dat staat er ook in, dat ik met en met doe updaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:58 schreef STING het volgende:
BNW of niet, zou fijn als dat als je je onderbuik gevoel uit met een apart topic, om op z'n minst de OP een beetje te onderbouwen, ook hier is het geen Twitter.
Hmm, een link dump, nog steeds Twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat staat er ook in, dat ik met en met doe updaten.
jij ben de nieuwe aanwinst voor BNW?
Dat hele 'alles is een hoax' was dus ook de reden dat er op een gegeven moment een 'time out' kwam op conspiracy topics naar aanleiding van aanslagen/rampen. Juist omdat de omstredenheid heel groot is met een heel geringe onderbouwing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef Stranger het volgende:
Ik heb het stukje op Beyond the Matrix gelezen, en daar hebben ze het niet over een False Flag, maar een complete hoax aan de hand van twee foto's. ESnelle conclusie, maar dit soort sites moet natuurlijk net als de gewone media met een snelle respons komen voor de kliks. Benieuwd of ze nog met meer informatie komen, bijvoorbeeld over de metroaanslagen.
Een hoax lijkt me namelijk erg vergezocht voor zo'n relatief kleine aanslag en ik zou ook niet weten wat het doel zou zijn van een eventuele false flag.
het algemene doel is altijd, privacy vernauwen om terrorisme te bestrijden. de regering die je zogenaamd wel beschermt als je al je rechten opgeeft. Om de weerstand tegen het ontnemen van deze rechten te versoepelen. is een aanslag met veel emotie een middelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:31 schreef Stranger het volgende:
Ik heb het stukje op Beyond the Matrix gelezen, en daar hebben ze het niet over een False Flag, maar een complete hoax aan de hand van twee foto's. ESnelle conclusie, maar dit soort sites moet natuurlijk net als de gewone media met een snelle respons komen voor de kliks. Benieuwd of ze nog met meer informatie komen, bijvoorbeeld over de metroaanslagen.
Een hoax lijkt me namelijk erg vergezocht voor zo'n relatief kleine aanslag en ik zou ook niet weten wat het doel zou zijn van een eventuele false flag.
dat geldt toch ook voor de msm, die rapporteert ook direct. en daarna de details. het zou beter zijn voor de emotie dat ze een paar dagen wachten en/of het niet op de voorpagina zetten. Is voor veel mensen te schokkend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat hele 'alles is een hoax' was dus ook de reden dat er op een gegeven moment een 'time out' kwam op conspiracy topics naar aanleiding van aanslagen/rampen. Juist omdat de omstredenheid heel groot is met een heel geringe onderbouwing.
Ja maar beweren dat het allemaal nep is maakt het een heel ander beestje. Dan komt 'onnodig kwetsend' om de hoek kijken zeg maar. Anyway; continuequote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat geldt toch ook voor de msm, die rapporteert ook direct. en daarna de details. het zou beter zijn voor de emotie dat ze een paar dagen wachten en/of het niet op de voorpagina zetten. Is voor veel mensen te schokkend.
nee, ik beweer zeker niet dat het nep is! er zit gewoon een agenda achter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar beweren dat het allemaal nep is maakt het een heel ander beestje. Dan komt 'onnodig kwetsend' om de hoek kijken zeg maar. Anyway; continue.
Dan lijkt me Brussel een slecht doelwit. De relatieve nabijheid van Parijs, wat nog dicht genoeg in het geheugen ligt en bij elke privacy-inperkende wetgeving gequote wordt in het persbericht en het feit dat Abdeslam deze week daar is opgepakt, lijkt het me niet dat Belgie veel weerstand gaat bieden in het privacy-debat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het algemene doel is altijd, privacy vernauwen om terrorisme te bestrijden. de regering die je zogenaamd wel beschermt als je al je rechten opgeeft. Om de weerstand tegen het ontnemen van deze rechten te versoepelen. is een aanslag met veel emotie een middel
Brussel is toch waar het EU parlement zetelt, lijkt mij toch een belangrijke/strategische plaats. welke plaats zou volgens jou beter zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan lijkt me Brussel een slecht doelwit. De relatieve nabijheid van Parijs, wat nog dicht genoeg in het geheugen ligt en bij elke privacy-inperkende wetgeving gequote wordt in het persbericht en het feit dat Abdeslam deze week daar is opgepakt, lijkt het me niet dat Belgie veel weerstand gaat bieden in het privacy-debat.
Terroristen hebben geen agenda nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik beweer zeker niet dat het nep is! er zit gewoon een agenda achter.
Het zou een prima plaats zijn als de gemiddelde persoon een reet zou geven om het Europees Parlement, maar een gemiddelde inwoner van de EU vertrouwt dat parlement voor geen meter en heeft al helemaal geen interesse in wat ze doen. Dus tenzij de false flag zou zijn gebruikt om direct Europarlementariers te beinvloeden, wat me sterk lijkt, is Brussel niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Brussel is toch waar het EU parlement zetelt, lijkt mij toch een belangrijke/strategische plaats. welke plaats zou volgens jou beter zijn?
encryptie bestaat niet voor de veiligheidsdiensten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef Stranger het volgende:
Qua privacy ben ik trouwens wel benieuwd naar één ding. Het hele encryptie-debacle, toen bleek dat de aanvallers van Parijs niets van lastige encryptie gebruikten en het dus lastig werd om regels hieromheen te verscherpen. Benieuwd of hier de komende dagen wat informatie tevoorschijn gaat komen over dat deze terroristen wel encryptie gebruikten om berichten te sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |