeeld de Palestijnse gebieden toen twee vliegtuigen in de Twin Towers vlogen kun ook je simpelweg van YouTube afhalen.
Controleer dan iedereen die spijkers gaan kopen. Alleen islamitische mannen controleren is pure discriminatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Denk het wel. Ongelooflijk hoor, vind dit echt gruwelijk. Spijkers in die bommen, echt om te kotsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Worden eigenlijk de zelfmoordenaars ook meegeteld?
Ja, stel je voor dat hij ergens een schuur in elkaar wil timmeren ...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik moet altijd lachen als Belgen pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef StaceySinger het volgende:
Huis verdachte opgespoord via taxi
De politie kon vandaag het adres van de voortvluchtige verdachte achterhalen met behulp van een waakzame taxichauffeur. De drie mannen namen een taxi naar de luchthaven van Zaventem. Bij aankomst mocht de chauffeur de koffers niet zelf uit de wagen halen. Dat verdachte gedrag deed uiteindelijk een belletje rinkelen bij de taxichauffeur, die het adres waar hij hen had opgehaald doorspeelde aan de politie
video http://nieuws.vtm.be/183795-huis-verdachte-opgespoord-taxi
Ik kan ze soms gewoon niet volgen. Apartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als Belgen praten.
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Charleville het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe Europa eruit ziet over 100 jaar, is alles dan veranderd in een politiestaat, of zouden de problemen met jihadisme dan totaal weg zijn.. Ik hoop dat het beter gaat worden in de toekomst, maar nergens wijst hierop helaas.
Ja dat vind ik nou ook. Deze heeft ook de bomgordel afgeworpen net als Abdelsalami.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Zachtaardig het volgende:
Er 'ontsnapt' altijd wel één. Merkwaardig.
Ik denk totaal anders. Alleen al vanwege de Derde Wereldoorlog die we de komende 100 jaar hoogstwaarschijnlijk mee gaan maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Charleville het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe Europa eruit ziet over 100 jaar, is alles dan veranderd in een politiestaat, of zouden de problemen met jihadisme dan totaal weg zijn.. Ik hoop dat het beter gaat worden in de toekomst, maar nergens wijst hierop helaas.
Plausibel ware het niet dat eer een bij was die geen ontstekingshandschoen om had. Niet dat het per se wat hoeft te zeggen, maar het was meer alsof hij een soort van leider was. Als hij gepakt werd dan blies hij zich op, zo niet door naar de volgende aanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef nils7 het volgende:
Zit me net te bedenken (na het zien van RTL late night):
Mijn vriendin vond het gek dat ze een taxi hadden genomen waarop ik zei: wat maakt het uit als je toch dood gaat.
Waardoor een taxi chauffeur de politie ze naar het huis heeft geleidt. En daar nog 1 spijkerbom lag.
Maar... ze zoeken er dus nog 1.
Wat als er 1 zijn bomgordel weigerde.
Hij deze af heeft gedaan na het weigeren en verstopt.
Hij is naar huis gegaan, een nieuwe bomgordel aan gedaan en is in de metro gestapt.
Is dat plausibel?
Ben ooit eens van Zaventem met de trein naar het centrum gegaan en dat duurt niet heel lang dus een uurtje later zou haalbaar kunnen zijn gok ik zo (wel krap maar goed).
Dromen mag, maar blijf wel realistisch. Is er ergens een goede reden om er vanuit te gaan dat het hier wel goed blijft gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Charleville het volgende:
De WO3 wordt een ongekende burgeroorlog op het Europese continent; de islam tegen de autochtone bevolking waarbij de bizarre situatie ontstaat dat de islam door een deel van de overheden van (voormalige) natiestaten wordt ondersteund.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk totaal anders. Alleen al vanwege de Derde Wereldoorlog die we de komende 100 jaar hoogstwaarschijnlijk mee gaan maken.
Wordt na iedere aanslag een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk iedereen waarvan jij denkt dat die er extremistische ideeën op nahoudt van de straat plukken en opsluiten.
Wat heeft 9/11 met Irak te maken? Als reactie op 9/11 hebben ze Afghanistan aangevallen. Wat nergens op slaat gezien het bijna allemaal Saoediers waren. Irak zijn ze binnen gevallen omdat die massa vernietigingswapens zouden hebben wat achteraf onwaar bleek te zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik raad je aan je toch in te leven in de families die zoveel mensen kwijt raakte tijdens de aanvallen op de twin towers op 9/11 voordat je de de inval op irak bekritiseert, ik vind het nogal respectloos naar die mensen.
Zou dus ook (in jouw hypothese) kunnen dat inderdaad de "missing zaventum" die ene in de metro was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Plausibel ware het niet dat eer een bij was die geen ontstekingshandschoen om had. Niet dat het per se wat hoeft te zeggen, maar het was meer alsof hij een soort van leider was. Als hij gepakt werd dan blies hij zich op, zo niet door naar de volgende aanslag.
Zolang we massaal op de VVD blijven stemmen, in plaats van echte leiders, is dat proces onomkeerbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dromen mag, maar blijf wel realistisch. Is er ergen een goede reden om er vanuit te gaan dat het hier wel goed blijft gaan?
Krijg namelijk sterk het idee dat het op alle fronten aan het instorten is.
Lijkt me sterk, echt waar?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zojuist even Radio 1 geluisterd. Er was een rector van een middelbare school in het programma.
Hij zei dat we vooral de nuance moeten bewaren.
Nog geen minuut later noemde hij Wilders 'extreem rechts'.
En direct daarna zei hij dat hij zich beroept op Marx.
Juist ja
Denk jij nou werkelijk waar of het enig verschil zal maken welke partij Nederland regeert? Allemaal een pot nat...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zolang we massaal op de VVD blijven stemmen, in plaats van echte leiders, is dat proces onomkeerbaar.
Ik kan niet verklaren waarom de PVV al weken lang daalt en de VVD stijgt in de peilingen. De PVV is weliswaar onbetrouwbaar en lomp, maar de VVD is nog veel onbetrouwbaarder en de PVV is echt de enige die Nederland wil beschermen.
ik denk dat dat allemaal wel mee valt, je krijgt gewoon rijk en arm. Rijk zit lekker op hun pluche in de gated communities en arm hobbelt maar een beetje mee in chaos en hoge criminaliteitscijfers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De WO3 wordt een ongekende burgeroorlog op het Europese continent; de islam tegen de autochtone bevolking waarbij de bizarre situatie ontstaat dat de islam door een deel van de overheden van (voormalige) natiestaten wordt ondersteund.
Ca. 22:20. Het uur tussen 22:00 en 23:00 is nog niet beschikbaar op radio1.nl om terug te luisteren.quote:
Ik noem de massa-moord op blanken in Zuid-Afrika en het extreme aantal verkrachtingen waarbij de daders altijd uit dezelfde hoek komen, niet bepaald "wat schermutselingen".quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik denk dat dat allemaal wel mee valt, je krijgt gewoon rijk en arm. Rijk zit lekker op hun pluche in de gated communities en arm hobbelt maar een beetje mee in chaos en hoge criminaliteitscijfers.
In Zuid-Afrika roepen ze ook al sinds de val van de apartheid dat er een grote opstand komt, revolutie, burgeroorlog, veel etnische groepen, immigranten etc. etc. ondertussen heb je hier en daar wat "schermutselingen" en blijven de rijken lekker zitten waar ze zitten en wordt elke opstand hard de kop ingedrukt.
Yup kan ook nog inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zou dus ook (in jouw hypothese) kunnen dat inderdaad de "missing zaventum" die ene in de metro was.
Welnee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De WO3 wordt een ongekende burgeroorlog op het Europese continent; de islam tegen de autochtone bevolking waarbij de bizarre situatie ontstaat dat de islam door een deel van de overheden van (voormalige) natiestaten wordt ondersteund.
Weet je wat het is met Koos, hij wil gewoon zijn zwager uit het vuur houden en zijn nichtje(s).quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ca. 22:20. Het uur tussen 22:00 en 23:00 is nog niet beschikbaar op radio1.nl om terug te luisteren.
Goed punt, nou vergelijk dat dan met de moslim extremisten die de komende decennia de "witte" Europese bevolking zullen teisteren met zo nu en dan een aanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik noem de massa-moord op blanken in Zuid-Afrika en het extreme aantal verkrachtingen waarbij de daders altijd uit dezelfde hoek komen, niet bepaald "wat schermutselingen".
Goed onderbouwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |