Got it, I stand corrected.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is een scheve vergelijking, want je vroeg naar voorbeelden van mijn bijdrage over een grotere groep (naast de kleine groep die het voor de grote groep verpest) die sympathie of goedkeuring over heeft voor zulke aanslagen.
In Parijs en Brussel? En kennelijk had het Abdeselam zijn kop niet gekost.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Werkt niet echt dan? Iemand die toch liever nog even doorleeft, lijkt me plausibeler.
Ik zei al dat het geen nieuw fenomeen is. De reacties in bijvoorbeeld de Palestijnse gebieden toen twee vliegtuigen in de Twin Towers vlogen kun ook je simpelweg van YouTube afhalen.quote:
Hier zien we een duidelijk voorbeeld van het verschil tussen zaken snappen en dingen geleerd hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zojuist even Radio 1 geluisterd. Er was een rector van een middelbare school in het programma.
Hij zei dat we vooral de nuance moeten bewaren.
Nog geen minuut later noemde hij Wilders 'extreem rechts'.
En direct daarna zei hij dat hij zich beroept op Marx.
Juist ja
Inderdaad, we kennen allemaal de brandende Amerikaanse vlaggen. Die de media ook graag rehashed. Het geeft wel weer dat er een onderliggend probleem zit, als we het dan weer over Nederland hebben. Maar goed, dat is inderdaad niets nieuws, alleen hebben we nog niet echt grip hoe we het tacklen en voorkomen dat de daden zich omzetten in acties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zei al dat het geen nieuw fenomeen is. De reacties in bijvoorbeeld de Palestijnse gebieden toen twee vliegtuigen in de Twin Towers vlogen kun ook je simpelweg van YouTube afhalen.
Controleer dan iedereen die spijkers gaan kopen. Alleen islamitische mannen controleren is pure discriminatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso moeten de veiligheidsdiensten eens wat beter aan profiling doen; een islamitische man die grote hoeveelheden spijkers inkoopt zou beter in de gaten gehouden moeten worden.
Denk het wel. Ongelooflijk hoor, vind dit echt gruwelijk. Spijkers in die bommen, echt om te kotsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Worden eigenlijk de zelfmoordenaars ook meegeteld?
Ja, stel je voor dat hij ergens een schuur in elkaar wil timmeren ...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso moeten de veiligheidsdiensten eens wat beter aan profiling doen; een islamitische man die grote hoeveelheden spijkers inkoopt zou beter in de gaten gehouden moeten worden.
Ik moet altijd lachen als Belgen pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef StaceySinger het volgende:
Huis verdachte opgespoord via taxi
De politie kon vandaag het adres van de voortvluchtige verdachte achterhalen met behulp van een waakzame taxichauffeur. De drie mannen namen een taxi naar de luchthaven van Zaventem. Bij aankomst mocht de chauffeur de koffers niet zelf uit de wagen halen. Dat verdachte gedrag deed uiteindelijk een belletje rinkelen bij de taxichauffeur, die het adres waar hij hen had opgehaald doorspeelde aan de politie
video http://nieuws.vtm.be/183795-huis-verdachte-opgespoord-taxi
Ik kan ze soms gewoon niet volgen. Apartquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als Belgen praten.
http://joostniemoller.nl/(...)europese-catastrofe/quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Charleville het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe Europa eruit ziet over 100 jaar, is alles dan veranderd in een politiestaat, of zouden de problemen met jihadisme dan totaal weg zijn.. Ik hoop dat het beter gaat worden in de toekomst, maar nergens wijst hierop helaas.
Ja dat vind ik nou ook. Deze heeft ook de bomgordel afgeworpen net als Abdelsalami.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Zachtaardig het volgende:
Er 'ontsnapt' altijd wel één. Merkwaardig.
Ik denk totaal anders. Alleen al vanwege de Derde Wereldoorlog die we de komende 100 jaar hoogstwaarschijnlijk mee gaan maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Charleville het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe Europa eruit ziet over 100 jaar, is alles dan veranderd in een politiestaat, of zouden de problemen met jihadisme dan totaal weg zijn.. Ik hoop dat het beter gaat worden in de toekomst, maar nergens wijst hierop helaas.
Plausibel ware het niet dat eer een bij was die geen ontstekingshandschoen om had. Niet dat het per se wat hoeft te zeggen, maar het was meer alsof hij een soort van leider was. Als hij gepakt werd dan blies hij zich op, zo niet door naar de volgende aanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef nils7 het volgende:
Zit me net te bedenken (na het zien van RTL late night):
Mijn vriendin vond het gek dat ze een taxi hadden genomen waarop ik zei: wat maakt het uit als je toch dood gaat.
Waardoor een taxi chauffeur de politie ze naar het huis heeft geleidt. En daar nog 1 spijkerbom lag.
Maar... ze zoeken er dus nog 1.
Wat als er 1 zijn bomgordel weigerde.
Hij deze af heeft gedaan na het weigeren en verstopt.
Hij is naar huis gegaan, een nieuwe bomgordel aan gedaan en is in de metro gestapt.
Is dat plausibel?
Ben ooit eens van Zaventem met de trein naar het centrum gegaan en dat duurt niet heel lang dus een uurtje later zou haalbaar kunnen zijn gok ik zo (wel krap maar goed).
Dromen mag, maar blijf wel realistisch. Is er ergens een goede reden om er vanuit te gaan dat het hier wel goed blijft gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:50 schreef Charleville het volgende:
De WO3 wordt een ongekende burgeroorlog op het Europese continent; de islam tegen de autochtone bevolking waarbij de bizarre situatie ontstaat dat de islam door een deel van de overheden van (voormalige) natiestaten wordt ondersteund.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk totaal anders. Alleen al vanwege de Derde Wereldoorlog die we de komende 100 jaar hoogstwaarschijnlijk mee gaan maken.
Wordt na iedere aanslag een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk iedereen waarvan jij denkt dat die er extremistische ideeën op nahoudt van de straat plukken en opsluiten.
Wat heeft 9/11 met Irak te maken? Als reactie op 9/11 hebben ze Afghanistan aangevallen. Wat nergens op slaat gezien het bijna allemaal Saoediers waren. Irak zijn ze binnen gevallen omdat die massa vernietigingswapens zouden hebben wat achteraf onwaar bleek te zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik raad je aan je toch in te leven in de families die zoveel mensen kwijt raakte tijdens de aanvallen op de twin towers op 9/11 voordat je de de inval op irak bekritiseert, ik vind het nogal respectloos naar die mensen.
Zou dus ook (in jouw hypothese) kunnen dat inderdaad de "missing zaventum" die ene in de metro was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Plausibel ware het niet dat eer een bij was die geen ontstekingshandschoen om had. Niet dat het per se wat hoeft te zeggen, maar het was meer alsof hij een soort van leider was. Als hij gepakt werd dan blies hij zich op, zo niet door naar de volgende aanslag.
Zolang we massaal op de VVD blijven stemmen, in plaats van echte leiders, is dat proces onomkeerbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dromen mag, maar blijf wel realistisch. Is er ergen een goede reden om er vanuit te gaan dat het hier wel goed blijft gaan?
Krijg namelijk sterk het idee dat het op alle fronten aan het instorten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |