Mijn hemel zeg, dat kindjequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aftermath video:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_uit_Zaventem__.html
Sociaal media. Mag wel een beperking op. Heerlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Nia het volgende:
[..]
Het zijn meestal Britse of Amerikaanse kranten die binnen 24 uur al met een uitgebreid overzicht komen van slachtoffers en gewonden. Zelfs van dat Germanwings toestel. Hoe die informatie over de passagiers zo snel op straat is komen te liggen, is mij nog steeds een raadsel.
Negeer het dan als het je zo stoort.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn hemel zeg, dat kindje![]()
En weer is het wachten op filmpjes van mensen die in de pixels van alles en nog wat zien om maar weer aan te geven dat het nep is.
[nee]
Wat een kul argument in een topic en subfora als deze.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Negeer het dan als het je zo stoort.
Damn zeg.
Nog nooit van de website De Speld gehoord?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:28 schreef Wantie het volgende:
Deze vrouw wist 3 aanslagen te overleven:
http://speld.nl/2016/03/2(...)gens-anders-te-zijn/
Toeval natuurlijk
bang moeten we zijn zodat we vanzelfsprekend onze vrijheid voor de eindeloze war on terror opgeven. Media doet er natuurlijk aan meequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het gaat om symbolisch hart van Europa.
Vergeet niet. Iedere zogenaamde terroristische actie is een gestagede overheid actie.
En dus kan het linkse ultrafascisme verder uit gebouwd worden.
Ik vind het nog meevallen dat Iran niet in het lijstje met landen is gedroptquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
bang moeten we zijn zodat we vanzelfsprekend onze vrijheid voor de eindeloze war on terror opgeven. Media doet er natuurlijk aan mee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_staan_klaar___.html
Lijkt me wel weer duidelijk deze poppenkast
elke moslim kan een IS strijder zijn dat we het maar weten.
De media weet ook heel goed dat de boodschappen leugens zijn. imo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
Men vergeet soms dat de media niet de dader is maar de boodschapper.
Ik ben het met controlaltdelete eens!quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
bang moeten we zijn zodat we vanzelfsprekend onze vrijheid voor de eindeloze war on terror opgeven. Media doet er natuurlijk aan mee
http://www.telegraaf.nl/b(...)_staan_klaar___.html
Lijkt me wel weer duidelijk deze poppenkast
elke moslim kan een IS strijder zijn dat we het maar weten.
En dus weer persoonlijke vrijheden gaan beperken? Regels. Wetten. Mag niet. Kan niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:23 schreef Nia het volgende:
Metaaldetectoren of scanners, die bij ingangen van luchthavens worden geplaatst, kunnen voorkomen dat in de toekomst opnieuw aanslagen als deze kunnen worden gepleegd. Misschien dan ook maar meteen alleen personen met een geldig vliegticket toegang geven tot de luchthaven.
Van de NS mag je ook al niet meer zonder kaartje naar binnen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dus weer persoonlijke vrijheden gaan beperken? Regels. Wetten. Mag niet. Kan niet.
Het houdt niet op... Niet vanzelf![]()
Eigenlijk hetzelfde idee als vroeger: een perronkaartje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef Nia het volgende:
[..]
Van de NS mag je ook al niet meer zonder kaartje naar binnen toch?
Voorlopig op een aantal stations niet meer. Maar ook dat ging niet zonder commentaarquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef Nia het volgende:
Van de NS mag je ook al niet meer zonder kaartje naar binnen toch?
Uitzwaaiers en dagjesmensen een tijdelijk kaartje verstrekken, nadat ze volledig gecheckt zijn. Dan beperk je alle mogelijkheden tot terrorisme op de luchthaven tot een minimum.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde idee als vroeger: een perronkaartje.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben het met controlaltdelete eens!![]()
Symptoombestrijding en probleemverlegging.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:30 schreef Nia het volgende:
Uitzwaaiers en dagjesmensen een tijdelijk kaartje verstrekken, nadat ze volledig gecheckt zijn. Dan beperk je alle mogelijkheden tot terrorisme op de luchthaven tot een minimum.
Ik vond het ook even de moeite van het vermelden waard!quote:
Plus inkomstenderving voor de winkeliers die voor de douane zitten. Mensen willen liever niet betalen om ergens te kunnen winkelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Symptoombestrijding en probleemverlegging.
alsof dat helpt, het zijn altijd maatregelen achteraf, als je een vliegtuig in gaat, wordt je gecheckt. dus nu was het de luchthaven en het station, de volgende is dus een schip.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:23 schreef Nia het volgende:
Metaaldetectoren of scanners, die bij ingangen van luchthavens worden geplaatst, kunnen voorkomen dat in de toekomst opnieuw aanslagen als deze kunnen worden gepleegd. Misschien dan ook maar meteen alleen personen met een geldig vliegticket toegang geven tot de luchthaven.
Nu. Direct. Niks. Buiten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef Geranium_Opa het volgende:
Spreekt de Belgische agent op het laatst nou zeer gebrekkig Nederlands/Belgisch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |